Bu bölümü Wp grubumuzun dil anlatımcısı Melisa'ya ithaf ediyorum.Melek bak iyi dinle kızı,yazım yanlışlarını şıp diye buluyor :p
@MelissaMelis2
Bu arada bakmanızı önerdiğim bir kitap var,bölümleri falan baya var;eğer okuyacak kitap bulamazsanız bakın yani..
Adı GİRDAP ..Ben okumaya başladım,inşallah devam ettireceğim de :) yazarının adını da vereyim,hemen bulun @Seven_61
Hadi iyi okumalar ;)
"Neden bunu aldın ki!?"
Kaşlarımı çatıp,çantaya ölümcül bakışlarımı atmaya devam ettim.Önceden hazırladığımız iki çantadan en önemsiz,en boş ve en gereksiz olan çantayı nasıl seçmişti;hiçbir fikrim yok.
"Diğeri ortalıkta yoktu sanırım." dedi Kağan'la oynamaya devam ederken."Gözüme bu çarptı,bende aldığım gibi çıktım."
Oturduğum çift kişilik yataktan kalktım ve yanlarına gittim.Masaya oturttuğu Kağan bana gülücük saçarken,sandalyede oturan Selim masum masum bakıyordu.
"E şimdi ne yapacağız." derken yanındaki sandalyeye oturmuş,Kağan'ı da öpmüştüm.
"Yarın çıkar birkaç parça eşya alırız."
"Bu gece?" diye sorduğumda başını yana yatırıp sırıttı."Gerek yok bence kiyafete."
"Selim.." dedim gözlerimi devirerek.
"Ne olacak ki? Karımsın sonuçta."
Üzerimdeki mor eşofman ve gri t-shirte umutsuzca göz attım."Burası çok sıcak,uyuyamam ki bunlarla.Hem sen nasıl diğer çantayı göremedin Allah aşkına? Yatağın ucundaydı.Kıyafetler onun içindeydi hep,gidipte banyo malzemelerinin olduğu çantayı almakta üstün bir başarı!" Kaşlarımı çatarak ters bir bakış daha attım.
"Sıcak olursa t-shirtünü çıkarırsın,saklayacak bir şey yok,değil mi?"
Cevap vermeden Kağan'a döndüm.T-shirtümü çıkaramazdım.Yok yani...Sütyen takmamıştım bi'kere!
"Off.."
"Dolun?"
"Hmm?" Kağan'la oynamaya devam ettim.Dişlerinin birçoğu çıkmıştı,saçları daha da uzamış,alnına kahkül olmuştu ve git gide rengi kapanıyordu.Gözleri ise aynı sıcaklıkta bakmaya devam ediyordu.
".... tamam mı?"
Son kelimelerini yakalayabildiğim cümlesine "Hı?" diye cevap verdim.Daha doğrusu sordum.
"Diyorum ki;acıktın mı?"
"Yoo," dedim başımı iki yana sallarken,kendimi aç hissetmiyordum fakat yemek yemeyeli uzun zaman olmuştu.7-8 saat falan.
"Acıkmışsındır da fark etmezsin,kaç saat oldu yemeyeli.Odaya sipariş ediyorum?"
İtiraz etmedim.Ayağa kalkıp geniş yatağın yanındaki beyaz komidinin yanına gitti ve siyah telefonu eline aldı.Birkaç tuşa basmış kulağına götürmüştü ardından.
Onu izlemeyi bırakıp Kağan'a döndüm.Üzerinde açık yeşil bir atletle kot kapri vardı.Ayak parmaklarını,parmaklarının arasına almış onlarla oynuyordu.
"Kağan.." diye seslendim dikkatini çekmek için.Başarılı olduğumu ise başını kaldırıp sırıtmasından anlamıştım.
"Veveveveveve." diye ağzından garip bir şeyler mırıldanmaya başladığında parmak uçlarımla yanağını mıncırdım.Gülümsemesini genişletip geriye kaçtı.Üzerinden bulunduğu ahşap masa oldukça genişti,bu sayede düşme gibi bir riski falan olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
Genç Kız EdebiyatıBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...