11/ "Tıpkı Jiraiya'ya benziyorsun!"

767 80 40
                                    


Draco ve Naruto birbirine bakakaldı. Ne açıklama yapacaklarını düşünüyorlardı.

Sakura odadan sinirli bir şekilde çıktı ama durumun ciddi olduğunu görünce özür dileyerek odaya geri girdi.

'Naruto, yer değiştirelim. Ben anlatırım.' Dedi Kurama.

Naruto onayladı ve Kurama ile yer değiştirdi. Naruto'nun gözleri kırmızıya döndüğünde Draco da Shisui de şaşırmıştı.

"Ben Kyuubi, veya Kurama. Hangi adı kullanmak isterseniz artık. Olanları ben anlatmaya karar verdim."

Shisui daha neler olduğunu anlamadan Kurama devam etti. "Bugün olan saldırıda Uchiha İtachi ve yüzlerce Uchiha hayatını kaybetti. Naruto ve ben İtachi'nin son anlarına şahit olduk."

"İtachi... Ö-öldü mü?" Dedi Shisui hemen gözleri dolarken. Ona yalan olduğunu söylemesi için kardeşine bakıyordu.

Draco abisine sarıldı. "Onu aile mezarlığına gömdüm. Onu öldüren Uchiha Madara'ydı. Onun da kafasını kestim." Dedi hafif hafif ağlamaya başlamışken.

Shisui titremeye başladı. "İ-imkansız."

Kurama devam etti. "Son anlarında bize iki şey söyledi."

Shisui merakla bakarken Draco da merak ediyordu. "Seni, çocuğunuzu ve Sasuke'yi sevdiğini, ve sizi Naruto'ya emanet ettiğini söyledi. Draco, seni ise ileride kendin seçeceğin kişiye emanet ettiğini söyledi. Maalesef Naruto tüm çabalarına rağmen İtachi'yi kurtaramadı. Yaraları çok derindi ve kan kaybetmişti."

Shisui daha çok ağlamaya başlarken Draco abisinin gözlerini sildi. "Bebeğin için ayakta kalmak zorundasın. Onu da kaybedemezsin. Kendini çok üzersen bebek düşebilir."

Shisui eliyle karnını okşadı. "Ona da zarar gelmesini hiç istemiyorum. Onu da kaybedemem."

Kurama geri çekildiğinde Naruto'nun gözleri mavi haline döndü. Hemen eğilerek Shisui'nin ayaklarına kapandı. "Lütfen... Lütfen beni affedin. İtachi'yi kurtaramadım. Eğer-eğer daha çok çakram olsaydı belki-" Shisui Naruto'yu omuzlarından tutarak ayağa kalkmasını sağladı. "Eğilme."

Naruto Shisui ve Draco'ya bakamazken mırıldandı. "İntikamınızı alamadım. Ben-ben Madara'yı öldüremedim-"

Sözünü kesen şey Shisui'nin Naruto'ya sarılmasıydı.

"Sen ondan daha iyi bir şey yaptın. İtachi'nin son anlarında yanında oldun. Son kelimelerini bize ulaştırdın ve yalnız ölmesine izin vermedin. O ölürken yanında oldun. Canın pahasına Madara ile savaştın. Eğer sen onu o kadar yaralayamasaydın Draco onun dalgınlığından faydalanarak onu öldüremezdi."

Naruto hıçkırdı. "Bebeğin ve sen için elimden gelen her şeyi yapacağım."

"Ben ve bebeğim iyi olacağız. Sen Sasuke'ye göz kulak ol yeter."

"Sasuke..." Diye mırıldandı Naruto. "Yanına gideceğim... Ben... Ben ona nasıl söyleyeceğim?"

Shisui kendini gülümsemek için zorladı. "Sen Uzumaki Naruto'sun. Uchihalar için bir kahraman sayılırsın. Bunun da altından kalkabilirsin."

"Yapamam..."

"Ben yaparım." Dedi Draco elinin tersiyle gözünü silerek. "Tek yaptığım Madara'nın açığından faydalanarak onu öldürmekti. Sasuke'ye bu haberi Parabatai'si olarak ben vermeliyim."

"Eğer sen olmasaydın burada onlarca insan ölü olacaktı, Draco. Eğer Sasuke ile eşleşeceksem onun iyi gününde de kötü gününde de yanında olmaya söz vermiş olacağım. Bunu ben söylemeliyim."

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin