A.Ç.10

71.9K 3.5K 108
                                    


Merhaba sevgili okuyucularım hala az vote veriyorsunuz üzülüyorum

Lütfen sadece yıldıza dokunmanız yetiyor biliyorsunuz

Umarım bu bölüme biraz oy verirsiniz :)

-.-.-.-.-.--.-..-.-.-.-.-.-.-.-..-.-

Yatakta dönüp duruyordum.Hem heyecanlıydım hem de korkuyordum.Aslında korkmak değil de panik yapmaktı benimkisi.Titrek bir nefes alıp kendimi gazladım.Sonuçta bu benim hayatımdı,başkaları ne kadar karışabilse de en son söz benden çıkardı.Yatakta oturur pozisyona geçip Melis'e seslendim.

"Melis"

"Meliiiis,hey Melis" Sessiz çıkan sesimi saçmalığını anlayınca yükselttim.Uyandırmaya çalıştığımız birine kısık sesle seslenmek pek akıllıca değildi sonuçta.

"Ne var Dolun" Duyduğum şeyle yüzümü buruşturdum.Aslında tam böyle denemişti 'nevadolu' gibi bir şeylerdi onun söyledikleri.

"Sana bir şey söylemem lazım" bir müddet ayılmasını bekledim.Önce tek gözünü yarı yarıya açtı,sonra kocaman esneyerek o da oturur pozisyona geçti,yastığını alıp ona sıkıca sarıldı ve etrafa boş boş bakmaya başladı.En son da gözleri gözlerimle buluştu. Bana 'ne diyeceksen de artık' bakışı attınca bende daha fazla uzatmadan konuşmaya başladım.

"İş teklifi aldım" elinde ki yastığı biraz gevşetti.Biraz daha ayılmışa benziyordu.Söylediklerim etkisini göstermişti anlaşılan.

"Hangi şirketten? Yoksa burada ki otellerden falan mı!? Bence kabul et hem seni ziyaret diye buraya durmadan geliriz,tatil yapmış oluruz...Ya da hayır o zaman uzak kalacağız, olmaz sakın kabul etme.İstersen ben seni buraya hep getiririm"

Cümlelerini arka arkaya sıraladı,her cümlesinde biraz önce ki halinden daha ayılmış duruyordu. Bense gözlerim sonuna kadar açılmış onu dinliyordum.En sonunda diyebildiğim tek şey

"Hayır burada değil İstanbul da" olmuştu

"Tamam o zaman,hangi şirket.Hem nasıl buldun anlat hadi!" heyecanla elindeki yastığı daha da sıkmış benden cevap bekliyordu.

"Şey,şirket değil...." diye mırıldandım

"Şirket değil mi....?"

"Melis! Bir susta anlatayım yaa!" diye isyan edince eliyle ağzına hayali bir fermuar çekti.Bende ellerimle oynamaya başlayarak anlatmaya başladım.

"Imm,şey aslında benim mesleğim değil ama yapabileceğimi düşünüyorum" kaşlarını şaşkınlıkla yukarı kaldırıp benden devam etmemi isteyen bakışlar attı.

"Bakıcılık,yani bebek bakıcılığı" diyip tepkisini izlemeye başladım.Gözleri dehşetle açılmış bana 'hayır' diyordu resmen.Gözlerinin anlatığını dile de getirdi.

"Hayır,Dolun.Sen ne anlarsın bebek bakmaktan Allah aşkına!! Hem.....ahhh inanmıyorum" sonra da gözlerini kapatıp sakin sesle devam etti "Peki nasıl buldun,kim?" daha demin ki Melis'e ne oldu?

"Sen de tanıyorsun,Kağan" diye neşeyle şakıdığımda bana insanlığın sonu geldi demişim gibi baktı.

"SAÇMALAMA DOLUN!!!" diye cırlayınca şaşkınlıkla ona baktım. O ise son derece ciddi bir şekilde bana bakıyordu.

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin