Dikkat kısa bölüm ;))Ve bu bölüm +100'ü görsek arık dimi.1000 kişi okuyor nerdeyse ve anca onda biri kadarı bile olmayan kişiler oy veriyor haksızlık bence.Verin arkadaşlar oyları. Onlar benim moral kaynağım :)))))
Multide Doluncuk var
...........
"Ohh be!" diyerek kucağımda ki Kağan'la kendimi yatağa bıraktım.Hem sıcak hem alışveriş derken bugün acayip yorulmuştum.
Duş almam gerekiyordu ama Kağan beyin hiçte uykusu var gibi de değildi.Hem o da bugün yeterince terlemişti.
Çırpınarak kollarımdan kurtulmaya çalıştığında onu yatağın ortasına bırakıp izlemeye başladım.Elinde bugün Nehir ve ona aldığımız peluş ayı vardı.Ben hala o yarısı kadar ayıyı nasıl oluyorda taşıyabiliyor anlamadım.Çocuk sende ki güç ne kuvvet ne?
Ayıyı yatağa yatırdı ve ağzını açarak ona yöneldiğinde hızla tutup çektim.Sonuçta onu dışardan almıştık ne kadar temiz tutmaya çalışsalar da olmuyordu.Ve ağzına ayının tüyleri gidebilirdi!!
İlk başta ayıya gitmek için çırpınsa da sonra izin vermeyeceğimi anlamış ve ağlamaya başlamıştı.Ağlamaktan çok çığlık atarak kollarını sallıyordu.
"Ya Kağoş pis ooo" diyerek dudaklarımı büzdüm.Ah ah bende çocukluğuma geçiş yapmıştım.
Hala susmadığı için onu karnıma ata biner gibi oturtup kollarını sallamaya başladım.İlk başta susmayacak gibi olsa da zamanla kahkaha atmaya başlamıştı.Hangi çocuk bu hareketi sevmez ki?
Tatlı tatlı gülerken onunla birlikte ayağa kalktım ve onun odasına yöneldim.Amacım ona güzel bir banyo yaptırıp uyutmaktı.
Odasından gerekli olan şeyleri alıp Selim'in odasında ki banyoya gittim.Çünkü tek orada küvet vardı.Bunu ise Kağan'ı daha önce orada banyo yaptırdığım için biliyordum.
Saate baktığımda Selim'in gelmesine daha iki saat olduğunu gördüm. Ben bu sürede hem Kağan'a banyo yatırıp hem kendim duş alıp hem de yemek hazırlayabilirim.Öylede becerikliyimdir..
Bir yandan kucağımda ki Kağan'ı sabit tutmaya çalışırken diğer yandan da küvetin suyunu hazırladım.İçine de köpürtmeye yarayan şeyleri döktükten sonra Kağan'ın üstündekileri çıkarmaya başladım.
En sonda çıkardığımda suyun içine bıraktım.Su karnının biraz yukarısına geldiği için ellerini suya çırpmaya başladı.Ve her elini suya vurduğunda o su bana geliyordu.Şimdiden üstümde ki t-shirt ıslanmıştı.Tek elimle ona destek verip diğer elimle göz yakmayan şampuanını aldım.
Suyu çok sevdiği için hiç bir zorluk çıkarmıyordu ve bu harika bir şeydi.Şampuanı saçlarına döküp yavaş hareketlerle yıkamaya başladım.Kağan ise ellerini suya vurup kendi kendine sesler çıkarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
ChickLitBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...