A.Ç.46

48.2K 1.9K 274
                                    

Arkadaşlar diğer bölüme yaptığınız o sahane yorumlar için çok ama çok teşekkür ederim.Evde,Avm'de,artık nerde okuduysam kendime hakim olamadım,anırarak güldüm :P

Aynısını bu bölüme de bekliyorum haberiniz olsun.Yani rica ediyorum :)

Bu arada facebokk grubumuza neden gelmiyorsunuz bakayım siz? Hı? Orada artık eğlenceli şeyler dönüyor,haberiniz ola.Kitabın bu kadar okuyucusu olmasına rağmen grup çok az...Hepinizi bekliyorum,okuduktan sonra AŞK ÇIKMAZI -WATTPAD grubumuza katılıyorsunuzzzz :) :) :)

"Ama bu benim meselem,gece uyuyamam yoksa!"

"Korkma karıcığım ben seni çok güzel uyutmam bu gece...Spor yapacağız." dedim kulağına doğru kısık sesimle.

"Ama Selim spor gece olmaz!"

"Bizimkisi farklı olacak.Daha hareketli,daha da zevkli..."

Kolumu beline sararak kapıya kadar getirdim,ağır aksak.Cebimdeki anahtarları tek elimle çıkarıp kapıyı açtım.Benden önce davranıp içeriye adım atmaya çalışan Dolun'u bir hamlede kucağıma aldım.

"Aaa! Ya n'apıyorsun ya!" dedi çığlık attıktan sonra."Düşeceğim,indiiiir."

Kollarımı sıklaştırıp kendime biraz daha yasladım."Düşmezsin düşmez."

Ayağımın arkasıyla açık olan kapıyı kapattım ve yatak odasına doğru ilerledim.Yüzümdeki tebessüm dudaklarıma yapışmıştı,ki zaten gülümsemeyip ne yapacaktım?

"Niye aldın ki beni kucağına? Ben yürümeyi biliyordum halbuki..." diye söylenen Dolun'a cevap vermedim.Saçmalarken çok tatlı oluyordu..Yatak odasına gelince arkamı dönüp,dirseğimle açtım kapıyı.

Yatak odasını yenilemiştikEski eşyaların yerini;Dolun'un seçtiği eşyalar almıştı.Yatak daha genişti,dolap daha büyüktü mesela...Evlilik,kalplerin birleşmesinin yanında bir de her şeyini onunla paylaşmak demekti.Ruhunu,bedenini,ömrünü.Biz o paylaşımlara azar azar başlamıştık.Gerisi yavaş yavaş hayatımızın vazgeçilmezi olacaktı.

Onu;kırmızı nevresiminlerin kapladığı yatağa bırakıp derin bir nefes aldım.

"Ora iyiydi aslında.." diye mırıldandığında gözlerinin en derinine baktım.Sanki siyah göz bebeğinden içerisini girebilecek,oradaki şu an gereksiz olan şeyleri görebilecek gibi baktım..

"Hmm,demek öyle." yanına oturup parmaklarımla çenesini okşamaya başladım daha sonra.Gözleri kocaman olmuş,heyecanını dışa vurur şekilde bakıyordu bana.Biraz da korku vardı sanki o mavi harelerinde.Avucumu yanağına yaslayıp aramızdaki meseleyi santimlere indirdim.Dudakları birbirine bastırmaktan beyaz olmuştu,gözleri kocaman kocaman açtığı için acımış olmalıydı.

Kıyamadım.

Yanağına öpücük kondurp geri çekildim bende.

Hala bana bakmaya devam ederken ellerimi saçlarına uzattım.Önce duvağı tutan tel tokaları çıkardım,sonra topuz tutan saçlarını çözdüm.Arkasındakileri almak için onu göğsüme yasladığım zaman ellerini belime sardı.Sonunda saçları özgür kalmıştı.Dalgalı dalgalı,kürek kemiklerine kadar uzanan saçlarını okşamak geldi içimden.Ve içimden gelen şeyi özgürce yaptım.Sarı tutamlar parmaklarımın arasında hoş bir his bırakarak kaybolurken birkez daha geçirdim.

"Imm."

Kafasını biraz daha yasalayıp bana sokuldu.Sevmek buydu belkide.Aylardır beklediğin şey önüne seriliyor ve sen,ezbere bildiğin o gözlerde gördüğün belirsiz bir duyguydan dolayı her şeyi elinin tersiyle silip atıyordun.

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin