OY VERİN ARKADAŞLAR :)
Üzerimde ki krem askılıyı son birkez daha düzeltip lacivert şortumla aynı renk olan cüzdanımı ve telefonumula aldım.Geriye sadece Melis'i beklemek kalmıştı.İki gündür deniz yerine otelin havuzunda vakit geçirdiğimiz için birkaç arkadaş edinmiştik.Şimdide o arkadaşların düzenlediği parti için alışverişe gidecektik.Sahil de küçük bir partiydi
Melis'de son kez saçına şekil vererek yanıma gelmeye başladı.Sonra ani bir hareketle geri dönüp masanın üzerinde ki güneş gözlüğünü alınca bende almadığımı hatırladım.Yüzüm memnuniyetsizce buruşurken en son plaj çantamda kalan gözlüğümü almak için dolaba yöneldim.Acaba güneş falan mı geçmişti başıma da bu kadar unutkan olmuştum? Yoksa ben zaten unutkan mıydım? Evet,yine saçma düşünmeye başlamıştım.Başımı iki yana sallayarak düşündüklerimi dağıttım ve çantadan gözlüğü aldım.
Zaten Melis de kapının önünde beni bekliyordu.Beklerken beklenen konumuna düştük iyi mi? Yanına ulaştıktan sonra beraber otele yürüme mesafesinde olan çarşıya gittik.Her mağazadan bir şey beğenmemize rağmen diğer mağazaları da pişmanlık duymamak için geziyorduk.Aslında ben ne giyeceğime karar vermiştim.Diz üstü sarı-yeşil arası kalın askılı bir elbiseydi.Arkasında,bel kısmında küçük bir dekolte vardı ama saçlarımı açık bırakacağım için gözükmeyebilirdi.Gittiğimiz ikinci mağazada beğenmiştim,bu partiye almasam bile normal bir zamanda giyerim diye ayırttırmıştım.Ayakkabı olarak ise bir şey almayı planlamıyordum çünkü sandaletlerimden birini giyecektim.
Melis'de kendi kiyafetlerine karar verdikten sonra o mağazaya dönüp elbiseyi aldık.
Elimizde poşetlerle dinlenmek için caddede ki şık bir kafeye oturduğumuz da saate baktım.Koskoca iki saatimizi gezmekle harcamıştık! Aslında benim seçimim yarım saat bile sürmemişti ama Melis'in kararsızlığı.....Ah bazen Allah'ın beni 'kararsızlık' sıfatına uygun yaratmadığı için şükrediyordum.Arkasından da Melis ve diğer kadınlar için bu tehlikeli sıfattan kurtulmaları konulu dualar ediyordum.
Beraber kafenin içinde klimayı yakın bir masayı tercih ettik.Bizi farkeden muhtemelen 18 yaşlarında olan garson kız yanımıza geldi.Önümüzdeki menülerden bir şey seçmeye gerek yoktu.Bu sıcakta soğuk bir limonata iyi gelirdi.
"Buyrun efendim ne alırdınız"
"İki tane soğuk limonata" deyip gülümsedi Melis.Evet 9 yıllık arkadaşın faydaları.
Limonatalar gelene kadar elbiseler hakkında yorumlar,eleştiriler falan yaptık.Melis dizilerinden iki karış yukarda turkuaz bir etek ve göbeğini açıkta bırakan beyaz t-shirt almıştı.O da siyah saçlarını toplamayacakmış.Siyah saçlarının aksine beyaz teni ve kahverengi gözleri güzel bir uyum içindeydi.Konuşmamızı gelen garsonla bitirdik.
Birkaç dakika sessizce limonaltalarımızı içtik sonra Melis boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
"Bu akşam parti de Tunç da olacak"
Gülümsedim,Tunç'un Melis'ten bu kadar ayrı kalması bile mucizeydi aslında.Melis benim gülümsediğimi görünce anlatmaya devam etti.
"Ben çağırmadım,dün telefonla konuşurken partiden bahsettim o da ısrar etti.Dayanamadım valla.Hem telefon ve görüntülü konuşmaktan da sıkıldım.Ne zamandır ayrıyız özledim de hem.." masum masum konuşunca dayanamadım. Çok tatlıydı bu halleri!
"Tamam Melis sorun yok"
Benin yüzümden ayrı kaldıkları su götürmez bir gerçekti.Ayrıca Tunç'u ben de seviyordum,iyi bir arkadaştı.
"Peki saat kaç gibi gelecek" aslında meraktan değildi sorum,sadece zaman geçsin diyeydi.Melis yüzünden silemediği sırıtmayla cevap verdi.
"İki-üç saate kalmaz gelir.Biliyorum belki sana daha erken haber vermeliydim ama Tunç gelmekte ısrarcıydı.Biraz emrivaki oldu ama onu ikna edemedim cidden!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
ChickLitBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...