Mm de ArdaBölümü her zaman yanımda olan,düşüncelerini paylaşan,beni gaza getiren @zeynepkus3720 adlı okuyucuma ithaf ediyorum.
Her zaman yanımda olduğun için çok teşekkür ederim canım :)))))
.........
Bu nasıl?" diye soran Zeynep'in elinde ki mor elbiseye baktım.Anlayabildiğime göre göğüs dekoltesi vardı.Başımı iki yana sallayarak "Olmaz" dedim.
Ben anahtarı unuttuğum için eve gidememiştik. Eve gidemediğimiz için akşama yemekte yapamamıştım.Zeynep de beni akşam yemeğine burada kalmak için ikna etmişti.
Şimdi ise onun planlarına göre Selim'in karşısına bu paspal halimle çıkmamak için Zeynep'in elbiselerinden seçiyorduk.Operasyonumuzun ilk kuralı :
Asla ama asla yanında bu paspal halimle olmayacağım.
Ama bende rahatlığı seven bir Türk kızıydım.Evde eşofman,kapriyle dolaşmadan nasıl duracaktım ki..Zeynep' "Evvet buna asla hayır diyemeyeceksin Dolun" diyerek turkuaz bir elbise çıkardı.Şöyle bir göz ucuyla incelediğimde gerçekten harika olduğunu anladım.Bisiklet yaka,kolları dirseğe kadar uzanan sade ama göze acayip hoş duran bir elbiseydi.
Oturduğum yataktan kalkıp elinde ki elbiseyi aldım.Sadece akşam yemeği olduğu için ideal bir elbiseydi.Tebessüm eden dudaklarımı oynatarak beğendiğimi dile döktüm.
"Zeynep bu çok güzel!" dedim hülyalı hülayı.
"Tabi ki de o benim elbisem sonuçta" diyerek omzunda ki kıvırcıkları arkaya attı.Gülümsemem sırıtmaya dönereken "Ben en iyisi çocuklar uyanmadan bu harika şeyi giyeyim" diyerek bir saat önce öğrendiğim banyoya doğru ilerledim.
Evler dışatan aynı olsa bile içiler tamamen faklıydı.İlk başta aynı sandığım için banyo diye yatak odasına girmiştim.Sonra hemen oradan çıkıp salona sormak için giderken evin diğer küçük üyesi Arda'yla konuşmuştum.Annesinin ve kız kardeşinin aksine sıcak kahverengi gözleri,kahverengi saçları ve iki yanağında iki gamzesi vardı.
Geleceğin yürek hoplatanı olacağa benziyordu bu gidişle.Hele bana göz kırpması yokmu o küçük veledin.Ama ben o hareketi yapınca kendime engel olamayıp yanağını sıkmıştım,Arda'da bütün karizmasını yerle bir ettiğim için küsüp gitmişti.
Aklıma geldikçe hala gülüyordum.Banyoya girdikten sonra üzerimdekileri çıkarıp elbiseyi giyim. İyiki de sarışınım dediğim anlardaydık.Dağınık topuz olan uzun saçlarımı serbest bırakarak parmaklarımla taradım.Biraz kabarıkta olsa iyi gözüküyordum.Banyodan çıktıktan sonra Zeynep'in yanına tekrar gittim.
"Harika olmuşsun tatlım" diyerek kıkırdadı.
"Teşekkür ederim,olmuş kesin dimi?" diyerek gereksiz bir soru yönelttim.Gözlerini devirip "Tabiki şimdi sen şuraya oturuyorsun ve ben saçlarını yapıyorum" diyerek makyaj masasını işaret etti.
"Saçlarım idare eder aslında" diye sessizce mırıldanınca başını iki yana sallayarak "Dolun operasyonun komutanı benim, bütün emirlerimi yerine getirmek zorundasın" diyerek beni makyaj masasına doğru itti.
"Saat kaç?" oturduktan sonra aklıma ilk geleni sormuştum,daha Selim'e haber vermedikte..
"Korkma şeker Selim'in gelmesi yarım saat var ben seni o zamana kadar hazırlarım" diyerek öpücük attı.
"Bekle iki dakika daha,arayıp ona haber vermedim önce o işi halledelim" diyerek yatağın üstünde olan telefonumun yanına gittim ve Selim'i aramaya başladım.Bugün üçüncüydü ve adam endişeden gidecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
Chick-LitBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...