A.Ç.31

58.7K 2.7K 176
                                    

Bu bölümüde biricik dostum @yurelaysdakul 'a ithaf ediyorum.

Ramazan hediyemizi beğenirsiniz inşallah :)

Bu sefer şaşkınlıkla bana bakınca kaşlarımı çatarak "Ne alla alla hep sen mi izleyeceksin,bırak azcık da ben izliyim!!"

........

Selim bana uçan panda görmüş gibi bakarken dudaklarım sinirden büzüldü.Tamam şaşırısın anlarımda o bakış nedir ya? Ağzı yüzü kaydı taş gibi adamın! Bana da yazık! Seviyom oğlum ben seni,azcık çeki düzen ver yanımda kendine!

"Dolun?" hala şaşkın ama bir yandan da anlamsız çıkan sesine daha fazla katlanamayıp oturduğum yerden ayağa fırladım "Ya ne Dolun,ne! Bıkmadın sen bu yorumlardan,valla her gün sen izlerken ben sıkılıyom be!"

Kibarlıkta uçtu bende! Aslında sokak ağzı bana hep sempatik gelmiştir.Tamam bazen Türkçe katlediliyor ama şu İngilizce özentisi falan olmayınca gayette şirin duruyor.Örnek ben; sevdiği adam karşısında beş yasında gibi davranmak için en uygun dil!

"Tamam,sakin ol.Bir şey mi oldu bugün?"  Ne olacak?!

Seni affetmedim,üstüne süründürme kararı aldım.Bu bir yandan güzel olsada senden uzak olmak kötü

Özel günümdeyim,canım çikolata isterken senin inadına televizyon da izlemek istiyor!

"Ne olmasını bekliyordun acaba? Hı?" diye ellerimi kollarımı abartıyla havada sallayınca tek eliyle yüzünü ovuşturdu ve bana bıkkın ifadeyle bakmaya başladı.

Bıktı mı ki? Hani seviyordu! Seven bıkar mı hiç?!

"Ne oldu? Bıktın mı benden? Tabi çekilmez bir oldum dimi?" diyerek elimde ki kumdayı onun oturduğu koltuğun üstüne atıp odama doğru harekete geçtim.Ya niye ben özel günümde bir canavara dönüşüyorum ki! Şu an yaptığımın mantıksızlığını mantıken anlayabiliyorum ama hislerime yön veremiyorum.

"Saçmalama Dolun" arkamdan yaklaşmakta olan yumuşak sesi duyunca adımlarımı hızlandırıp odama girdim ve kapıyı kapatıp kitledim.Gözlerim dolmamıştı,kendimi ağlayacakmış gibi de hissetmiyordum.Sadece içimdeki canavar bunları yapmamı söylüyordu.

"Dolun..." kapımı yavaşça tıklatıp adımı seslenince dudaklarımı büzüp kalının hemen önüne geldim.Ne diyecekti çok merak ediyordum.

"Dolun,bak yanlış anladın.Sen çekilmez biri değilsin...Ben şaşırdım,anlarsın ya insanlar bazen daha önce yaşamadığı bir şeyi yaşayınca şaşırır" ses vermeyip dinlemeye devam edince aldığı derin nefesi duydum.Öyle bir nefes almıştı ki onun Selim olduğunu bilmesem oksijeni bitirmeye çalışan uzaylı olduğunu düşünürdüm.

Hayal gücümü alkışlıyorum! Vay be lise de kompozisyon ödevi verilince sırf konu bulamadığımın yüzünden birçok ödevi yapamamıştım.Şimdi ise fantastik kitap yazacak durumda!

"Dolun.. Hadi çıkta konuşalım" diyince kendime hakim olamayıp "Ne konuşacaz ki?" diye saf saf sordum.

"Bak sen son günler pek iyi değilsin bir sorunun-"

"Sen bana deli mi demek istiyorsun? Kağan'a başka bakıcı mı bulacaksın yoksa! Hain seni ailemle bile tanıştırdım sonu bu mu olacaktı?"

Belki de cidden deliriyorum!
Sanki biz sevgiliymişiz de beni terk ediyor adam ya!
Sonum bu mu olacaktı? Deli Dolun!

"Ahh saçmalama.Kağan'a senden iyi birini mi bulcam ben?"

"Bulsan göndereceksin yani!?" diye dehşetle sorduğumda kendim bile kendime inanamadım! Lan Dolun,lan Dolun üç dört gün sonra eski haline döneceksin o zaman hatırlayıp hatırlayıp kafanı duvarlarda parçalayacaksın!

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin