Evde kaldigimi anladigimda babanemlere tursumu kurmaya gittim o yuzden bolum gelmedi simdi de bogaza gidiyoz yolda bolum yazicam baddas narutoya oluyorumBu ve bundan sonraki bolum narutonun hisleri acisindan onemli ohohohohogm
"Bu imkansız." Dedi Naruto. "Bu-"
"İmkansız değil." Dedi Harry sözünü keserek. "Sadece düşük ihtimalli."
"Sen... Yaşıyorsun!" Dedi Naruto hala olayları anlamdıramamış bir şekilde. "Parabatai bağı sadece ölümle kopar."
"Hayır. Parabatai'lerden birinin diğerine verdiği çakra son damlasına kadar kullanıldığında da kopar."
"Hayır!" Dedi Naruto itiraz ederek. "Çakra kendini yeniler. Tamamen bitirmek olanaksızdır."
"Sana sadece düşük ihtimalli demedim mi!" Dedi Harry de sinirle oturduğu yerden kalkarak. "Durumum o kadar kötüydü ki hayatımı kurtarmak için Tsunade ve Sakura o çakrayı kullandı. Eğer Tsunade ve Sakura bu kadar yetenekli olmasaydı beta kalacaktım! Sen ise bana gelip, sen ölümden mi döndün lanet olası, bile demedin ve o sikik Uchiha'nın yanına gittin!"
"Senin yanına gelmemi mi isterdin?!" Dedi Naruto. "Senden nefret ediyorum! Senin yüzünden hayatım yoluna girmedi! Sırf seninle Parabatai oldum diye hayatım bok yoluna girdi! Sen benim konumumu o sikik Potterlara söyledin diye benim babam öldü! Yıllar sonra babam yerine koyabileceğim birini bulmuştum ama sen onu elimden aldın! Anne yerine koyduğum kadından ve kardeş yerine koyduğum kızdan ayrılmama sebep oldun ve hala benden ilgi mi bekliyorsun!"
"Sana isteyerek ihanet ettiğimi mi sanıyorsun?!" Diye bağırdı Harry. "İşin ucunda annem vardı! Babam aramızda hainlerin olduğunu söyleyerek Potter özel alanına tüm giriş çıkışları kapattı çünkü annemi ondan uzağa götürmeye çalışacağımı biliyordu! Yıllar boyunca beni annemle tehdit ederek senin yerini söylemem için beni zorladı! Sonunda o çakrayı dışarı sızdırmayan eve girdiğinde rahatladım çünkü beni artık tehdit edemezdi! Sen o evden her çıktığında ben görünmemen için dua ederdim çünkü sen görünürsen sana da, bana da, anneme de zarar gelirdi! Ama sen dikkatsiz davranarak dışarıda görüldün! O pislik adam için niye sana ihanet edeyim!"
Naruto duyduklarının etkisiyle kıpırtısız kaldı ama Harry sinirle anlatmaya devam etti. "Kendi canımı ve annemin canını tehlikeye atarak onu o lanet yerden çıkardım ve güvenli bir yere götürdüm! Ardından kendi akrabalarım tarafından hain damgası yiyeceğimi bile bile çeteden ayrıldığımı ilan ettim ve seni aramaya başladım çünkü planlarından haberim vardı ve annemin de o güvenli köyde kalmasını istiyordum! Güçlü olduğun hakkında yüzlerce dedikodu duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyordum ve gücüne güvenebilmek için seni görmem lazımdı bu yüzden o gün seni takip ettim ve Uchiha'yı Potterlardan koruman için seni uyardım! Ardından Uchiha özel alanına saldırı olacağını duyduğum gibi sizi oradan güvenle çıkarmak için kendi hayatımı riske atarak Uchihaları kurtarmak için oraya geldim! Sen orada Madara'yla dövüşürken ben onlarca Potter ve Hyuuga ile dövüşüyordum! Sırf sana zorluk çıkarmasınlar diye hepsiyle tek başıma dövüştüm! Komaya girecek kadar yaralandım! Sırf sen o Uchiha'ya değer veriyorsun diye, ama görüyorum ki bir Uchiha bile etmiyormuşum çünkü uyandığımda yanımda onun için hayatımı riske attığım Parabatai'm değil iki gün öncesine kadar tanımadığım Draco vardı! Sen değil!"
Harry sözünü bitirdiğinde koluna gözlerini sildi ve burnunu çekti. Ani gelen bir sinir boşalması ve yıllardır içine attıklarını ortaya dökmekle rahatlamış sayılırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...