A.Ç.37(tamamı)

57.6K 2.8K 77
                                    


Bu bölüm whatsapp grubumuzun yöneticisi olan @clgngnc_800 nam-ı diğer nazo'ya gelsin.

Arkadaşlar Wp grubumuza girmek istiyorsanız @clgngnc_800 kişisine mesaj atın,Hatta şuan bana mesaj atmış ama gruba girmemişseniz bu arkadaşa numarakarınızı tekrar atın.Lütfen

Beklettiğim için özür dilerim.Bu saatlerde hiç koymazdın ama bugün başım ağrıyordu.Ağrı da bi saçmaydı yalnız.Beş saniye de bir çana vurur gibi başıma vuruyordu ağrı!!

+ Bu bölüm +700 vote bekliyorum

Derin bir nefes alıp karşımda ki kapıya birkez daha baktım.Bakmakla bir sonuca ulaşamayacağımın bende farkındaydım fakat kendimi hazır hissetmediğim gibi bir gerçek vardı ortada.Hem de kucağımda uyuyan Kağan'la hiç mi hiç hissetmiyordum.

Kağan'la geleceğimden de bahsetmediğim için bir nevi süpriz olacaktı onlara.Nasıl karşılayacakları hakkında bir fikir yürütemiyordum artık.Neye olumlu baksam olumsuz cevap almıştım çünkü.Kendime cesaret pompalayıp zile bastım.

Ne olacaksa olsundu

Bahçe kapısının önünde duran bavullara birkez daha göz atıp kapının açılmasını bekledim.Neden bu kadar heycanlıydım ki? Her zamanki ailem işte

Hayır,sana bozuk olan ailen

Bir de bu vardı di'mi? Hayırlısıyla biran önce evlenseydik iyiydi.Ama ondan sonrada aksiliklerin peşimizi bırakmayacağına emindin nerdeyse! Sanki kıskanç cadının teki bizi lanetlemiş gibiydi,hayatımız! Bir türlü rahata eremiyorduk.

Kapıdan çıkan sesle düşüncelerim dağıldı,annem açmıştı yine.Ama tek fark gözlerime bakmayışıydı.Bu biraz moralimi bozarken annem kucağımda uyuyan Kağan'ı fark etti.Kaşlarını hayretle kaldırıp gözlerime bakınca en masum bakışlarımdan olduğunu düşündüğüm bir bakış attım.Tabiki şaşıracaklardı!

"İkizler evde mi?" diye başladım konuşmaya "bahçe kapısının önünde ki bavulları alsalar?" Annem şaşkınlığını atmış olacak ki kapının önünden çekilip,salona doğru seslendi.Bana cevap vermeyişi ne yalan söyleyeyim koymuştu.

"Eren!" Kucağımda ki Kağan annemin bağırmasıyla biraz kıpırdandı.Alt dudağımı dişlerimin arasına alıp bekledim.Uyanmamalıydı,hayır hayır uyanmasındı.Ama o yine kıpırdanınca iş işten geçtiğini anladım.Uyanmıştı! Uyku mahmurluğuyla elini yüzüme geçirdi.Tam gözünün üstüne geldiği için acımıştı da.

"Anne" dedim,acılı çıkan sesimle "Uyuyordu Kağan" Bana yandan bur bakış atıp tekrar Eren'e bağırdı,Umarım bu hamilelik işini onlara bahsetmemişlerdir.

"Efendim?" diyerek salondan çıkan Eren beni görünce olduğu yerde kaldı,şaşırmıştı.Demek ki eve geleceğimden haberleri bile yoktu.

"Dolun?" Beceriksizce gülümseyerek karşılık verdim.Kucağımda ki Kağan ağlamaya başladı o anda.

"Şhtttt" diyerek sırtzını sıvazlarken annem bana bir şey demeden kollarını uzattı ve kucağımdan aldı.Ve dahası arkasını dönüp odaya gitti.

"Abla?" Eren'in sesini tekrar duyunca ona döndüm.Kafamı iki yana sallayarak "Ne?" dedim.

"Ne hoş bir sürpriz" dedi,gözleri kısılmış içtenlikle gülümsüyordu ama o gülümseme içinde alay da barındırıyordu.Ama benim şuan şakalaşacak halim olduğu söylenemezdi.Bu yüzden gözlerimi devirip "He Eren he,bahçe kapısında ki bavulları içeri al" diyerek yanından geçtim.Geçerken de yanağına bastırarak bir öpücük bırakmıştım.

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin