PH 15 - Tak Tahan

16.6K 206 11
                                    

~3 bulan kemudian~

3 bulan berlalu, maknanya dah masuk 2 bulan Luth bekerja di syarikat ayah Ayla. Datuk Ahmad dan Datin Alina juga sudah berpindah ke London. Menangis juga Ayla bila ibu dan ayahnya meninggalkan dia di Malaysia. Maklumlah anak manja. Nasib ada Luth nak pujuk.

Tok! Tok!
Pintu bilik kerja Luth diketuk sebelum dibuka dari luar. Dilihatnya Ayla yang seksi memakai lingerie putih itu melangkah masuk. 'Apasal seksi sangat malam ni?'

Padahal memang itulah pakaian yang dipakai Ayla setiap malam. Oh lupa, 3 bulan berlalu maknanya dah masuk 3 bulan juga Luth berpuasa.

Luth meneguk liur apabila terpandangkan sebahagian dada Ayla yang terdedah, kaki Ayla yang bogel hingga ke peha juga dilihat. Gulp!

Dengan selamba Ayla duduk di riba Luth. Niat nak bermanja. Sejak Luth bekerja di company ayah, Luth semakin sibuk. Kalau dulu Luth tak ada flight, sepanjang hari akan nampak muka Luth di rumah, sekarang pula masa dihabiskan di company ayah. Kalau ada flight pula terpaksalah berpisah sekejap, macam sekarang lah. Ni pun Luth baru balik petang tadi, terus dia terperuk di bilik pejabat ini.

Dah seminggu dia tak ada sebab ada flight ke Perancis, balik saja terus terperuk dalam bilik ni. Ayla pula dah rindu sangat dekat suami dia ni.

"Abang busy?" Ayla memeluk leher Luth. Disembamkan wajahnya di dada Luth. Bau ni lah yang dirindukan Ayla. "Tak busy sangat kenapa?"

"Abang ni sejak ada dua kerja, abang abaikan Umai" rungut Ayla.

"Bila pula abang abaikan isteri abang ni?" Pujuk Luth. Dipeluknya tubuh Ayla erat. Dicium-cium muka Ayla. Ayla hanya membiarkan, rindu lah katakan.

Dengan selamba Ayla mencium bibir Luth. Luth sudah terkaku. Ayla cium dia dulu kan? Yelah, selama ni Luth yang mulakan. Ayla pula hanya melayan.

"Umai rindu nak manja-manja dengan abang. Abang baru balik petang tadi, abang dah sibuk nak siapkan kerja pejabat pula. Tak ada pun abang manjakan Umai. Dahlah Umai pakai lotion sendiri tadi" rungut Ayla. Tangan pula bermain-main dengan abs Luth sebelum naik memegang dada Luth. Seksi, kalau gigit ni...

"Sayang!" Terjerit Luth. Terkejut. Boleh pula si budak ni pergi gigit puting dada Luth.

"Sayang kalau nak susu cakap, bukan nak gigit abang" kata Luth. Masih terasa nyerih dengan gigitan Ayla tadi.

"Abang tu Umai yang punya. Bukan 'kerja' punya. Jadi suka hati Umai lah, nak gigit ke nak manja-manja dengan abang" kata Ayla sambil menunjuk-nunjuk ke arah Luth.

" Eleh nak manja-manja konon. Kalau abang minta bukannya nak bagi" rungut Luth pula.

"Bila Umai tak bagi? Selalu abang minta kiss Umai bagi kan?" Tanya Ayla polos.

"Manja-manja yang atas katil lah sayang. Setakat kiss-kiss tu apalah sangat. Tak buat abang kenyang pun. Makin lapar adalah" kata Luth selamba.

"Apa abang merepek ni? Memanglah kiss-kiss tak buat orang kenyang bukan makanan pun kan?" Tanya Ayla, masih tidak dapat menangkap maksud Luth.

"Kalau macam tu abang nak susu"

"Abang minum susu ke? Bukannya abang minum kopi saja?" Tanya Ayla pelik.

"Minumlah. Tapi tu lah dah 3 bulan puasa susu" kata Luth. Ayla mengerutkan kening. Tak faham.

"Abang nak susu sayang. Boleh bagi tak?" Tanya Luth nakal. Tangan dimain-mainkan di leher Ayla.

"Abang!" Ayla menjerit sebelum menutup dadanya dengan tangan. Ulat dah naik bulu.

"Boleh bagi tak?" Tanya Luth lagi. Dipeluknya tubuh Ayla. Laju Ayla menggeleng.

PILIHAN HATI Where stories live. Discover now