Ah vurmayın! Daha çok gencim :)
Üzgünüm bölüm güncellenmesi sanan ve hayal kırıklığına uğrayan canım okuyucularım.Muhtemelen şu an ebeme kadar inmiş olabilirsiniz,ama önce bi dinleyin!
Bu yazarcığınızın bu hikayesine facebook da bir grup açıldı.
Buradan @_BalckMemories_ 'e çok teşekkür ediyorum.Grubu açan o..
AŞK ÇIKMAZI-WATTPAD
Ve cidden hikayemizin bu kadar büyüdü mü be ! Valla geçen bölüm o evlilik teklifine yaptığınız yorumlar beni cidden çok mutlu etti.Hepinize,oy veren vermeyene,yorum yapan yamayana,teşekkür ederim...
Bazı sorulara cevap!
Selim'in gerçek adı Adam Gallahger aşkım.Adam çok tatlı yaaa
Ve ölen kişi kitap karakteriydi,Ölüm Ayırana Kadar,buradan Zeynep'e selamlar.Ve Umut kızdı be Gözde :) ben hala Selim'i seviyorum
Deniz kitabında benimle ilgili olan yer için çok teşekkür ederim.Yerim kız seni! Okuyunca bir sevindim bir sevindim :)
Ve dostlarım bölüm cumartesi değil....
..
ÇÜNKÜ YAPTIĞINIZ BU HARİKA YORUMLAR NEDENİYLE DAHA ERKEN GELECEK!
tam bir gün söyleyemem ama cumaya kadar gelir bilesiniz :)
Hadi kalın sağlıcakla.....
ALINTI
Kaç dakikadır o gözleri izliyordum acaba? Aslında vermem gereken bir cevap olmasa sonsuza kadar izlerdim o gözleri.Ama o gözlerde gördüğüm beklenti o sonsuz işini yatırıyordu işte.
Ne cevap vermem gerekiyordu? Ağzımdan derin bir nefes verince daha deminden beri nefesimi tuttuğumu fark ettim.Bunu bile anlamayacak kadar uçmuşum ben...
İçinde olduğum duruma şöyle bir bakınca hayallerimin adamı hallerime uymayacak şekilde evlenme teklifi ediyordu.Evet,hayallerimi teklifi markette değildi doğal olarak.Her kız gibi bende romantik bir şey bekliyordum.
Hayallerinde ki adam etmiş o teklifi daha ne istiyon! Bir hayalin için diğer hayalinden feragat etmen gerekiyormuş işte
İlk defa o içimde ki sesi tebrik ettim.İlk defa bu kadar mantıklı geliyordu düşündükleri,tabi yine ben düşünüyorum ama olsun.Dediği gibi bir hayalim için diğer hayalimden vaz geçebilirdim.Ki zaten en büyük hayalim Selim'ken diğer hayallerim boş....
Acaba cevap ne?
Acaba Sonuç ne?
Acaba yarın çok acıkır mıyım?
Acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
Literatura FemininaBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...