KAĞAN'IN HİKAYESİ OLSUN MU?!

32.5K 888 196
                                    


Merhaba,

Öncelikle bölüm olduğunu düşünüpte açılınca hayal kırıklığına uğrayan okurlardan özür dilerim.

Bu başlıktan anladığınız ikinci kitapla ilgili.Bu konuda tereddütlüyüm.Kağan'ın hikayesini bir yandan yazma isterken diğer yandan yazmak istemiyorum.Bir yanım yaz,eğlenceli olacak derken başka bir yanım gerek yok diyor.Ve ben bu ikilemden sizin düşüncelerinizle ayrılmak istiyorum. Biliyorsunuz finale çok ama çok az kaldı.Ve ben gerçekten bu kitap sayesinde çok güzel kiişlerle tanıştın,kaynaştım vesaire vesaire...

Yani yazarken keyif aldığım bir hikayeydi.İkinci kitabı da sizin istekleriniz doğrultusunda çıkarmayı düşünüyorum,

Eğer 'o kitabı da heycanla takip ederiz,sana destek oluruz,oy ve yorum yaparız' diyorsanız bu duyuruyu oylayın.Lütfen eğer destek olacaksanız oylayın.Beni boşuna ümitlendirmeyin anlayacağınız...

Hadi diyelim ikinci kitaba başladım:

*Kitabın isminin ne olmasını istersiniz?

*Kitabı Kağan'ın ağzından yazmak istiyorum,sizce yazmalı mıyım?

*Diğer kitap sadece Kağan,yani Dolun'un diğer çocuğu veya çocukları olmayacak.(spoi verdiiii) Ama ister misiniz olmasını?

*Diğer kitabım HAYAL'İM 'e bakmadınız daha yoksa :D Bakın ona bakın...Ayakkabının akibeti ne olmuş öğrenin..Hayal başaracak ki?

Neyse nesye çok konuştum yine.Dediğim gibi,isteyen oylasın bunu sadece.Ona göre bir sonuç çıkaracağım.

Sorularımı cevaplama yı unutmayın,onlarda önemli

Bu arada yikieto arkadaşımızın YALNIZ hikayesine göz atmakta yarar var.

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin