58/ "İtirazı olan?"

428 43 221
                                    


Harco sahnesi var cunku yazmak zorundaydim cunku son harco sahnesi 38. Bolumde tam 20 bolumdur harco sahnesi yok sorry

Sok oldunuz dimi bolum attigimda aynen bende sok oldum

İki saatlik toplantı bitmiş, bir sürü karar alınmıştı. Belki de en önemli karar siyasi değil de askeri bir başarı kazanılması gerektiğine karar verilmesiydi. Konohagakure köyü barış değil savaş istiyordu. Bu bir intikama dönüşmüştü. Çetelerin oluşma nedeni hükümetti ve çeteler artık özgür olmak istiyordu. Savaş sebebi Gaara olsa bile insanlar işi kişisel nedenlere taşımıştı.

ANBU'ların genel başkanı da toplantıya katılmıştı. Hiçbir şekilde konuşmamış, sadece Naruto'nun yanında durmuştu.

ANBU'ların hepsinin yüzünde bir maske vardı. Değişik hayvanların yüzlerinin olduğu maskelerdi bunlar. Rütbeye göre değişirdi. Tam elli tane ANBU başkanı vardı, bir de hepsinin itaat etmek zorunda olduğu bir genel başkan vardı. Ki o, Naruto'nun en güvendiği adamıydı. Her ANBU başkanının da emiri altında on tane normal ANBU vardı. Yani toplam tamı tamına 501 tane Naruto'nun emirinde ANBU vardı. Bu sayı asla değişmezdi.

Bu ANBU'ların tek ortak özelliği elbette maskeleri değildi. Hepsinin maske takmasının bir nedeni vardı çünkü hepsinin sol gözünde bir bıçak yarası vardı ve yüzlerinin sol tarafını tamamen kaplardı. Bu izleri kendi suratlarına kendileri yapmışlardı. Bu yara izi onlar için bir gururdu, çünkü Uzumaki Naruto onlara bunu emretmişti. Naruto için ölür, Naruto için yaşarlardı.

Toplantıda alınan başka kararlar da vardı. Naruto geçici Hokage ilan edilmişti. Durum o kadar kötüydü ki Naruto buna sevinememişti bile. Şimdi yapacakları açıklamada Naruto Hokageliğini resmileştirecek, ardından savaşın kabul edildiğini ilan ederek hazırlıklara başlanılmasını emredecekti.

Bir de Gaara vardı tabiki de. Temari, Sakura ve Kankuro -bir de her zaman olduğu gibi tam da ihtiyaç anında gelen Tsunade ile birlikte Gaara'nın izleyici çakrasını temizlemişlerdi. Yapılan toplantıda genç jinchuuriki çete reisleri ile tanıştırılmış, ve en acil şekilde eğitilmesi kararlaştırılmıştı. Elbette tüm sorumluluğu Naruto'ya aitti.

Naruto elindeki konuşmayı son kez okudu ve kağıdı rastgele bir görevliye verdi. On dakika içinde topraktan bir platform yapılmıştı ve şimdi de konuşma başlayacaktı. Saat gece yarısına yaklaşıyordu.

Önündeki kalabalığa bakınca kendine olan güveni arttı. Tam sahneye çıkmak üzereyken bir el onu omuzundan tutup durdurdu. "Hayırsız şerefsiz." Dedi trip atarcasına.

"Sana da merhaba, Harry." Dedi Naruto arkasına dönüp sırıtırken.

"Sakura'dan aldım haberi." Dedi sırıtarak.

"Hangisini?" Diye sordu Naruto alt dudağını dişlerken.

"Kardeşini bulmuşsun." Naruto derin bir oh çekti ve sırıttı. "Aynen."

"Senin için mutluyum. Annem de senin için mutlu olduğunu iletmemi istedi. Biliyor musun? Şu aralar eve hiç uğramıyor. Kesinlikle sevgilisi var."

"Boşversene, kadın kaç yaşına geldi. İstediğini yapar."

"Aman," dedi Harry trip atarcasına. "Babam gibi bir aşağılık bulmasın da yeter."

"Bu arada sen Potter Çete Reisi değil misin burada işin ne lan senin?" Diye sordu Naruto sitemle.

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin