Evet arkadaşlar vote verin lütfen ve bölüm şarkısı:
David guetta-Sam martin----DANGEROUS
Bu şarkıyı çok seviyorum dinlemenizi tavsiye ederimMultimedya da Dolun
'''''''''''
Gözlerim en son duraklarında kaldı.Dolgun olmayan ince dudakları...ince bıyığının ve sakalının sardığı soluk dudakları. Gözlerimi zorla oradan çekip tekrar gözlerine çıkardım ama onun gözleri benimkinde değildi.Gözleri dudaklarımdaydı.....
''''''''''''''
Gözlerimi kırpıştırarak gözlerime bakmayan mavilere diktim.Nefeslerim artık titrekleşmeye başlamıştı bile.Aslında pekte nefes aldığım söylenemezdi ya...İstemsiz olarak dudaklarımı dilimle ıslattım.Bu hareketimden sonra onunda gözleri titreyerek gözlerime çıktı.O da benim gibi girdaba girmişti sanırım.Vucudum soğukta kalmış gibi tir-tir titrerken ne olduğunu anlayamadığım kokusu bile yoğun şekilde burnumdan girip bütün vücudumu turluyor gibiydi sanki.
Ne kadar yoğun alsam da o kokuyu,yine de derin bir nefes almamak için kalan birkaç parça irademle savaşıyordum
Gözlerim onun yutkunurken hareket eden adem elmasına kaydı şimdide.Çok güzeldi,her şeyi.Ellerim kirli sakallarında gezmek,önleri uzamaya başlamış saçlarını okşamak istiyordu.Tam elim benden habersiz havaya kalkmaya başlamıştı ki Selim'in ilk önce gözlerini kapatması ve ardından boğazını temizleyip başını yasladığı yerden kaldırmasıyla geri düştü.
Bu hareketi içimde ki bir yerleri kırmıştı.Aklım onun haklı olduğunu sayıklarken kalbim parçalara ayrılmakla meşguldü ve bende başımı kaldırdım.Yan gözle ona baktığımda sol eliyle ensesini kaşıyordu.Benimde bu durumdan dolayı kulaklarımın kızrdığına emindim.
Sessiz olmaya çalışarak birkaç derin nefes çektim içime.Sonra sesimin normal çıkası için çaba sarfederek
"Ihm...Benim odam nerede? Dinlenmek istiyorum biraz" ne kadar uğraşsam da sesim güçsüz çıkmıştı.Elini ensesinden çekip ağzını açtı bir şey söylemek için ama nefesini verip
"Koridorun sonunda ki oda benim,orada banyo var ama istemezsen onun sağında misafir odası var.İstediğin oda da kalabilirsin"
Bir şey demeden başımı sallayıp ayağa kalktım.Girişte duran bavullarımı alacakken "Sen hangi odaya gideceğini söyle ben taşırım" dedi.Gözlerimi sıkıca açıp kendime gelmeye çalıştım,ona arkam dönük olduğu için bu hareketimi görmüyordu.
"Misafir odasına" dedim.Yine de en küçük çantamı alıp dediği odaya gitmeye başladım.Hemen arkamdan geldiğini biliyordum.
Odaya geldiğimde çantayı kenara koyup,odayı incelemeye başladım.
İki kişilik ve tek kişilik olma arasında kalmış bir yatak,iki yanında beyaz komidinler,Lila rengi perdeler,makyaj masasına benzeyen bi masa ve üç kapaktan oluşan bir dolap.Gri parkelerin üzerinde morun ve beyzın karışık olduğu bir halı. Aslında güzel bir odaydı.Sadece yatağın kararsızlığı garip duruyordu.Ama onu sorun edecek değildim
"Ben yemek hazırlayacağım,uyandırırım seni"
"Gerek yok,ben aç değilim"
"Uyanınca aç olursun itiraz yok,hadi uyu sen.Bir şeye ihtiyacın olursa bana söylemeye çekinme" gülümseyerek konuşuyordu.Sanırım az önceki olayın sarsıntısını bir ben taşıyordum.Bu içimde bir burukluk oluşmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
ChickLitBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...