& 49/ ''Beni mi istiyorsun bebeği mi?''

598 44 242
                                    

NOT! DÜZENLEME SONRASI DEĞİŞEN BÖLÜMLERİN BAŞINA '&' İŞARETİ KOYULMUŞTUR

Baba dedi.

Naruto dedi.

Naruto baba olacaktı.

Kendi öz oğlunu büyütecekti.

"Baba... Naruto?" Dedi Sasuke şaşkınlıkla.

"Öyle dedi." Dedi Naruto gözleri dolu bir şekilde gülümserken.

Sasuke şokla ağzını açtı ve şaşkınca doktora baktı. "Baba dedin... Naruto dedin... Babası Naruto dedin..."

"Öyle dedim." Dedi Karin gerçek bir mutlulukla. "Babası Naruto Bey'dir. Karnınızda sizin ve Naruto Bey'in minik bir çakra karışımı var."

Naruto elini Sasuke'nin karnına koydu. "Bizim çocuğumuz..." Diye fısıldadı. "İkimizin. Başka birinin değil. Senin ve benim. Bizim."

"Bizim..." Diye fısıldadı Sasuke. "Başka birinin değil. Bizim."

Naruto çocuğun alnını öptü. Sasuke ise sanki bu dokunuşla kendine gelmiş gibi irkildi ve Naruto'dan kurtuldu. "Ben-ben...".

Naruto'nun yüzü düştü. "Hayatım, sorun ne?"

"Yapamam..." Diye fısıldadı Sasuke. "O minik. O küçük. Ben... Yapamam. Ona anne olamam. Ona bakamam. Annelik hakkında hiçbir şey bilmiyorum!" Krize girmiş gibi tekrar ağlamaya başladı. Karin ise onlara biraz özel alan tanımak için tekrar odaya girdi.

"Sasuke... Hayatım... Sakin ol. Bende daha önce hiç baba olmadım. Beraber öğreneceğiz."

"Olmaz..." Dedi Sasuke ağlamaya devam ederken. Mantıklı düşünemiyordu. Hiçbir şey düşünemiyordu. "Bakamam! Doğuramam! Naruto... Aldıralım. Hazır değilim."

İşte o an, Sasuke son sözlerini söylerken Naruto Sasuke'nin hamile olduğunu öğrendiğinden beri ilk kez yıkılmış göründü. "Sasuke... Beni kırıyorsun. O çocuk ikimizin bir parçası. Canına nasıl kıyabilirsin? Lütfen mantıklı düşün."

"Biliyordum işte!" Dedi Sasuke delirmiş gibi bağırırken. Acilen sakinleşmesi lazımdı ama kendini sakinleştiremiyordu. "En başından bir varis için benimle birlikte olmadın mı? Neden benim gibi bir omegaya katlanasın ki? Çocuk doğduktan sonra benden nefret edeceksin!"

Naruto gerçek bir hayal kırıklığı ile Sasuke'ye baktı. "Gerçekten... Senin gözünde aşkım bu kadar mı? Bir... Bebek için mi aşkım? Sence ben sırf bebek doğurabiliyorsun diye mi sana aşığım?!" Naruto sinirlendiğinde Sasuke daha çok ağlamaya başladı. Naruto onu terk etmesin diye laflarına son zamanlarda hep dikkat ediyordu ama şimdi dikkat etmediği için onu sinirlendirmişti.

"Naruto, özür dile-"

"Biliyor musun? Eğer aldırmak istiyorsan aldır! Aşkıma bu kadar çok güvenmiyorsan belki de en başından birlikteliğimiz yanlıştır!"

Sasuke daha çok ağlamaya başlarken Naruto sinirlenip saçlarını çekeleştirdi. Siniri Sasuke'den çok kendineydi. Sasuke'ye böyle düşündürecek ne yaptığını sorguluyordu. "Ne hata yaptım da böyle düşünmene sebep oldum?" Diye sordu hala ağlayan Sasuke'ye.

"Ben-ben hemşirelerden duydum..."

Naruto daha çok sinirlendi. "Ve hemen bu sonuca mı vardın!"

"Az önce kararıma saygı duyacağını ve istiyorsam aldırabileceğimi söylemiştin! Şimdi ne değişti?" Dedi Sasuke gözlerini silerken.

Naruto'nun aklından vereceği onlarca cevap geçerken arasında en az kırıcı olanı seçmeye çalıştı. "Çünkü o çocuk sana o anları hatırlatacaktı. Peki ya bizim bebeğimiz ne hatırlatacak? Senin hemşirelerden duyduğun dedikoduları mı?!"

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin