4/ "Zaafın yoksa yenilmezsindir."

1.1K 96 189
                                    


Sasuke önde, Naruto arkasında çatıların üstünde zıplayarak ilerliyorlardı. İkisi de sanki daha yarım saat önce iki tur seks yapmamış gibi enerjikti.

Ve elbette Sasuke'nin unuttuğu bir şey vardı. O da üstünde hala Naruto'nun feromonlarının olmasıydı. Tabi, Naruto'nun üstünde de Sasuke'nin feromonları vardı ve birisi onları rahatlıkla eşlenmiş sanabilirdi. Eşleşmemiş olmalarına rağmen Naruto Sasuke'ye her baktığında içgüdüsel olarak tek bir şey düşünüyordu.

'Benim.'

Tabi Sasuke bunu farketmemişti ve rahat bir şekilde Naruto'yu kendi bölgelerine götürüyordu. Naruto sürekli artan kavgacı ve acı feromonlardan yaklaştıklarını anlayabiliyordu.

Naruto'nun minik planı Sasuke'yi kendi feromonlarıyla kaplamak ve onu bu şekilde Uchiha İtachi'nin karşısına çıkararak minik de olsa bir kaosa sebep olmaktı. Belki kaosun sebep olduğu karışıklıkta Uchiha İtachi'nin teklifini daha kolay reddebilirdi çünkü kabul etmeye niyeti yoktu. Naruto'nun istediği hiç bir şey Uchiha İtachi'nin elinde değildi.

Daha artan acı feromonlarla yüzünü buruşturdu. 'Hey Kurama, senden çok şey istediğimin farkındayım ama feromon duyumu azıcık azaltsan?' diye elinden geldiğince nazik bir şekilde Kurama'yla konuştu Naruto.

'Bugün kotanı doldurdun. Belki arada canım isterse azıcık kısarım.'

'Pisliksin Kurama,'

'Senin kadar değil.' dedi Kurama da cevap olarak. Naruto göz devirirken Kurama'nın kahkahalarını duymazdan gelmişti.

Bazen Kurama sırf Naruto'ya sahip olduğu gücün kime ait olduğunu hatırlatmak için böyle şeyler yapardı ve bundan oldukça keyif alırdı.

'Binanın altına dikkat,'

Yine de Naruto'dan yardımını esirgemezdi.

Naruto durdu ve sezgilerini kullanarak binanın altındaki çakrayı sezdi. Gerçek bir şokla kıpırtısız kalırken, onun durduğunu farkeden Sasuke'de yanına gelmişti.

"Ne olu-" derken, Naruto avucunu çocuğun ağzına kapatarak onu sertçe susturdu. "Kapa çeneni. Ben binanın altına inerken burada kalacak ve ben sana söylemeden de aşağı inmeyeceksin. Aşağı insen bile asla ama asla Sharingan gözlerini açmayacaksın. Asla!" Dedi 'Sharingan' kelimesini fısıltıyla söylerken.

Sasuke çocuğun elinden sertçe kurtuldu. "Bana emir veremezsin!"

"Veririm!" Dedi Naruto ciddi bir şekilde. "Canını kurtarmam gerekiyorsa sana da, herkese de emir veririm. Beni dinleyecek ve asla aşağıya gelmeyeceksin yoksa öldürülürsün!"

Bu kadar ikazın yeteceğini düşündüğü için çocuğu bıraktı ve binanın çatısından aşağı atladı. İki katlı bir binadan atlamasına rağmen yere kusursuz bir şekilde indi.

Binanın duvarına yaslanan çocuk kahkaha attı. "Canını kurtarmam gerekiyorsa sana da, herkese de emir veririm." Dedi Naruto'nun taklidini yaparak. "Bir baskın alfa her yerde baskındır diyorsun yani?"

"Bu baskın alfa senin boynunu tek hamlede havaya uçurabilir diyorum, Harry."

Harry sırıttı. Zümrüt gözleri heyecanlı bir pırıltıyla kaplanmıştı ve normal alfa feromonları düzgün bir şekilde yeni kesilmiş çimen kokuyordu. Feromonlarında kavgacı bir belirti yoktu.

"Canım amcam şimdi de seni mi peşime taktı? Demek sonunda seni de gözden çıkardı?

"Buraya bunları konuşmak için gelmedim ki," Dedi Harry bağdaş kurup yere otururken. "Minik omegayı da eğlenceye çağırmayacak mısın?"

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin