20 / "Birazcık rahat duramıyor musun?"

777 62 44
                                    


"Buyrun," dedi kasadaki maskeli adam. "Nasıl yardımcı olabilirim?"

"Yardım etmenize gerek yok. Biraz dolaşmak istiyorum."

Maskeli adam kafasını salladı ve kitabını okumaya devam etti. Naruto da reyonlarda dolaşmaya başladı. Başta sadece prezervatif alacaktı ama başka nelerin olduğunu merak etmişti. Tabi dürüst olmak gerekirse sadece Kurama'nın dediklerinden başka şeyler düşünmek istiyordu. Kurama onun içini tam anlamı ile bildiğinden dolayı hep nokta atışı konuşurdu.

Gezdi ve onlarca rafa baktı ama hiçbiri ilgisini çekmedi. Şekil şekil dildolar, küçüklü büyüklü vibratörler, vücut tasmaları, kelepçeler, kırbaçlar... Nedense hiçbirini Sasuke'nin üstünde kullandığını hayal edemiyordu. Bunu istemiyordu da. Sasuke'nin seks sırasında mazoşist olduğunu da düşünmüyordu. Kendisinin de öyle fantezileri yoktu.

Prezervatif reyonuna gitti ve kendine uygun boyunu alarak kasaya gitti. Bir miktar para bıraktı ve para üstünü alarak dükkandan çıktı. Bu sefer mahallenin dışına çıkana kadar neredeyse koşar adımlarla hızlı hızlı yürüdü. Yavaş yavaş insan hareketliliğinin azaldığını farkettiğinde ise çatıya atlayarak koşmaya başlamıştı.

Daha da hızlanmak istediği için Kurama'nın çakrasını kullanmak istedi ama hep alışık olduğu o çakra gelmedi. Naruto bu sayede Kurama'ya cevap veremediği için onu cezalandırdığını düşündü.

Bu sefer de sadece koşmaya odaklandı. Koştu, koştu ve koştu. Elindeki çakrasının çoğunu elinden geldiğince hızlı gitmeye harcıyordu. Yaklaşık yarım saatten fazla süredir dışarıdaydı ve Sasuke de evde yalnızdı. Onun için endişeleniyordu.

On dakika içinde kapının önüne gelmişti bile. Hızla çatıdan yere atladı ve kapıyı tıklattı. İçeriden ses gelmeyen o bir kaç saniye işkenceden farksızken adım seslerini duydu. Ardından Sasuke kapıyı açtı.

Duştan yeni çıktığını ilan edercesine beline beyaz bir havlu sarılıydı. Göğsündeki ve boynundaki izler çok net görülüyordu. Vücudundaki su damlaları daha kurumamıştı. Islak saçları ve saçlarının üstüne gelişi güzel atılmış havluyla da Naruto'nun hayal bile edemeyeceği kadar seksi duruyordu. Yüzündeki sırıtma ise kapıyı bu şekilde açmayı planladığını belli ediyordu. En önemli olaysa tamamen Naruto'nun şampuanı gibi kokuyordu. Bu Naruto'nun alfasını çıldırtmıştı bile.

Yine de alfasını dinlemedi ve Sasuke'yi içeri itekleyerek kapıyı kapattı. Mahalle terkedilmiş olsa bile birilerinin görmesinden endişe ediyordu.

Çocuğu elinden tutarak yatağa çekti ve kucağına oturmasını sağladı. "Hastalanacaksın." Dedi. Ardından kafasındaki havluyu alarak saçlarını kurutmaya başladı.

Sasuke seks yapacaklarını düşünüyordu ama yine de sessiz kaldı ve Naruto'nun ilgisinin keyfini çıkardı.

Sasuke'nin saçlarının büyük bir bölümü kuruduğunda Naruto çocuğu ayağa kaldırdı. Belindeki havluyu çıkarınca Sasuke heyecanla nefesini tuttu. Naruto ise bu sefer havluyla vücudunu kurulamaya başladı. Sasuke şuan karşısında tamamen çıplaktı ama o bunu değil, Sasuke'nin hastalanmamasını düşünüyordu. Sasuke buna hem üzülürken hem sevindi.

Vücudu da kuruduğunda Naruto çocuğu yatağa oturttu ve dolabını açtı. Kendine küçük gelen baksırlardan bir tane, beline uyacak turuncu bir şort ve ona bol geleceğini düşündüğü ama onun en küçük tişörtü olan beyaz bir tişört aldı. Çocuğu yine ayağa kaldırdı ve eğilerek baksırı giymesini için tuttu.

"Çocuk değilim. Bunları kendim yapabilirim." Dedi yine de baksırı giyerken.

Naruto baksırı beline kadar çektikten sonra Sasuke'nin beline öpücük kondurdu. "Yine de bunları yapması zevkli. Artık sevgiliyiz ve sevgililer sadece seks yapmaz."

Sasuke çocuğun haklı olduğunu bilse de hayal kırıklığına uğramış hissediyordu çünkü kendisini seks yapmak için hazırlamıştı bile.

Naruto şortu aldı ve yine Sasuke'nin giymesini sağladı. şortun ipini bağlarken belinin ne kadar ince olduğunu bir kere daha farketmişti.

Tişörtü de üstüne geçirdiğinde saç havlusuyla saçlarını bir kere daha kurutmuştu. Ardından iki havluyu da koltuğun üstüne atmıştı.

"Havlular banyoya. Sonra evi bok götürüyor." Dedi Sasuke Naruto'nun kucağından kalkıp havlularla banyoya giderken.

Havluları asıp geri döndüğünde Naruto'nun yanlamasına yatağa yattığını gördü. Sarışın çocuk yanındaki boş yeri patpatladığında Sasuke hemen yanına yerleşerek Naruto'nun göğsüne sindi.

Naruto çocuğu belinden daha çok kendine çekti ve sarıldı. Tişörtünden içeri giren parmakları hissettiğinde ise oyuncu bir şekilde sırıtmıştı. "Birazcık rahat duramıyor musun?"

Sasuke kafasını iki yana salladı ve parmaklarını karnına ve göğsünde gezdirmeye başladı. En çok da çocuğun karnındaki mühürle ilgileniyordu. Bu Naruto'nun ne kadar hoşuna gitse bile ellerini tutarak hareketini engelledi. Sasuke ona biraz sinir biraz da şaşkınlıkla bakınca çocuğun burnunu öptü. "Normal bir ilişki yaşamıyoruz ve normal sevgililerin yaptığı hiçbir şeyi yapmadık. İlişkimizin sadece seks üzerine olmasını istemiyorum. Ne şimdi ne de gelecekte. O yüzden birbirimizi tanıyıp sevmeye odaklanalım."

Sasuke kabul etmek istemese bile Naruto haklıydı. Kendisi de şuan tam bir azgın omega gibi davranıyordu. Hemen ellerini geri çekti ve çocuğa sarıldı. "Issız bir adaya düşsen yanına alacağın üç şey?"

"Bıçak, ip ve şapka." Dedi Naruto.

"Şapka mı?" Dedi Sasuke şaşkınlıkla.

"Başıma güneş geçmesinden nefret ederim. Sen ne alırdın?"

Sasuke cevaba güldü. "Bir sandal ve iki kürek."

"Bu hile gibi oldu sanki?"

"Kimse bana bunları seçemeyeceğimi söylemedi."

Gülüştüler ve başka başka sorularla muhabbete devam ettiler. Birbirlerinin tam doğum tarihlerini, burçlarını, en sevdikleri hayvanı, rengi, çiçeği yemeği ve içeceği öğrendiler.

Hiç ciddi konulara girmediler. Sadece yüzelsel basit konulardan konuştular. Geçmiş, şimdi veya gelecek hakkında değil. Sadece birbirlerini tanımaya çalıştılar. Bunu yapana kadar ikisininde ne kadar istediğini farketmemişlerdi.

O gün hava kararana kadar konuştular. Artık konuşmaktan boğazları ağrıdığında ise sadece birbirlerine sarılarak uzandılar.

Sasuke uyuyakaldı. Naruto ise uyumayı reddederek siyah saçlı çocuğu izledi. Ay ışığının yüzüne vurup yüz hatlarını belirginleştirmesini, uyurken sinirli veya mutlu olmayan o tekdüze yüzü ve karanlıkta görülemeyecek kadar siyah saçları ile çok güzeldi.

'Artık cevap verecek misin?' Dedi Kurama.

'Sasuke yanımda olduğu sürece içimdeki her çocuğu sevebilirim. Ona güvenmem, tam tersi onun bana güvenmesini sağlarım.'

Kurama bir şey demese bile Naruto cevabının onu memnun ettiğini biliyordu.

Anlayacaginiz Naruto artik hislerini kabullendi ve suan tek istedigi Sasuke'nin her konuda guvenebilecegi bi alfa olmak. Ayrica Kurama kurgudaki itachiden sonraki en buyuk narusasu shipper TWKSNBSTSKJSHSTSİJSGSJEHHD

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin