Vote ve yorum bırakmayı unutan arkadaşlara sesleniyorum,başlayın artık destek olmaya.Kısa da olsa benimle paylaşın düşüncelerinizi.Hatalarımı,olmasını istediklerinizi yazın.Oy verin lütfenMultimedya da Dolun
--------------------
"Her şeyi almış mıyım?"
"Evet,Dolun" dedi mırıldanır gibi.Bu sesini duyunca doldurduğum çantamı bırakarak yanına gittim.Bana kırgın kırgın bakıyordu.Kollarımı boynuna dolayarak sıkıca sarıldım ona.O da kollarını belime dolamıştı hemencecik.Kırgın olabilirdi ama küs değil.Beni düşündüğünün farkındaydım fakat kararıma saygı duymasını istiyordum.Beni desteklemesini,arkamda olmasını.
"Melis,yapma" dedim ve kollarımı çözdüm.Şimdi yüz yüze bakıyorduk.İkimizin de gözlerinde aynı ifade vardı;kırgınlık.
"Üzüleceksin" dedi başını iki yana sallayarak.Biliyordum.Ama bu bana engel değildi.
"Olsun" dedim omuz silkerek.Bana inanamıyormuş gibi baktı bir süre.Sonra derin bir nefes alarak gözlerini kapattı.
"Bile bile göz yaşı dökmeye mi gideceksin yani?" dedi fısıltıyla.Bence olayı çok abartıyordu.Yani çaresiz bir hastalığa tutulmamıştım sonuçta.Bu kadar dramaya bağlaması beni de bi'yerde üzüyordu.
"Evet" dedim aynı şekilde "Gideceğim"
"İlerde yanıma gelip çaresizce ağlayacaksın.Ama o zaman da yanında olucam merak etme" diyerek gülümsedi bu sefer.Bende ona karşılık verip "Biliyorum" dedim muzip bir sesle.Gözlerini devirip koluma çimdik attı.
"Ahhh kızım ne yapıyorsun ya acıdı!!" ayağa kalkmış kolumu ovuşturuyordum,o ise oturduğu yerden kahkahalar atıyordu. Sinirle yatağın üstünde ki yastığı alıp kafasına yandan geçirdim.Beklemediği anda olduğu için çığlık atıp yatağının üstüne yandan devrildi.Bu sefer gülme sırası bendeydi işte!
Oturduğu yerden kalktığında gözlerini bana dikmiş sinirle soluyordu.Gözlerini benden alıp yatağına çevirdi ve orada aradığı şeyi bulamamış olacak ki benim yatağıma döndü bu sefer.Haince sırıtıp yatağıma koştu,üstünde ki yastığı aldı. Yastığı aldıktan sonra bana dönüp kötü kadın kahkahası atmaya çalıştı.O da yapamadığının farkına varınca ikimizde yüzümüzü buruşturduk.Yani o kahkahalar muntazam şekilde kötü çıkarken nedenese bizim taklitler hep fos çıkıyordu.Ama şuan düşünmem gerek şey bu değildi...Düşünmem gereken şey savaştı!!
Fırsattan istifade elimde ki yastıkla ona saldırdım
"Hiyaaaa!!!" İlk karnına geçirmiştim.Çünkü yastığın hedefi orasıydı.O da boş durmayarak sağ omzuma geçirdi.Oda ikimizin çığlığıyla inliyordu resmen.Hem kahkaha atıyor hem de çığlık atıyorduk.Yorulduğumuz zaman yatağa sırtımızı dayayarak yere oturduk.Filmlerde ki gibi elimizde ki yastıklar dağılmamıştı.Dudaklarımı büzerek Melis'e dönmeden konuştum.
"Melis bunlar hala sağlam" ilk önce anlamayarak bana döndü ama sonra başımla işaret ettiğim yastığı görünce gözlerini devirdi.Ne kadar çok gözlerini deviriyordu bu kız böyle.Hayır birgün devirirken şaşı falan kalacak diye korkmuyor da değilim.
"Gerçek hayattayız Dolun.Otel sırf dağılmasın diye sıkı sıkı diktirmiştir!" dedi.Başımı sallayıp kafamı yatağa yasladım.
"Her hafta sonu benimlesin" ne dediğini anlamayarak bu sefer ben döndüm ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
Chick-LitBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...