Kağan-Özel Bölüm

59.7K 2K 229
                                    

Kağan

Ayağımın iç tarafında duran futbol topuna son bir bakış atıp şutu çektim.Maçın son şutuydu ve kaleye girmesi şarttı. Zaten falsolu giden topta çatala girmişti! Karşı takım topun kaleye girmesiyle oflarken benim iki elimde yumruk olmuş ve havaya kalkmıştı.

"GOL BE!"  Diye bir feryat döküldü ağzımdan.

"Gol!!!" Bağırarak  üstüme koşan takım arkadaşlarımı fark edince ufak bir endişe filizlendi bir yerlerde.Yarma gibi 10 kişi üstüme doğru koşarak gelirken başka bir şeyde hissedemezdim açıkçası!

"Golll!"

"Aslanım be!"

"Ulan şanslı!"

"Durun lan,gelmeyin!" desemde beklendik son yaşanmıştı.Üstüme ilk atılan Oğuz'la birlikte sertçe yeri boyladık.Sırtıma değen halı sahanın yapay çimleri acıtmıştı.Tabi tek sebebi altımdaki zemin değil, üstüme çullanan hayvanda vardı.Ve Oğuz'un üstüne atlayan sıra sıra  9 kişi daha...

"Lan nefes alamıyorum!" diye bağırmaya çalıştım.Ama ciğerlerime giremeyen oksijen yüzünde kısık ve anlaşılmaz çıkmıştı.Fakat benim 'bir tanecik' takım arkadaşlarım hâlâ gol diye seviniyordu.Şurda ölsem gitsem bir tek Oğuz anlayacaktı!

"Oğlum yeter!" diye benden bir seviye daha iyi olan Oğuz'da bağırdı.E tabi onun üstünde de 9 kişi vardı."Ölecek lan çocuk!"

"Olmaz oğlum bir şey!"

"Kazandık lan,kazandık!"

"Ama beni kaybedeceksiniz!!!" diye zor çıkan sesimle gene çabaladım.

"Sen böyle devam et,yakında Arda Turan gibi olursun yeminlen!"

"Ölürsem kutlamaya değil cenaze namazımı kılmaya gelirsiniz artık!" Kutlama lafını duyan Oğuz telaşa kapılıp "Kalkın lan kalkın,kutlama iptal olacak!!" diye böğürdü.Bunu duyan takım arkadaşlarım aceleyle teker teker üstümden kalktı tabi.

"Ne iptali oğlum!"

"Hakkımız lan o bizim!"

"Kağan,yaşatmam seni buralarda!"

"S*ktirin lan!" dedim pestilim çıkmış halde hâlâ yerde yatarken."Ölecektim zaten.Ne sanıyorsunuz oğlum siz kendinizi? Victoria's Secret Meleklerleri falan  mı?"

"Amma da mızmızsın ha." diyen Akif'e ters bir bakış atıp ayağa kalktım."Belimi s*kmişsiniz oğlum!" derken sol elimle de belimi ovuşturuyordum.

"Kutlama iptal değil ama,di'mi?" Furkan sordu bu seferde. Biride çıkıp demiyor ki şu çocuk ölecekti neredeyse! "He lan he! Azmış ayı!"

"Kes lan sanki sen farklısın!"

"Farklıyım tabi,benim Nehir'im var! Neyse,akşam buluşuruz." diyerek soyunma odalarının bulunduğu tarafa yürümeye başladım.Arkamdan da diğerleri gelirken Gökay bağırdı.

"Kağan,kesin di'mi lan? Sonra oraya gidipte yaşımızdan dolayı almazlarsa rezil oluruz!"

"Kesin kesin.Dayımın arkadaşının mekanı olduğu için sorun çıkmaz.Ayarladı her şeyi o."

"Of şimdi orada ne kızlar vardı be!" diyen Mehmet'le herkes kahkahasını koy verdi.Tabi bende onlara eşlik etmiştim.Bu maçı kazanırsak kutlamak için bir bara gideceğimizi kararlaştırmıştık.Ama aramızda hala 17'sinde olanlar olduğu ve onları  da geri de bırakamayacağımız  için dayımdan yardım istemiştim.Eymen dayım da seve seve yardımcı olmuştu,gencin halinden anlıyordu işte! Eğer ki maçı kaybetseydik gitmeyecektik.Ama şans bize gülmüştü...

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin