A.Ç.20

63K 2.7K 43
                                    


Uzun bir bölüm yazmaya çalıştım olmuştur umarım.

Birde bu bölümü @zeynepcolakk adlı arkadaşıma ithaf ediyordu .Kitaplarına bakmanızı tavsiye ederim.Seveceğinızı düşünüyorum :)

.....

"Hayır,Melis" diyerek elimde ki meyve suyundan bir yudum daha aldım.En sevdiğim meyve suyu,şeftalili.Melis'in yumuşak sesini duyunca dikkatimi meyve suyundan çekip ona verdim.

"Dolun yaa!Anlat hadi daha gelmemize dört gün var!Meraktan ölürüm" diyince dudaklarımı birbirine bastırarak kahkahama engel oldum.

"Yaa o zaman sen geldiğinde ne anlatacağım ben" diye yalandan sızlanınca Melis kıkırdayarak "Her şeyi baştan anlatacaksın" dedi.Bu dediğinden sonra kemdimi kasmayı bırakıp kahkaha atmaya başladım.Çizgi film izleyen Kağan sesimi duyunca çığlık atıp bana doğru emeklemeye başladı.Heyecanla yanıma geliyordu.Telefonu hopörlere alıp koltuğun kenarına bıraktım.Meyve suyumu da sehpaya bıraktıktan sonra Kağan'ı kucağıma aldım.

"Kağan!!! " diye telefondan bağıran Melis'e gülüp Kağan'a döndüm.Merakla telefona bakıyordu.

"Ağğhhhhh!!!!" diye telefona doğru çığlık atınca seslice kahkaha attım,Telefonun karşısında Melis'de atıyordu.

"Kağan!!" diye o da neşeyle bağırınca dikkatle Kağan'a bakmaya başladım.Önce kucağımda kıvranarak koltuğa indi.Sonra telefonu iki eline alıp incelemeye başladı.Melis hala 'Kağan' diye sesleniyordu telefondan.Sonra ne yaptığını ben anlayamadan ağzına sokmaya çalıştı.Allah'dan son anda elinden çekmiştim telefonu.İlk başta şaşkınca bana baksada sonra ağlamaya başladı.

"Melis sonra ararım" diyerek suratına kapattım.Biliyorum beni öldürecek ama Kağan ağlıyor ne yapsaydım.

Onu kucağıma alıp susması için sırtını sıvazlamaya başladım.Telefonu istediğinin farkındaydım ama ona istediğini vermeyecektim.Sonuçta telefon zararlı bir şeydi.Ona alışmasını istemem.Kucağımda hala ağlarken pencere kenarına getirerek dışarıyı izletmeye başladım.İlk başta ağlaması sürsede sonra iç çekmeye döndü

Boynuma gömdüğü kafasını dışarıyı daha rahat görmek için kaldırdı ve tek kolunu da boynumdan çekti.Elini pencereye yaslamış dışarıyı izliyordu.İkindi vakti olduğu için hava öğlene göre daha iyiydi.Gözlerim bahçeye takıldığında daha önce fark etmediğim salıncağı gördüm.Belki de arka bahçede olduğu için fark etmemiştim.Ahçeye çıkmak güzel olabilirdi

Üstümde olan gri basketbolcu şortu ve beyaz t-shirt'ü değiştirmeye gerek duymadım.Kağan'a baktığımda açık kahverengi şort ve yeşil atlet vardı.Önce televizyonu kapattım,ardından telefonu ve anahtarları alıp kapıya gittim.Aklıma son anda Kağan ve kendim için şapka almak geldi.Önce Kağan'ın odasına gittik ve eşyalarının içinde beyaz-mavi şapkayı bulunca kafasına taktım.

Ama şöyle bir sorun vardı,benim şapkam yok!

Acaba Selim'in var mıydı? Vardır tabiki neden olmasın dimi.Biraz tereddüt etsem de sonra kendimi Selim'in odasında buldum.Kağan'ı yatağa oturttuktan sonra ellerimi belime koyup odaya baktım.Her şey yerli yerindeydi.Dağınık hiçbir yer yoktu!

Acaba şapkalarını nereye koyuyordu...

İçimden bir yer her yeri karıştır dese de bu saçmalığı yapmayacaktım.Onun hakkında merak ettiklerimi kendim bulmak değilde ondan duymak istiyordum.hem annem beni öyle yetiştirmedi..

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin