A.Ç.23

64.1K 2.8K 64
                                    

Hadi arkadaşlar bu bolümde oy sayısını 70+ çıkarın ki ben çok mutlu olayım

Bu bölüm pek içime sinmedi sıkıcı oldu gibi.......

Ve sondaki notu okuyun lütfen :))))

.....

Masaya son bir bakış atıp,iç rahatlığıyla sandalyeye oturdum ve Selim'in gelmesini beklemeye başladım.Tabi gözlerimde özene bezene yaptığım kreplerdeydi. Kokusu burnuma doluyor ve bende ona saldırma isteği uyandırıyordu.

Ama Selim'in gelmesini bekleyecek,onunla güzel bir kahvaltı yapacaktım.Aslında dün o 'ödeştik' olayından sonra içim içime sığmıyordu,ona bakmaya utanıyordum.Yemek boyunca birbirimize kaçamak bakışlar atmıştık.

Şimdi ise Zeynep'in dediklerini yapıyordum

1 paspal çıkma..Üstümde beyaz şeritli yazlık bir siyah eşofman altı ve üstüne de beyaz baskılı bir t-shirt giymiştim.Eee sabah şıklığı benim için buydu.Zaten Selim gittikten sonra Kağan'ı yanıma alıp tekrar uyuyacaktım.

2 kahvaltı yap onunla...Pek iştahım olmasa da onunla daha fazla vakit geçirmek için yiyebilirdim.Sonunda onunla bir şansımız olacaksa her yolu denemeye razıydım ben.Yeterki gözlerinde bana ait ışıltı olsun..

Elimle masadan bir dilim salatalık alıp yavaş yavaş kenarlarını ısırmaya başladım.Salatalığı böyle yemek benim favorimdi..

"Günaydın" diyen şaşkın sesle saçma düşüncelerden uzaklaştım.Bundan önceki sabahlar kahvaltıyı hazırlayıp geri gittiğim için şaşırmıştı sanırım.Ben ise ona sıcak ama utangaç bir gülümsemeyle bakıp "Günaydın" dedim.

Başka bir şey demeden sandalyesine oturdu.Tam benim karşımda ki sandalyesine..

Oturduğum yerden kalkıp çaydanlıktan onun bardağına çay koydum.Ben çay sevmezdim pek bu yüzden portakal suyu içiyordum.Sonra kendi sandalyeme oturup kreplerden bir tanesini aldım.Bir de Kağan'la kahvaltı yapacağım için karnımı tıka basa doldurmaya gerek yoktu.

Gözelerimi tabağıma çevirip yemeye başladım ama göz ucuyla da Selim'i izliyordum.

"Bir tane mi yiyeceksin?" diye sorunca kafamı olumlu manada sallayıp "Evet" dedim.İkisini aynı anda yapma mantığını bilmiyordum ama alışkanlıktı sanırım.'Hmm' diye homurdanarak geriye kalan dört krebi tabağına aldı.Dudaklarımı birbirine bastırıp gülüşümü saklamaya çalıştım.

Sanki vazgeçip alacaktım..

Ağzına attığı ilk parçada memnun sesler çıkarıp "Ellerine sağlık harika olmuş" diyerek bir parça daha attı.Sen iste hergün yaparım ben be!

"Afiyet olsun" diye mırıldanarak krepimi yemeye devam ettim.Ve hala göz ucuyla Selim'i izliyordum.Çok hızlı yiyordu ben daha bir paça yedim ama o nerdeyse bitirmişti.İçimden anneme binlerce kez daha teşekkür ettikten sonra bir parça daha attım ağzıma.

Sadece çatalın tabağa vurma sesleri olan masaya ses kapatmak için konuşma çabalarına girdim.

"Selim?" çatalımı bırakıp tamamen ona baktığımda adını duymasıyla göz ucuyla baktı.Hala hızlı hızlı krepini yiyordu."Hmm" diye cevap verip yemeye kaldığı yerden devam etti

"Bugün dışarı çıkacağız?" aslında izin almıyordum ama bilmesi ve yine de onaylaması gerekiyordu.Sonuçta onun çocuğu dimi?

"'Tamam" diye umursamazca konuştuğunda başka bir şey söylemeyip çatalımı tekrar aldım.En azında nereye diye sorsaydı.Bende olabildiğince yavaş ve isteksizce yemeye devam ettim.Bu kadar umursamaz olmasına üzülmüştüm.

AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin