Sasuke kafeteryaya gelince yan yana oturan Draco ve Harry'i gördü ve yanlarına ilerledi. Geldiğini gören Draco el salladığında Harry sadece bir baş selamı vermişti.Sasuke yanlarına oturdu. "Rahatsız ettim mi?"
"Yok yok hayır," dedi Draco hemen. "Nasılsın? Heyecanlı mısın?" Dedi Draco bariz bir heyecanla.
Sasuke bir kaç saniye durup soruyu düşündü. Heyecanlanmak?
"Çete reisi oldun ya, onu soruyor." Dedi Harry durumu açıklarken.
"Ah," dedi Sasuke anlayarak. "Yani. Bilmiyorum. Kendimi hala bir reis gibi hissetmiyorum. Bu kıyafeti taşıyan ben olmamalıyım. Shisui çete reisi olsa daha mutlu olurdum."
"Mükemmel bir reis olacaksın. Bu onurun farkında değilsin herhalde. Sen ilk Omega Uchiha Çete Reisi'sin. Senin sayende tüm omegalara bakış açısı değişecek çünkü bunu duyan diğer omegalar da reislikte hakları olduğunu farkedecek ve haklarını arayacaklar." Dedi Harry mantıksal açıdan düşündüğü için.
"Doğru." Dedi Sasuke bu açıdan baktığında haklı olduğunu farkederek. "Yine de-"
"Abin seni seçti çünkü bunu yapacağına inanıyordu. Abim Shisui aynı benim gibi, yönetmekten anlamaz. Sadece iyi tavsiye verir. Biz bir ordu komuta edemezken sen edebilirsin. Omega olmana rağmen bir alfadan daha güçlüsün."
"Bence-"
"Sence bence yok." Dedi Draco net bir şekilde. "Bizce var. Uchihalar var. Sen Çete Reisisin. Bu akşam buradaki yataklar birinde uyu. Yarın tüm çete mensuplarıyla tek tek konuş ve hepsinin sana güvenmesini sağla. Naruto ile köy projesini hayata geçir ve herkesin mutlu olmasını sağla. Ondan sonra senden beklenilen tek şey her ayın bir günü toplantılara girmen. Onun dışında serbestsin."
Sasuke sessiz kalınca Harry çatalı alıp parmaklarının arasına hızlı şekilde vurarak tuhaf ve tehlikeli bir oyun oynamaya başladı. Harry'nin böyle tuhaf huyları vardı. Tüm duyguları uç sınırlarda yaşar, her şeyi dalgaya alır ve hiçbir şeyi umursamazdı. Bir de adrenalin ve acı bağımlısı olabilirdi. Kurama'nın çakrası onda duygusal bir bozukluğa sebep olmuştu ve şimdi o çakra gitmesine rağmen bu huylar kişiliğine işlediği için değiştiremiyordu. Bu aynı Naruto'nun klonlarını yaparken Kyuubi çakrası kullanarak kişiliklerinin değişmesine sebep olmasına benziyordu.
Draco çatalı elinden aldı ve Harry'i azarladı. "Harry-kun! Niye hep tehlikeli şeyleri yapıyorsun!"
Harry oflayarak kollarını birbirine bağladı ve bu hali nedensizce Sasuke'ye Naruto'yu hatırlattı.
Draco aniden Sasuke'ye baktı. "Özlüyorsun."
Sasuke kendisiyle konuşulduğunu duymamışçasına masayı incelemeye devam etti. Plastik, kırmızı bir kafeterya masasıydı ama şuan çok incelenesi duruyordu.
"Harry-kun. Ben bir kaç saate yanına geleceğim tamam mı? Sasuke bana bir şeyler anlata-"
"Kalabilir." Dedi Sasuke. "Onun da olanları bilmediğine eminim. Bu gidişle Naruto da anlatmaya vakit bulamaz. En azından şimdi öğrensin."
Harry heyecanlı bir şekilde kıpırdandı. "Draco çekirdek al."
Sasuke şaka yaptığını sanarken Draco ayağa kalkıp kafeteryadan iki paket tuzlu çekirdek alıp geri döndü. Yanına üç tane de kola almıştı. Sasuke şakaklarını ovdu. O derdini anlatmak isterken parabataisi çekirdek çıtlayacaktı. Görüşmedikleri bu beş günde Harry onu kötü etkilemişti anlaşılan. Aynı Harry gibi manyaklaşmıştı.
Harry ve Draco kolaları aldılar ve sandalyelerini çevirerek birbirlerine bakmalarını sağladılar. Draco bacaklarını Harry'nin kucağına uzatınca Harry de bacaklarını Draco'nun sandalyesinin tutunma yerine uzattı. Çekirdeklerini ve kolalarını açarak beklentiyle Sasuke'ye baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...