A.Ç.42

44.8K 2K 72
                                    

Bu bölümü tekrar yazdım. Bunun nedeni wattpad"in bölümü kendiliğinden silmesi ve benim de tabletimin bozulması. Şuan telefondan,bir arkadaş--Sevim-- silinmeden ss attığı için onlara baka baka Yazıyorum işim çok zor oldu.Telefondan yazmak okadar zorki...Sinirden telefonu alabilirim. Ama kıyamıyorum işte.

Neyse

Emeğime karşılık silinmeden okuyan okuyuculardan tekrar oy ve yorum yorum istesem?

"Senden bir şey isteyeceğim"

"Dinliyorum" dedi Kemal abi.Onunla iki yıl önce tanınmıştık.Üstüne atılan iftiradan aklanmasına yardım etmiştim. O,karanlık adamlardandı.İşini gücünü bana tam olarak anlatmasa da gerek yanındaki adamlar,gerekse ağır duruşu kendini ele veriyordu.

"Yetimhaneye bırakılan birisinin ailesini bulabilir misin?" Dediğimde kaşlarını çattığını görür gibi oldum.Has adamdı Kemal abi.Bana gerçek abi yaklaşmıştı o zamanlar  ve numarasını da başım sıkışırsa ararım diye diye bırakmıştı.Şimdiye kadar gerek görmemiştim ve göreceğimi de düşünmüyordum.Ta ki Dolun'a kadar...

"Bir durum mu var?" Diye babacan tavrıyla sorduğunda anlatıp anlatmamak arasında kaldım. Bunu anlamış gibi "Neyse,zaman alabilir ama bu.Durumuna bağlı. " dedi.

"1 ay içinde hallolur mu?"

Amacım düğüne kadar yetiştirmekti.

"Muhtemelen."

" Pekâlâ..." dedim "...Dolun Günay adı."

"Tamam koçum,elimden geldiğince hızlı hallederim. " dediğinde rahatlamış ve arkama yaslanmıştım

"Teşekkür ederim."

"Ne demek,ee hayat nasıl gidiyor?"

Yüzüme yerleşen geniş tebessümle derin bir nefes aldım. "Hiç olmadığı kadar mükemmel. "

"Karı kız meselesi mi hayatını mükemmel yapan?"

"Kesinlikle,bir de oğlum. " Dediğim zaman aklıma Kağan'ı bilmediği gelmişti.

"Oğlun?"

"Evet,1 yaşında aslan parçam.1 ay sonra da evleniyorum.Hayat bana güzel."

"Senin oğlun mu vardı,hiç söylemedin." Dedi.

"Karışık mesele abi i.Bende yeni öğrendim."

"Annesiyle mi evleniyorsun bir ay sonra?" Bu kadar meraklı olduğunu düşünmemiştim hiç.

"Hayır,oğlumun annesi vefat etti." Aklıma Ebru geldiğinde üzülmüştüm.Mutlu bir ilişkimiz vardı. Seviyorum diyemesem de hoşlanıyordu.

"Neyse neyse,senin işler bi'hayli karışıkmış.Kapatmam lazım önemli bir işim var." Dediğinde onu onaylanmış ve kapanmıştım.

°°°°°°

DOLUN

O nasıl öpüşmeydi Allah'ım.Hâlâ dudaklarımın üzerinde gezinen dudakları hissediyor gibiydim.İlk öpüşmemizin izini hiç unutmayacaktım büyük ihtimal.Zaten unutulacak gibi de değildi...

Telefonumu elime alıp kimi arayacağımı düşündüm.Aklıma Zeynep'in gelmesiyle kendimi suçlu gibi hissetmekten alı koyamadım.Bana çok yardımı olmuştu ve ben onu unutmuştum şu birkaç günde.Arda ve Nehir nasıldı acaba? Daha fazla düşünce girdabına kapilamyarak numarayı buldum,aradım ve kulağıma götürdüm.

"Alo,canım?" Zeynep'in keyifli sesi kulaklarımı doldurunca rahatlamıştım.Sesi kızgın gibi gelmiyordu hiç.

"Merhaba,nasılsın?"

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin