.....
.
Bu bölümü de DenizOcak'a ithaf ediyorum.Ve buradan ona "mesaj kutum delirdi" diye sıkıntımı söyleyeyim dedim.Attığım ve attığın mesajlar garip hallere girdi.Bende ne olduğunu anlamadım valla.Mesajlarım gitmediyse şaşmam bu duruma.
Size de oldu mu?
.....Hoşgeldin" dedim fısıltı denecek kadar sessiz sesle.
"Hoşbulduk" diyerek ayakkabılarını çıkarmaya başladı. Sessizce onu izliyordum.Sonunda çıkardığında doğruldu.Bende cesaretimi kaybetmeden hızla parmak uçlarımda yükselerek kirli sakallarının sardığı yanağına öpücüğümü bıraktım....
Geri çekilerek kısa bir zaman yüzüne baktım.Şaşırdığı belli olan yüzüne.Şaşkın ama gülümseyerek bakan yüzüne.
Kulaklarımın kızardığına emindim şuan.En azından kulaklarım gözükmüyor diye teselli edebilirdim dimi kendimi..Eh bu da bir şeydi sonuçta...
Gözlerimi gözlerinden çektim ve arkamı dönerek salona ilerledim, o da arkamdan.Arda'nın hala ayakta çizgi film izlediğini görünce dudakların iki yana kıvrıldı.
Geldiğimizi fark edince arkasını dönen Arda'ya gözlerimi kısarak dil çıkardım,o da bana dil çıkararak Selim'e döndü. Bu sefer dişlerini gösterecek şekilde gülerek Selim'in üstüne doğru koşmaya başladı tabii bağırarak
"Selim abi!!" demeyi de ihmal etmedi.
Selim'de dizlerinin üzerine çömelmiş,kollarını iki yana açmış Arda'yı kucaklamayı bekliyordu..Arda kucağına geldikten sonra doğrularak yanağına öpücük kondurdu.Bu hareketi biraz önce hatırlatmıştı bana,hoş zaten unuttuğumda söylenemezdi ama...
"Naber Arda!" diyerek koltuklardan birine oturdu kucağında ki Arda'yla.Bende çaprazında ki tekli koltuğa oturarak onları izlemeye başladım.Arda ellerini Selim'in kirli sakallarında gezdirirken heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatıyordu.
"Bugün okulda hoca herkesin içinde beni bir övdü bir övdü offf görmen lazım Selim abi.Tabi Merve de duydu,sonra tenefüste yanıma geldi ve...."
"Veee?"
"Öptü!" diye fısıldadı kıkırdarken.Selim bir anlık gözlerini bana çevirince utanarak gözlerimi kaçırdım.
"Ihm...Ben...Ben Zeynep'e yardım edeyim en iyisi" diyerek hızla oturduğum yerden kalktım.
"Dolun!" diye seslenince yutkunarak arkama döndüm.Ne diyecek ki şimdi?
"Kağan nerde?" istemsizce tuttuğumu bilmediğim nefesimi dışarı üfledim.Sonra boğazımı temizleyip "Uyuyor,birazdan uyanır zaten" diyerek bakmaya devam ettim.Belki diyeceği bir şey vardır dimi hem bende bu sayede onu daha çok izlemiş olurdum.
"Tamam o zaman" diyince hayallerim domino taşları gibi teker teker yıkıldı.Ama yüzümde ki ifadeyi koruyarak arkamı döndüm.Yüzümde ki aptal gülümsemeyle mutfağa gittim.
"Yaptın mı?" girer girmez duyduğum sesle dudaklarımı birbirine bastırıp onayladım..Yüzünde sinsi bir ifade oluşturarak "O ne yaptı?" diyince "hiçbir şey" diyerek gözlerimi kaçırdım.
"Öpmedi?"
"Öpmedi" ağzından çıkardığı homurtularla işini yapmaya devam etti.Sanırım aklımda fikir oluşturuyordu..
"Yardım edeceğim bir şey var mı?" diye sorunca bana dönmeden kafasını aşağı yukarı salladı ve "Tezgahta ki tabakları masaya yerleştirebilirsin bende bu arada bir şeyler düşünrüm..Zaten birazdan Mahir'de gelir" diyince "tamam"diyerek tabakları elime aldım ve masaya taşımaya başladım.Her şeyi özenle yerleştirirken kapı zili çaldı.Tam açmaya gidecekken Arda'nın "Babam geldi!" diyerek kapıya koşmasıyla vaz geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
Literatura FemininaBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...