A.Ç.8

67.9K 3.3K 51
                                    

OY VEREYMİ UNUTMAYIN SEVGİLİ OKUYUCULARIM

Sabah uyandığımda Melis odada yoktu.Yatağa baktığımda bozulmadığını fark ettim. Yani gece gelmemişti.Belki erken uyanıp toplamıştır diye düşündüm ama saatin daha 07.37 olduğunu gördüm.Melis kesinlikle bu saatte uyanmazdı.

O bana nasıl annelik yapmaya çalışıyorsa bende ona yapmaya çalışıyordum.Ve şuan onun için endişelenmiştim.Aklıma Tunç'la olduğu gelsede elimde değildi.O endişeyle elime telefonu alıp Melis'i aradım.İlk arayışımda açmadı,bu beni daha da çok endişelendirmişti.Kalbim endişeyle hızlanmaya çoktan başlamıştı bile.İkinci kere aradım.Allah'dan bu sefer ikinci çalışta açmıştı.

"Alo" dedi sesinde ki uyku mahmurluğuyla.Endişem yüzünden sesimin düzeyini ayarlayamadan bağırmaya başladım.

"Alo,Melis nerdesin,gece gelmedin mi?!!" ilk başta ağzında bir şeyler geveledi ama sinirle verdiğim soluğu işitince derin bir nefes alıp konuştu.

"Dolun....şey ben iyiyim sonra arasam seni?"

"Meli-" bir şey diyemeden telefonu yüzüm kapattı.Hah! Yüzüme çat diye kapattı!Sinirle yataktan kalkıp banyoya gittim.Üstemde ki pijamaları aynı asabiyetle çıkarıp kendimi ılık suyun altına attım.Bu iyi gelmişti...15 dakikalık bir duşun sonunda banyodan çıkıp dolabımın önüne geçtim.Bir süre karıştırdıktan sonra lacivert bir elbiseden yana kullandım tercihimi.

Beyaz sandaletlerimi de giyip saçlarımı gevşek şekilde yukarıdan topladım.Geriye sadece Melis'i beklemek kalmıştı.

...........

Kapının açılma sesiyle gözlerimi diktiğim telefondan çektim.Melis gelmişti.Odaya girdikten sonra gözlerimi dikip onun da bana bakmasını bekledim

Çantasını yatağın üstüne atıp oturduğum sandalyenin karşısına oturdu.Ona gözlerimi kısmış bakarken onun gözlerinde sevinç parıltıları vardı.

"Melis,gece neredeydin?" hesap sorduğum sesimden bile anlaşılıyordu.Ama Melis bunu hiç takmadı.

"Tunç ile birlikteydim"

"Onun farkındayım ama gece niye gelmedin?" İki kaşımı kaldırarak ona bakmaya başladım.Hayır o tek kaşını kaldırabilen şanslı insanlardan değildim.Yüzünde aptal bir gülümseme ve hülyalı bakışlarla bakınca anladığım şeyle gözlerim kocaman açıldı.Belki ben fesatlık yapıyorum diye düşünerek sormaya çalıştım

"Şey,ben doğru mu anladım yani siz Tunç'la..."

Alt dudağını dişlerinin arasına alarak gözlerini kaçırdı, yanakları da kızarmıştı..İnanmıyorum! Melis'in yanakları mı kızardı dedim ben? Evet evet onun yanakları kolay kolay kızarmazdı.VE TEKRAR İNANAMIYORUM MELİS VE TUNÇ....

Gözlerimi pörtleterek ona bakmaya başladım.

"Dolun öyle bakma" dedi,bana gözlerini açarak."Hem ayrıca ben pişman da değilim.
Zaten birkaç ay sonra evlenecektik biliyorsun"

"Şey sadece şaşırdım" ağzımdan zorla bu üç kelime çıkmıştı.

İlimizde konuşmadık bir süre.Birbirimizin gözlerinin içine de bakamıyorduk.Gözlerimiz kesişse hemen birimiz kaçırıyorduk.Bir süre sonra merak ettiklerimi sormaya başladım.

"Güzel miydi? Yani nasıldı?" bu soruyu sorarken bende utanmıştım ama yakın arkadaşız,onunda sorun edeceğini sanmıyordum zaten.

"Çok güzeldi.Bardan sonra aslında biraz sarhoştum,odasına gittik-"

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin