Bu bolümü @Dizzy_anqel'e ithaf ediyorum
Merhaba arkadaşlar normalde bu bölümü önceden paylaşmış olacaktım.Yazdım,sonuna kadar yazdım.Sonra paylaşmak için internete bağlanınca bölüm silindi.
Evet evet bu iğrenç bişey.Saatte geç olduğu için bir daha yazamadım ve sabah kalkınca ilk işim bu oldu
Ayrıca geçen bölüm ki yorumlarınıza cevap veremediğim için özür dilerim.İnternetle ilgili sıkıntım var ve şimdide sadece paylaşıp çıkıcam :(
.....
Salona girdiğim de beni güzel bulmasını boşverip etkisinden çıkmaya çalıştım.Üstünde yine siyah takım vardı ama bu sefer kravat takmamış üstten bir düğmesini açmıştı.Saçlarını da dağıtınca hem genç hem de daha yakışıklı gözüküyordu.
Gözlerim Kağan'a döndüğünde onunda siyah bir pantolon ve beyaz gömlek giydirilmiş olduğunu gördüm.Selim onunla oynadığı için beni fark etmemişti.Gülerken kafasını kaldırdığında fark etti.Gözlerine kadar ulaşan gülüşü bir an solar gibi oldu ama sonra aynı gülümsemesinin daha büyüğünü gönderdi.
İçimden bir şeyler demek istiyordum ama sanki dudaklarım izin vermiyordu.Onun bana bir şeyler söylemesini istiyordum bu seferde o bir şey söylemiyordu.
Yinede boş verip gülümseyerek yanlarına gittim."Hazırım ben" dedim,başka diyecek bir şey bulamamıştım.
"Tamam,gidelim" diyerek Kağan'ı kucağına aldı.Bende içine birkaç şey attığım küçük çantamı alarak peşlerinden gittim.Dışarı çıktığımda beyaz spor bir arabayla karşılaştım.
"Senin araban mı?" diye şaşkın sesimle sordum.Arabası olduğunu söylememişti.
"Evet,neden şaşırdın olamaz mı?" diye alayla sordu.
"Yoo tabiki olabilir de,hani bilmiyordum ya ondan şeyettim" diyerek saçma bir cümle kurdum.Türkçe derslerinden nefret etmiştim hayatım boyunca zaten.
"Öyle olsun,sen şeyettiysen" gülmemek için kendini sıktığı sesinden anlaşılıyordu.Ona gözlerimi kısıp ölümcül olduğunu düşündüğüm bakışlar atmaya başladım.Belli ki etkili olmamıştı,kendini kasmayı bırakıp kahkaha atmaya başladı.Kucağında ki Kağan da o gülüyor diye çığlık çığlığa kahkahaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
Romanzi rosa / ChickLitBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...