1. Bölüm "Yeni Tim"

82.4K 2.7K 734
                                    

Öncelikle hepinize Merhaba, kitabıma hoş geldiniz 🍀

Argodan, küfürden veya şiddet içerikli bölümlerden hoşlanmıyorsanız kitaba hiç başlamamanızı öneririm, malum asker kitabı ve bunlardan bolca karşımıza çıkacak.

Fakat hem espri, hem acı, hem aşk, hem dostluk istiyorsanız kitap tam size göre, buyurun başlayalım.

Bölüme geçmeden sol alttan yıldızımızı parlatmayı unutmayın. Ve tabiki satır arası yorumlarınızı.

Keyifli okumalar...


1. Bölüm "Yeni Tim"

 Bölüm "Yeni Tim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Bayrak ve vatan.

Başka hayranlık duyulacak ne bir nesnem vardı ne de bir duygum. Yıllar önce içime keskin bir mızrakla saplanan bu aşk, yıllardır içimde o mızrakla kanayan bir yara ve kurumuş bir kan gibiydi. Kırmızı sevdam bayrağımdan, siyah sevdam ise kalbimden geliyordu.

O mızrak siyahtı, akıttığı kan ise kırmızı.

Ve oluşumunda tamamen vatan ve bayrak sevdalı bir kadın. Sadece bu kadardan ibarettim.

Bayrak ve vatan.

Bir gün ruhum bedenimden ayrılsa bile, asla unutmayacağım sevdamdı.

Karanlık, görev esnasında ve görevden sonra tekrar tüm bedenimi ele geçirmişken tek düşündüğüm o dalganan bayrak uğruna her şeyi yapabileceğimdi.

Ben kim miyim?
Deniz ben, Deniz Kutluay.
Hayatının en iyi kararını vererek Üsteğmen olan Deniz.

Tek yaşama kaynağı, meslek gibi kolay bir sıfatla anlatılamayacak kadar değerli  askerliği olan Deniz.

Ülkemdeydim.

Uğruna içimde ki o mızrağı çekip, kuruyan yaramı tekrar kanatacak kadar değerli olan ülkemdeydim.

Yolum ters düştüğü için taksici yolun karşısında indirmek zorunda kalmıştı. Yeni tugayım şuan yolun karşısında, tam önümde duruyordu. Özlem tüm bedenimi işgal ederken derin bir nefes aldım ve siyah botlarımın asfaltta sert seslerini çıkartmalarına izin verdim.

Ona söz verdiğim gibi asker olmuş, hatta şuan Türkiye'nin en başarılı timinin bir üyesiydim.

Karşıdan karşıya geçtikten sonra askeriyenin kapısına adım attım. Anında önüme geçip kimlik kontrolü yapacak olan askerlere muzip bir şekilde başımı sallayıp kimliğimi gösterdim. Ardından da ne için geldiğimi sormalarına izin vermeden, asker kartımı gösterdim.

TEK NEFES |ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin