1. Bölüm

14.9K 284 6
                                    

Genç kadın aynanın karşısına geçerek siyah dar paça kumaş pantolonunun içine bol krem rengi gömleğini koyup üzerini düzeltti ve makyaj masasının önünde ki pufuna oturduktan sonra yüzünü renklendirmeye başladı.

Fazla bir şeye ihtiyacı yoktu. Büyük siyah gözleri uzun ve sık kirpiklerinin arasında parlıyor, aynı renk beline kadar olan saçları ise yüzüne hoş bir hava katıyordu ama bugün kendisi için önemli bir gündü. Arkadaşı evleniyordu ve herkesten gizli olan bu evlilik zoraki de olsa arkadaşı için önemliyse kendisi için de önemliydi.

Birkaç dakika içinde hazırlanan Zühre omuzlarına pantolonunun yazlık ceketini bırakarak kol çantasını alıp odasından çıktı, salonun eşiğine geldiğinde içeri girmeden annesine seslendi.

"Anne ben çıkıyorum."

Mine hanım arkasını dönerek kızına bakıp ayağa kalktı ve Zühre'ye doğru yürümeye başladı.

"Nereye kızım."

Genç kadın gülümseyerek "Sana söylemiştim ya, Ayça ile beraber gezeceğiz ve oradan da spora giderim diye" dedi.

Mine hanım kızının karşısına gelip yalandan kaşlarını çattıktan sonra "O hayırsıza söyle arada bir beni görmeye gelsin" dediği sırada Zühre gülerek annesine sarıldı ve tek yanağını öpüp geriye çekildi.

"Tamam söylerim" diyen genç kadın arkasını dönerek kapıya doğru annesiyle beraber yürümeye başladı. "Orhan amca alacak beni haberin olsun."

Mine hanım kısaca öksürüp "Orhan bey nasılmış" dediğinde Zühre gülmemek için ağzını birkaç saniye sıkıca kapattı, kapının önüne geldi.

Genç kadın siyah, ince topuk stiletto ayakkabısını giyerken "Bilmem, Orhan amcaya sorarım annem soruyor nasılsın diye" dedi.

Mine hanım kaşlarını çatarak "Şu laflara bak. Koskoca kadına ima ettiği şeylere bak. Annenim ben senin Zühre" dediğinde genç kadın ayakkabılarını giyinip gülümsedi.

"Tamam tamam kızma. Hem ne olacak sormanda. Sonuçta Ayçanın babası ve kızını bizden almaya geldiğinde görüyorsun sadece. On yıl içerisinde sevecek halin yok değil mi" diyen Zühre annesine şakadan omuz attığında Mine hanım çatık kaşlarla bakıyordu ama kırkların ortasında ki kadının yüzü kızarmaya başlamıştı.

"Gene lüzumsuzca konuşmaya başladın Zühre. Tamam hadi git."

Genç kadın tebessümle annesinin yüzüne bakıp iç çekti ve "Anne mutluluğu hak ediyorsun biliyorsun değil mi" dediğinde Mine hanım da tebessümle kızına baktı.

"Benim mutluluğum senin mutlu olmana bağlı. Hadi git de arkadaşınla eğlen."

Zühre gülümseyerek başını kısaca sallayıp kapıyı açarak "Görüşürüz" dedikten sonra dışarı çıktığında annesi de kapıyı kapattı.

Genç kadın saniyeler sonra asansöre binip dördüncü kattan zemin katın düğmesine bastı ve bir dakika içerisinde de kapanan kabinin kapıları tekrardan açıldı. Asansörden çıkarak birkaç adım atıp binadan ayrıldı ve Orhan beyin arabasının yanına gelerek arka sağ tarafı açtıktan sonra içeri geçti ve kapıyı kapattı.

"Nasılsın Orhan amca."

Orhan bey gülümseyerek aracı hareketlendirip kızına doğru sürmeye başlarken "İyiyim Zühre sen nasılsın" dediğinde genç kadın da arkadaşını düşünerek sıkıntılı bir nefes aldı.

Evleneceği adamı zorluyordu Ayça ve sonunun iyi bitmemesinden korkuyordu genç kadın.

"Ayça yerine ben heyecanlıyım sanırım."

Ağır DarbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin