-Bookcity- nickli arkadaşla keyifli bir röportaj yaptık.Bakın,kimmişim ben :) Hem başka yazarlarla da güzel röportajları var,bakın en iyisi siz :)YAZARLARLA RÖPORTAJ kitabın adı
Final yapmaktan vazgeçtim canlarım.Eğer merak edipte soracak olursanız;mesaj atan bir okuyucu kardeşimin,benim daha önce düşünmediğim şeyi bana düşündürtmesi.Daha zar zor birbirlerine itiraf etmişken bitirme dedi ve tadında bırakma kararımın gerçekleşmesi için tadına ulaşması gerektiğini anladım o an.
Valla yorumlara hep tadında bırakalım diye cevap verdim şu an kendimi garip bir şey hissettim.
Neyse ışte,bir beş-on bölümde böyle devam eder,sonra bunu bitirir ve Kağan'a devam ederiz...
Mm de gelinlik var,tam anlatamadım da :D
İki elimle yüzümü sıvazlayıp boş boş etrafa bakındım.Bir aydır uyandığım oda idi ışte.Tek fark bir o yana,bir bu yana yürüyen Terminatör Melis vardı.Kendi başına bir şeyler mırıldanıyor,odayı boydan boya birkez daha keşfediyor ve beni umursamıyordu.Aslında umursamıyor gibi davranıyordu desem daha doğru.Çünkü başımı yastığa koyduğum an-bunu iki kere deneme cesaretinde bulunmuştum- cırlayarak üzerime yürüyordu.
Neymiş;bugün benim düğünüm müş.Sanki ben bilmiyorum! Yarım saat daha uyusam nikaha geç kalacakmışım gibi davranıyordu.
"Melis..?" dedim uykulu çıkan sesimle.Yürümeyi bırakıp bana 'ne var?' dercesine kaş göz yaptı.Gözlerimi devirip derdimi söyledim."Hani diyorum,böyle boş boş bekliyoruz zaten;ben iki dakka daha uyuyayım."
Dün gece heyecandan pek uyuyamamıştım.Bu yüzden bütün hucrelerim ayaklanmış 'uyku' diye savaş veriyordu.
"Boş boş beklemiyoruz canım!" diye çirkefçe bağırdı."Senin ayılmani ve olayın ciddiyetini anlamanı bekliyoruz!"
"E tamam da biliyorum ben olayın ciddiyetini."
"Bilseydin bana uykulu uykulu bakmazdın." dedi bilmişçe."Heyecandan tırnaklarını yerdin,bu seferde manikürü bozuluyor diye bağırırdım sana."
"Her türlü bağırırım diyorsun yani.." diye kısık sesle mırıldandım.Tabiki Melis beni duydu ve cevabını hiç geciktirmedi.
"Senin için uğraşıyorum ama ben burada!"
"Tamam,canım." dedim olduğum yere sinerek."Bir şey demedim.Ayıldım da artık,başlayabiliriz."
"Pekâlâ,ilk iş;iliklerine bir duş al.Yatağını bugüne mahsus ben toplarım.Nazan teyze yorulmasın boşuna."
"Peki duş aldıktan sonra ne yapacağım?"
Masum masum Melis'in gözlerine baktım.Ne cevap vereceğini cidden merak ediyordum.Baş parmağı ve işaret parmağıyla çenesini sıkıştırıp düşünme pozisyonu aldı.Gözlerini birkaç kere kırpıştırdıktan sonra yüzünü buruşturup."Önce duşunu al sen,sonra buluruz." dedi.Derin bir nefes alıp,onu onayladım ve ayağa kalktım.Pıtı pıtı adımlarla yanına gittikten sonra sıkıca sarıldım beline.
"Teşekkür ederim."
"Gerek yok,ne de olsa 1 ay kadar sonra benim de düğünüm var." diyerek kıkırdadı.
"Yaa," diyerek şımarıdım ve yanağına sulu bir öpücük kondurdum.Bugün benim düğünümdü ve ben kendimi garip hissediyordum.Bir yanım heyecanlı,diğer yanım ise olabildiğince sakindi.
"Hadi artık!," diyerek omuzlarımdan ittirdi Melis beni.
"Tamam ya."
Odadan çıktıktan sonra hızla bayoya girdim.Üzerimde ki pijamaları çıkarıp,zar zor ayarlayabildiğim ılık suyun altına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI (Tamamlandı)
ChickLitBir kadın;bazı gerçekler ile düzeni bozulmuş,duyguları ağır bir darbeye maruz kalmış,yalnız hissetmiş,acı çekmiş,ama sadakatini kaybetmemiş. Gerçekler bir yana;onu büyüten insanlar,ki o çekinmeden ailem diyebiliyor,bir yanaydı. Dolun,güvendiği kişil...