A.Ç.29

54.1K 2.6K 81
                                    


@yasemiiincelenk sana gelsin tatlım bu bölüm.Mesajların ve desteklerin için çok teşekkür ederim

+300 vote olur mu bu bölüm? Bu bir sınır değil sadece rica arkadaşlar.Yanlış anlayan olmasın.Zaten böliüm sonunda ki notu okuyunca anlarsınız.

Tabi bol bol yorumlarınızı bekliyorum :))

.....

Diyebilirsin,demen gerekiyor,demek zorundasın Dolun! Cesaretlenmek için derin bir nefes aldım ve elimde ki çatalı tabağımın kenarına bıraktım.Bu hareketim Selim'in de dikkatini çekmiş olmalı ki bana baktı.

Ona soğuk davranıyordum.Elimde değildi aslında,bu sadece kırgınlığın getirdiği soğukluktu.

Şimdi hiçbir şey olmamış gibi 'annemler yemeğe bekliyor' diyemezdim ki.Çok saçma! İki türlü de! Ya aramız kötü olmasa bile bu davet saçmaydı.Şimdi ise daha da saçma!

"Ihm..Şey bugün annem geldi" diye mırıldandım.Bir yerden başlamak gerekiyordu sonuçta.Gözlerimi kaldırıp Selim'e baktığımda yüzünde ki gülümsemeyle bana bakıyordu.Sevinmişti sanırım,buna pek anlam vermesem de boğazımı temizleyip konuşmaya devam ettim.

"Biliyorum saçma ama...Bu akşam yemeğe davet etti" diyerek tekrar odağımı yemeğine vermeye çalıştım.Ama her an her şeyi bırakıp parmaklarımla oynayabilme kapasitem vardı.

"Olur" diye sanki normal bir şeymiş gibi cevap verince derin bir nefes verdim.Olur? Bu kadar basit miydi bu yahu? Boşuna için için kendinle savaş verdim.Düşünmeyi bırak Dolun!

Kahvaltının sonrası çok sessiz geçmişti.Masa da sadece çatal sesleri yankılanıyordu.Tabii arada Kağan'ın kıkırdamaları ve konuşma çabalarını saymazsak...

Şimdi ise kollarımı önümde birleştirmiş iç çekerek karşımda ki tabloyu izliyordum.

Selim üstünde sadecen dizlerine kadar katkadığı pantolonuyla Kağan'a top oynamayı öğretiyordu.Daha çok çalışıyordu desem yeridir.Kağan topla oynamak yerine topu ısırmak için uğraşmıyor olsaydı belki öğretebilirdi.

Derin bir nefes alıp ne yaptığımı sorguladım.Ben Dolun utanmadan Selim'i dikizliyordum! Böyle düşününce yüzümü buruşturup camın kenarından çekildim.Yaptığım hiç doğru değildi.Sanki onun yarı çıplak bahçede dolaşması çok doğru!

Mutfağa gidip kendime soğuk bir su doldurdum.Bir süre amaçsız amaçsız ayakta durdum ama sonra olan oldu.

Kendime yine yenilip soluğu pencerenin kenarında aldım.Ah,evet çok utanç verici...

Yavaş yavaş suyumu yudumlarken bir yandan da gözlerimle ikisini takip ediyordum.Ne kadar hep Selim'e bakmak istesemde içimde bir yerlerde ayıp diye bağıran taraf vardı. Eh mantıkla birleşince etkili oluyordu o taraf..

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin