Son stok bolumumuz bu iste bu yuzden diger bolum hakkinda kesin bi tarih veremiyom yarin da gelebilir haftaya pazartesi de diger bolum smut var ve bitmek uzere bittigi gibi salcam sonra da hikayeye guncel devam edicezAradan beş gün daha geçmişti. Sasuke yarattığı boşluğu telafi etmek için gece gündüz çete ile ilgilenmişti. Sadece gece uyumak için Naruto'nun yanına geliyordu ve sabah güneş doğmadan evrak işleriyle ilgilenmek için odadan çıkıyordu. Geleneklerin değişmesi için minik meclisler kurarak oy birliği ile resmi belgeleri değiştiriyorlardı. Ellerinden geldiğinde geleneksel değil modern olmaya çalışıyorlardı. Seksen altı kişiden sadece beşi yaşlıydı ve onların da sadece ikisi gelenek ve göreneklerine bağlıydı. Onlar da kolayca bastırılabiliyordu. Çete adeta gençler tarafından yönetiliyordu.
Tabi, İzumi'nin temsilciliğini yaptığı çete, Sasuke ile Naruto'nun arasındakileri de çok merak ediyordu. Sasuke ise kaçamak cevaplar vererek olayları geçiştirmişti. Saldırı olduğu gün Naruto ile ortalıktan kaybolması, Naruto ile beraber geri gelmesi ve Naruto yaralandığında Sasuke'nin yaptığı planla hem Potter Çete Reisi'nin değişmesini sağlaması, hem James Potter'ın öldürülmesi hem de Naruto'nun kurtarılmasını sağlaması çok dikkat çekmişti. Bir de her gece odasından ayrılması vardı. Herkes neler olduğunu tahmin edebiliyordu zaten ama göz ardı ediyorlardı.
Naruto ise beş gününü tahammül edemediği insanlara katlanarak geçirmişti. Çoğu onunla flört etmek için gelen hemşireler veya hastanede kalan hastalardı.
Yaralandığını duyan Uchiha hariç diğer on altı çetenin reisleri -veya varisleri- de onu ziyarete gelmişti. Naruto buna sevinmişti çünkü onlarla Uchiha çetesini de konuşmayı düşünüyordu ve ne kadar hızlı olursa o kadar iyiydi.
Sabahın ilk saatlerinde gelen kişi Nara çetesinin reisinin varisi ve tek oğlu Shikamaru'ydu. Nara çetesi yüksek zeka seviyeleriyle ünlüydüler ve Naruto onları çocuklarının eğitimini üstlenmeleri için diğer köylerle de anlaşmaya varmıştı. Köyün henüz belli başlı bir yöneticisi olmadığı için -köy tamamen kurulduktan sonra çete temsilcileri arasından halkın yaptığı bir oylama ile seçilecekti- köyün kurulmasındaki kararları çeteler beraber alıyorlardı.
Shikamaru, Nara çetesi adına Uchihaları ve köyün iç güvenliğinden sorumlu olmalarını kabul etti ve kağıdı imzaladı. Naruto ile biraz köyün ekonomisini nasıl kalkındıracakları hakkında konuştu ve fikir alışverişinde bulundular. Ardından Naruto'ya geçmiş olsun dileklerini iletip çiçeklerini baş ucuna bırakıp odadan çıkmıştı.
Naruto sabahın köründe uyandırıldığı için uyumaya devam etmeye çalışırken bir buçuk saat sonra kapı tekrar çalmıştı ve içeri İnuzuka Çetesinin üçüncü varisi Kiba girmişti. İnuzuka çetesi çakraya uyumlu hayvanları yetiştirmeleriyle meşhurdu ve Naruto ile Kiba'nın dostlukları çetelerin dışında bir dostluktu. İkisi de sokaklarda yaşamış kişiler olarak -Naruto sık sık sokak aralarında Kiba'nın evden kaçtığını ve kavgalara karıştığını duyardu- bir sürü kavgada birbirlerinin sırtlarını kollamışlardı. Naruto İnuzuka çetesini köpeklerinin koku alma duyularını kullanarak köy dışı iz sürme ve yakalama görevlerine vermeyi düşünüyordu.
Kiba, köy işlerinde pek yetkili olmadığı için -ondan daha yetkili iki abisi ve babası vardı- Uchihalar için söz veremedi ama ailesine danıştıktan sonra ona ateş mesajı göndereceği hakkında söz verdi.
Naruto uykusu kaçmış bir şekilde kahvaltısını ederken odaya Akimichi çetesinin tek varisi Choji girmişti. Naruto kibarlık olsun diye Choji'yi minik sofrasına davet etmişti ama kibarlığı başında patlamıştı ve Choji tüm sofrasını silip süpürmüştü. Bir Akimichi olarak Choji de güçlü ve şişmandı. Bu yüzden Akimichi çetesi köyün inşaatıyla ve fiziksel güç gerektiren işleriyle ilgilenecekti. Naruto çocuğun yemek yerken olan dalgınlığından faydalanarak kağıda imza attırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...