36/ "Sırada daha kötü belalar var."

678 48 146
                                    

Dun nasi bolum atmadim ama zort cunku dun hesaba ennur geldi amina kodumun kizi duyurularimi sikmis ibanina kadar atmis yavsak pust

Baslik cok dogru bu arada

Hava karardığında bu sefer yine ilk uyanan Naruto'ydu. Kafasını göğsüne gömmüş Sasuke'yi görerek uyandığında ise, her sabah bu şekilde uyansa ne kadar mutlu olacağını düşünmüştü.

Sasuke'nin karnına baktı. Yaptıkları uzun seksler sonucu karnı ve göğsü dahil neredeyse tüm vücudu kızarıklıklar içindeydi. Kızarıklıkların en çok toplandığı yer ise karnıydı; Naruto'nun çocuğunu taşıyacağı o karnı.

Çocuk... Naruto Sasuke'den çocuğu olsun istiyordu. Hemde bir sürü. Boy boy. Evlerinin içinde bir sürü minik Sasuke ve Naruto gezinsin istiyordu. Bazıları Naruto'ya benzesin, bazıları Sasuke'ye benzesin, bazıları da ikisinin karışımı olsun istiyordu. Naruto için mutlu aile bu demekti ve ona bu mutlu aileyi verebilecek tek kişinin Sasuke olduğunu biliyordu.

Çocuğun terli saçlarını yüzünden çekti ve alnına sevgi dolu bir öpücük kondurdu. Sasuke tam ayılamadığı için mırıldandı. "Yapma..."

Naruto gülümseyip saçlarını çocuğun burnuna sürttü. Sasuke yine mırıldandı. "Uyumak istiyorum."

"Uyu hadi." Dedi Naruto çocuğun uykusunu dağıtmamak için sessiz bir şekilde. Sasuke Naruto'nun dibine daha çok girip burnunu göğsüne sürttü ve uykusuna kaldığı yerden devam etti. Bu şirin halleri yüzünden Naruto Sasuke'yi kediye benzetmişti. Eksik olan tek şey kuyruğu ve kulaklarıydı.

Belki yine bir seks oyuncakları dükkanına gidip Sasuke'ye kedi kostümü almalıydı. Daha önceleri bu fikir onu pek heyecanlandıramazken, şuan sevgilisinin üstünde tüm uçuk kaçık fantezilerini denemek istiyordu.

Kapı sessizce tıklatıldığında Naruto gelenin Tsunade, Lily, Sakura, Harry veya Draco olmadığını anladı. Onlar direk kapıyı açıp girerlerdi. "Bekleyin." Dedi Naruto Sasuke'yi çok sarsmadan ayağa kalkarken. Baksırının üstüne yere attığı eşofmanını ve tişörtünü giyerek koridora bakan camı kapatan perdeyi hafifçe kenara çekip gelen kişiye baktı.

"Siktir."

Hızlıca Sasuke'nin yanına gidip çocuğu hızlıca kucakladı. Sasuke irkilerek uyandı, çığlık atacakken Naruto eli ile ağzını kapadı. "Sessiz ol!"

Sasuke neler olduğunu anlamaya çalışırken Naruto onu banyoya götürdü ve klozetin üstüne oturmasını sağladı. "İzumi burada! Sakın ses yapma!" Dedi sessiz bir şekilde.

Sasuke'nin gözleri dehşetle açıldı ve kafasını hızla sallayarak onayladı. Naruto kapıyı kitleyerek banyodan çıktı ve yatağın örtüsünü kapatarak spermlerin görünmesini engelledi. Sasuke'nin kıyafetlerini ve Akatsuki'sini de yatağın altına ittirdi. Odada Sasuke ile seks yaptığını belli edecek hiçbir şey yoktu. Rahatlamayla odanın kapısını açtı. "Ah, İzumi. Ne hoş bir sürpriz."

"Girebilir miyim?" Dedi İzumi gülümseyerek.

"Tabi," Naruto onu içeri davet etti. İzumi yatağın yanındaki refakatçi koltuğuna oturunca Naruto da bağdaş kurarak yatağına oturdu. "Bu hoş sürprizini neye borçluyuz?"

"Sasuke-sama ile aranda ne var?" Diye direk konuya girdi İzumi.

Naruto şaşkınlıkla güldü. "Efendim?" Soru çok ani gelmiş olsa bile yüz ifadeleri kontrolündeydi. Yılların emeğine tekrar teşekkür etti.

"Sasuke-sama neden senin yaşaman için tüm hastaneyi organize ederek James Potter ile dövüşünden sağ çıkman için bu kadar çabaladı? Neden Uchiha Özel Alanı'na saldırı olunca Sasuke-sama ani bir kızışma ile götürülmek zorunda kaldı ve onu götüren kişi sen oldun? Sasuke-sama'nın kızışmasında neden yanındaydın? Neden beraber döndünüz? Neden sen yaralandığında on sekiz gün boyunca Sasuke-sama yanından ayrılmadı? Neden sürekli işten kaytarıp kayboluyor? Neden bugün acil bir toplantısı olduğunu söyleyerek Shisui-san'ı onun yerine bakması için görevlendirdi? Neden, neden, neden?"

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin