@YaaesimKeles hala devam ediyor musun bilmem ama sana sürpriz var bu bölüm :D bir nevi ilham kaynağım oldun :D
"Dün,seni yanlış anladım" bir süre bekledikten sonra dudaklarını birbirine bastırarak bekledi ve sonra devam etti "Aslında son dediğin şeyden öncesi...Yanlış,hatta yanlış bile denmeycek kadar saçma..Dur" dedi,derin bir nefes alarak "Bu böyle olmayacak..."
"Gittikçe saçmalıyorum,bu yüzden devam etmeyeceğim.Direk söyleyeceğim..."
" Benimle evlenir misin? Ama bu ciddi?"
Boş boş Selim'e bakarken,dedikleri kulağıma anlamsız geliyordu.Aynı yerde,aynı teklif...Ve aynı odunluk.Ne dedim ben? Aynı teklif? Az önce duydularım gerçek miydi, yoksa ben üzüntüden bazı şeyleri uyduruyor muydum?
Zorlukla yutkunup gözlerimi sıkıca kapattım,bir süre böyle kaldıktan sonra yavaşça araladım gözlerimi.Karşılaştığım ilk şey;heyecanla bana bakan mavi bir çift göz..
Gerçekti yani...Gerçek!
Ben daha şoku atlatamadan önümde diz çöktü.Yüzünde muzip bir ifade yer edinirken, ne zaman elinde tuttuğunu bilmediğim kadife kırmızı kutuyu açtı.Ama kutu sanki biraz büyük gibiydi...Yani,gerçekte gördüğüm kutulardan büyüktü.Gözlerimi kutunun içine çevirdiğimde şaşkınlığım iki,hatta yüz kat arttı.Kutunun içinde;orta büyüklükte halka bisküvi vardı! Hani şu içi delik olanlardan...Ama girse girse serçe parmağıma anca girerdi o bisküvi.
Ay ben ne diyorum ya!
Bisküviyi parmağıma takacak değil ya!
Bir an gözlerimin önü silikleşmeye başladığında,gözlerimi sıkıca birbirine bastırdım.Geçmesini bekliyordum fakat,geçmek yerine daha beter oldu.Gözlerimi her şeye rağmen açmaya çalıştığımda çok geçti.Başım dönerken daha fazla karşı gelemedim ve kendimi serbest bıraktım....
**
"Daha uyanmadı........Bilmiyorum,bir anda oldu...Her şeyi yaptım....1 saattir baygın..."
Sesler boğuk boğuk kulağıma gelirken;yüzümü,boğazımda hissettiğim kuruluk yüzünden buruşturdum.Ama hala gözlerimi açacak kadar ayık değildim.
"Bence heyecandan?"
Selim'in olduğunu anladığım sesi tekrar duyunca onu,can kulağıyla dinlemeye başladım.Kiminle konuşuyordu acaba? Ya da....derken aklıma her şey bir bir geldi..Markette evlenme teklifi etmişti bana,markette bisküviyle evlenme teklifi etmişti! Az önce açamadığım gözlerim düşüncelerimle sonuna kadar açıldı.Kendimden beklenmeyecek kadar çevik bir hareketle de belimi doğrultunca Selim'in "Hass" diye irkilmesi doldurdu kulaklarımı.
"İyi misin?" Diye soran Selim'e cevap vermeden,ani hareketle dönen başıma yüzümü buruşturdum.Ellerim benden habersiz gözlerimin üstünü bulmuş ve bastırmıştı bile."Dolun?"
Ah! Düşünemiyor,daha doğrusu düşüncelerimi toplayamıyordum! Şimdi, Selim bana evlenme teklifi etnmişti,tamam bu cepte.Sonra 'ciddi' demişti.Ciddi derken ne demek istemişti acaba? Bir nevi seni seviyorum demiş olabilir miydi ki?
"Dolun?"
"Hııı?" derken bile aklıma beni seviyor düşüncesi fink atıyordu.Beni seviyor cümlesi....Her kelimesinden bile asalet akıyordu benim için.Seviyordu işte!
"Evet!" diye bayılmadan önce vermem gereken cevabı haykırdım.Ama bende de bir anormallik vardı;dümdüz önüme bakarken deli gibi bağırmıştım.Bu yüzden Selim'in cevabımı anlamasını tabiki de beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
Genç Kız EdebiyatıBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...