Selim aşkım var
Bu bölümüde diğer hikayemde tanıştığım,iyi bir dost,iyi bir okuyucu olan kankama ithaf ediyorum @pinkandblues.
.......
"Dolun,gel bana yardım et sen" diyerek oturduğu yerden kalkan annemi taklit ederek bende kalktım.Beraber mutfağa gittiğimizde "Salata yapmayı unutmuşum kızım,sen yapsana" diyerek mutfakta ki masaya oturduğunda,ben bunun gizli bir sorgulama olduğunu anlamıştım.
"Tamam,istediğimiz sorudan başlayabiliyor muyuz?" diye kıkırdayarak sorduğum soruyla annem tek kaşını kaldırıp "Hayır,ben ne sorarsam ona cevap" diyince dudaklarımı birbirine bastırıp başımı salladım
Bir yandan da mutfak tezgahında duran domates,salatalık ve yeşillikleri yıkmaya başladım.
"Yakışıklıymış" diye başlayan anneme ağzımdan hıhı tarzı çıkan onaylama şekliyle cevap verdim.
"Karısına n'oldu demiştin?" evlenmeden çocuğu var desem ne derdi acaba? Kötü düşünce olasılığı yüzünden bu konuya değinmeden cevapladım."Kağan doğarken hakkın rahmetine kavuşmuş"
"Allah rahmet eylesin,Nereli peki?" sanki nüfus müdürü!
"Erzurum'lu bildiğim kadarıyla.Bu konular hakkında önceden konuşmadık anne" diyerek önümde ki domatesi küp küp doğramays başladım.
"Nasıl konuşmadınız? Peki konuşmadıysanız sen nereden biliyorsun?"
Neden olacak,Sadece Melis ajancılık oynamak istedi biraz ondan!
"Şeyden....Bir ara ağzından kaçırmıştı. Yani sadece Erzurum'luyum demişti o kadar" diye kurtarabildiğim kadar kurtardım.
"Hm,sana iyi davranıyor mu peki?"
Hem de nasıl! Daha iki gün önce çok pis azarladı
"Evet,kibar birisi" diyerek geçiştirmeye çalıştım.
"Hmm,sevgilisi neyim ne var mı?"
N'apacan acaba anne?
"Yok ve bu ne alaka?" diye bir saniyelik başımı anneme çevirdiğimde gözlerini düşünürcesine kıstığını gördüm.Kırmızı alarmlar çalmalı!
"Hiç kızım,sadece sordum" diye mırıldandı."Ne iş yapıyor?"
"Bir şirkette avukatlık yapıyor,Allah aşkına anne izdivaç programı gibi ne soruyosun?" diye çıkışınca cık cıklayıp konuşmaya devam etti
"Tabi soracağım,kime emanet ediyoruz kızımızı,güvenilir mi,terbiyeli mi,sapık mı?"
"He anne he.Zaten buraya gelmeden önce silahla tehdit etti beni! Çeneni kapalı tut dedi!" diye takılınca ayağında ki terliği çıkardı.Ama benin kaçacak yerim yoktu! Gözlerimi kapattım ve o darbenin malum yerime gelmesini bekledim.
Ve evvet,malum yerim bir terlik acısı kazandı!
"Ya anne çocuk muyum ben? Hala terlik attığına inanamıyorum!" bir elimle popomu ovuştururken diğer yandan da anneme laf yetiştiriyordum.
"Sus kız! Kafana atmadığıma dua et! Anneyle dalga geçildiği nerde görülmüş ha söylesene!" diye kısık tutmaya çalıştığı sesiyle çemkirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
ChickLitBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...