Multimedya da DolunSizi çok özledim arkadaşlar.Bir an önce yazılılar bitsede kurtulsam dedim.Aslında bunu her yazılı haftası diyorum ama bu yazılı haftası sizi beklettiğim için daha bi hızlı geçmesini istedim.
Umarım seversiniz ve oy verirsiniz bölüme.Geçen bölümün oyları da düşmüştü zaten ona çok üzüldüm.İnşallah bu bölüm öyle olmaz
Evet hırka!" diye atıldı hemen.Bu yaptığına anlam vermesem de yutkunup devam ettim
"İşte o hırkayı ben düşürmemiştim" dedim gözlerimi kaçırarak bana 'eee' dercesine bakınca "Al " diyerek yastığın altında ki hırkayı attım
Attım!
Bildiğimiz ateşe değmiş gibi hızla üstüne attım!!
Ve daha sonrası benim bile anlayamayacağım hızda, saçmalıkta geçti.Attıktan hemen sonra yalandan uzunca esneyip "Ahhh benim çok uykum geldi en iyisi uyuyayım ben, zaten yolculukta yordu,hadi sana da iyi geceleeer" diyerek cevap vermesine fırsat vermeden kendimi odama attım.
Şimdi ise çiçekli mavi geceliklerimi giymiş yatakta bir oyana bir bu yana dönüyorum.
Aklımda ise hala hırkaya verdiği tepkideydi.Sanki unutmuş gibiydi,evet bende unutmuştum ama o benim için o kadar önemli değildi.Ama onun için önemli olduğunu düşünmüştüm.Yok ya,ben düşünmemiştim kendisi söylemişti önemli olduğunu.
Offfff!
Kapa düşüncelerinin çenesini ve kendini uykunun rahat,huzurlu kollarına teslim et Dolun!!
Uyku uyku uyku uyku uyku uyku uyku uyku uyku.......
***
"Aaaaaaahhh!!!!!"
Duyduğum ince ve tiz sesle kafamı ani şekilde kaldırdım.Daha gözlerimi açamadan nasıl bu kadar çevik hareket ettim farkında bile değilim.Hala uyku!! diye bağıran gözlerimi zorlukla açarak etrafa sersem sersem bakmaya başladım.Gözlerim benim kararsız adını taktığım yatağımda;üstünde beyaz-mavi karışımı zıbınla oturup,elinde ki oyuncak aslanla oynayan bir adet tatlılık abidesine takıldı.
Allah'ım ya bu çocuklar neden bu kadar tatlı olmak zorunda?
Gözlerim hala benimle uyku kavgası yaparken,başımı yastığıma tekrar koyup,iki elimlede dikkatli bir şekilde Kağan'ı yanıma yatırdım.
İlk başta ne güzel ses çıkarmadan güzel güzel yatıyordu ve ben uykuya tekrar dalacak seviyeye gelmiştim.
Sonra tamda küçük bir çocuktan beklenecek şekilde mızmızlanmaya başladı.İlk mızmızlanınca gözlerimi açmadan,yüzünün anlayamadığım bir yerine öpücük kondurdum.Ama bu onun daha da huysuzlanıp tekrar çığlık atmasına neden oldu
"Aaaaaaahhh!!!"
"Mmmmmm" benim cevabımsa bu olmuştu.
Elinde ki oyuncak aslanı yüzüme vurmaya başlayınca kafamı hareket ettirmeye başladım.En sonunda pes ettim ve dudağımın memnunuyetsizlikle büzerek yatakta oturur hale geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
Chick-LitBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...