12/ "Daha fazla istiyorum!"

1K 76 40
                                    


Çatıların üstünden atlarken normalden daha yavaş hareket ediyordu çünkü çakrasını hala toplayamamıştı. Toplamış olsa bile kullanamazdı çünkü çakrasının kalan son demlerini de betaya dönüşmek için kullanacaktı.

Şu an Sasuke'nin ne yaptığını merak ediyordu. Klonu daha yok olmamıştı yani neler yaptığını öğrenemezdi. Tek istediği Sasuke'nin güvende olmasıydı, ama klon yok olmadığına göre güvende olmalıydı.

Sasuke kızışmaya gireli neredeyse üç saat olmuştu. Sasuke'yi gecekonduya götürmek için Uchiha Omega Özel Güvenli Evi'ne gitmeleri, Shisui'yi bulmaları bir saat civarı, dövüş hemen hemen bir saat, Draco'nun Madara'yı öldürmesi ve Naruto'yu iyileştirilmesi için tarafsız hastaneye getireli de bir saate yakın olmuştu.

En azından Sasuke kızışmada olduğu ve seks dışında bir şeyi önemsemediği için ona abisini ertesi gün anlatmalıydı.

Abisi daha yeni ölmüşken Sasuke'nin Naruto ile seks yapmasının Sasuke'yi ne kadar bencil hissettirebileceğini tahmin edebiliyordu. Naruto ise savunmasını şimdiden hazırlamıştı.

"Abin öldü ve onun için yapabileceğim bir şey yoktu ama senin için vardı! Eğer seks yapmasaydık bu işkence senin için bir hafta sürecekti ve ben sadece seni düşündüğüm için yaptım!"

Tabiki de bu laftan sonra Sasuke'nin yumuşayarak kollarına atlamasını beklemiyordu ama en azından kendini iyi bir şekilde açıklamış olurdu.

Çatılardan atlarken durdu ve aklına yeni geldiğini farkederek yere atladı. Şuanda küçük bir çete olan Hatake çetesinin bölgesindeydi. Hatake çetesi de diğer tüm çeteler gibi otoritesini geliştirmek ve her yer uzanan elleri olması için beta mahallelerinden az miktarda haraç topluyor ve karşılığında da mahalleyi her türlü suça ve çakralı insan saldırısına karşı koruyorlardı. Bunu tüm çeteler yapardı. Uchihalar, Potterlar ve Hyuugalar bile.

Bir seks oyuncakları dükkanına girerek bir şişe çilek kokulu kayganlaştırıcı aldı çünkü prezervatif bitmişti. Zaten kullanmamaları daha iyi olacağı için yeni bir paket de almamıştı. Parasını ödeyerek dükkandan çıktı ve çatıya tırmanarak çatılardan atlamaya devam etti.

On dakikalık bir koşu sonrasında evin tanıdık çatısını görmüştü. Yere atladı çünkü kendi evinin çatısına atlamak istememişti. Evin önüne geldiğinde yere oturarak bağdaş kurdu. Kurama feromon bezlerini değiştirerek bir beta olmasını sağladı ve çakra kullanımı kısıtladı.

Kapının önüne geldiğinde anahtarın yanında olmadığını farketti. Kapıyı çalmak yerine açık camdan içeriye atladı ve hiç beklemediği bir manzara ile karşılaştı.

Koltuğun üstünde yarı çıplak Naruto'yu öpen yarı çıplak Sasuke.

Naruto'nun içini ani bir kıskançlık ve sinir kapladı. Klonun kendisi olduğunu bilmesine ve bu yaptıklarının Sasuke'yi kendisinden kıskanması demek olduğunu bilmesi bile kıskançlığını dindirmiyordu.

Klon Naruto'nun isteğiyle aniden yok oldu ve Naruto klonun anılarına sahip olduğu için bu üç saatte neler olduğunu öğrendi. Eve gelene kadar Sasuke zorluk çıkarmamıştı ama eve geldikleri gibi tabiri yerindeyse klonu yatağa atmaya çalışmıştı. Klon ise elinden geldiğince ondan uzak durmuştu. Sonra Sasuke dayanamayarak yatağın üstünde, Naruto'nun bıraktığı kıyafetleri koklayarak mastürbasyon yapmıştı. Mastürbasyon yetmediğinde klonun kucağına çıkarak onu öpmeye başlamıştı. Klon ise Naruto onu oluştururken Sasuke'yle seks yapma diye bir komut vermediği için bunu yanlış görmemişti. Çünkü Naruto onu oluştururken 'Onu gecekonduya götür ve güvende olduğuna emin ol.' Komutunu vermişti. Naruto odaya girdiğinde ise sadece ön sevişme yapıyorlardı. Bu Naruto'yu nedensizce rahatlattı.

Sasuke öpüştüğü Naruto aniden kaybolduğu için şaşırdı ve odaya bakındı. Camın orada ayakta duran diğer Naruto'yu gördüğündeyse sırıtarak koltuğa sırt üstü yatmış ve bacaklarını iki yana açmıştı. "Ne bekliyorsun?"

Naruto hızla koltuğa çıktı ve Sasuke'nin bacaklarının arasına girerek yüzünü çocuğun yüzüne yaklaştırdı. "Bilincin yerine geldiğinde bana kızma. Kızışmandan faydalanmıyorum, ama galiba sen benim klonumdan faydalanıyorsun."

Sasuke Naruto'nun dediklerini umursamadan çocuğu ensesinden tutarak daha da çok üstüne çekti ve dudaklarını birleştirdi. Normal Sasuke daha yumuşak ve nazik bir öpüşme severken kızışmadaki Sasuke daha sert ve vahşi öpüşmeyi seviyor olmalıydı çünkü eğer bir kaç dakika daha öpüşecek olurlarsa Naruto'nun dudağı patlayabilirdi. Sasuke şimdi öpüşürken dudaklarını, dişlerini ve dilini kullanıyordu ve bunda çok iyiydi.

Naruto çocuğun çıplak göğsünde ellerini gezdirdi ve okşadı. Geri çekildiğinde ise kendisine bakan Sasuke ile karşılaşmıştı. Çocuğun gözlerindeki tek şey şevhetti.

Naruto çocuğun üstünden çekildi ve korkarmışçasına koltuğun diğer ucuna sindi. "Olmaz," dedi mırıldanarak.

Sasuke dizlerinin üstünde sürünerek Naruto'nun yanına geldi. Gözlerinde tehlikeli bir pırıltı vardı. "Neden olmasın?"

"Olmaz! Ben-ben... Bunu yapamam."

Sasuke çocuğun kucağına çıktı ve kulağına yaklaştı. "Sana tüm vücudumu sunuyorum, benimle istediğin her şeyi yapabilirsin."

Naruto çocuğun kızarmış yüzüne baktı ama tek hissettiği suçluluk duygusuydu. Kızışma bittikten sonra Sasuke bu olanları hatırlamayacaktı ama Naruto hatırlayacaktı. Sasuke'nin abisinin yasını tutması gerekirken Naruto ile seks yaptığını unutmayacaktı. Belki de ömrü boyunca hatırlayacaktı.

Sasuke Naruto'nun kulağının arkasını yaladı ve kendi sertliğini Naruto'ya bastırdı. "Beni bu halde bırakamazsın," dedi üzgün bir sesle. "Seks istiyorum, hemde seninle. Mümkünse bir kaç tur."

Naruto kendini zorlayarak Sasuke'yi arzulamayı denedi ama şuan hissettiği tek şey suçluluktu. Bunu yapamazdı. Karşısında başka birisi olsa bir saniye bile düşünmezdi ama... O Sasuke'ydi. Eşleşeceği insandı- Ki abisi öldüğü ve neredeyse tüm Uchihalar öldürüldüğü için verdikleri söz büyük ihtimalle anlamsızdı. Sasuke'nin sözünü tutmak için bir nedeni kalmamıştı ne de olsa. Yine de Naruto'nun ilk kez vicdanı gün yüzüne çıkmıştı ve bunu yapmasını engelliyordu.

Ani bir kararla çocuğun üstünde kalan son kıyafet olan pantolon ve baksırını çıkardı. Sasuke sonunda seks yapacağı için sevinmiş olmalı ki zevkle inledi ve Naruto'ya sürtündü.

Naruto Sasuke'yi kucağında sabitledi ve koltuğun yanındaki poşetten kayganlaştırıcıyı alarak eline sürdü. Sasuke heyecanla kıpırdanırken Naruto da çocuğun penisini tuttu ve çekmeye başladı. Onunla seks yapamazdı ama en azından seks açlığını dindirmek için yardım edebilirdi. Böylece bir hafta olan süre üç güne inerdi.

Sasuke inleyerek kafasını Naruto'nun omuzuna yasladı ve çocuğun omuzunu tırnakladı. Naruto elini hızlandırırken Sasuke de inlemelerini arttırmıştı.

Sasuke kızışmanın getirdiği şehvetle normalden daha hızlı geldi. Naruto çocuğu koltuğa bırakarak ayağa kalktı ve peçete alarak elini ve boşaldığında kirlettiği Sasuke'nin karnını sildi.

Naruto nefeslenen çocuğu izledi. O kadar güzeldi ki Naruto hiç sıkılmadan bu görüntüyü izleyebilirdi.

Sasuke doğruldu ve Naruto'nun kucağına yerleşti. "Daha fazla istiyorum!" Dedi mızmızlanır gibi.

"Nasıl istersen," dedi Naruto çocuğun penisini eliyle kavrarken.

Sizce naruto hareketlerinde hakli mi yoksa fazla mi dram kasiyor? Bence hakli cunku ben olsam bende vicdan azabi duyardim

Simdi sey dusunun... Kizismadaki Sasuke ve vicdan azabi cekmeyen Naruto... Cok seksi olmazlar mıydı?!?!?!?!?!?

Galiba yeni fetisim kizismadaki Sasuke...

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin