16. Bölüm

3.3K 138 3
                                    

Genç kadın cevap verilmeyen aramayı sonlandırıp kahve dükkânından içeri girerek eski yerine oturduğu sırada Sabri'nin de dışarı çıkması ile kahve bardağına yöneldi ama isminin yazılı olduğu kısmı kendisine dönük buldu. Basit ve sıradan detaylara takılmazdı ama bu durum dikkatini çekmişti. Üstelik bardağın kapağında da hafiften bir eğiklik vardı.

Zühre kaşlarını çatarak dişlerini sıkıp her ihtimale karşı kahveyi içmemeye karar verdi ama eğer kendisi için sıkıntılı bir durum varsa bunu karşısında ki adamın yanına bırakmamaya kararlıydı. Kendisine zarar bağlamında yaklaşıyorsa başkasına da yaklaşmış olma ihtimali ve başka kadınlarının da kahrolacağı duruma düşmüş olma ihtimalleri vardı.

Genç kadın bardağı eline alarak, arkasını dönüp kendisine bakan Sabriye karşılık sakince kahvesinden bir yudum alıyormuş gibi yapsa da parmağıyla dudağının üzerini kapattı.

O sırada da dışarı da olan Sabri Ceylandan gelen aramayı gülerek kapatmış ve tam içeri girecekken tekrardan telefonunun çalması ile gelen aramayı cevaplandırarak önüne dönmüştü.

Zühre bu durumu fırsat bilerek bir önceki masanın üzerini silen genç adama seslendi sakin bir ses tonu ile.

"Bakar mısınız."

Çalışan personel eğildiği masadan doğrularak genç kadının masasına gelip "Buyurun efendim" dediğinde Zühre hızlıca Sabriye bakıp bakışlarını çalışan genç adama çevirdi.

"Birazdan, buraya geldiğim kişi ile kalkıp gideceğim ama içtiğim içeceği birkaç saatliğine saklar mısınız. Polisin gelip alma gibi bir ihtimali olabilir."

Genç adam kaşlarını çatarak Zühre'nin baktığı yere kısaca bakıp masaya doğru hafifçe ve sinirle eğildi.

"Size karşı bir yanlışı mı oldu. Taciz mi ediyor yoksa, düşündüğüm şey mi efendim. Öyle ise hemen şuan da polis çağıralım, siz yalnız kalmayın."

Zühre tebessümle "Teşekkür ederim ama eğer düşündüğüm şey ise bu durum karşısında onun için endişelenmelisiniz" dediği sırada Sabri'nin içeri girmesi ile genç kadın ciddileşti.

Çalışan genç adam hafifçe eğildiği yerden çatık kaşlarla doğrulduğunda Sabri de hem çalışana hem Zühre'ye bakıp eski yerine oturdu.

"Bir şey mi oldu."

Zühre sakin ve düz bir yüz ifadesi ile "Hayır. Ağrı kesici olup olmadığını sordum ama maalesef yokmuş" dediği sırada çalışan genç dişlerini sıkıp son kez genç kadına baktıktan sonra bakışlarını Sabriye çevirdi.

"Başka bir isteğiniz var mı."

Sabri rahat bir şekilde başını olumsuz anlamda sallayarak "Teşekkürler" dedi ve çalışanın masadan ayrılması ile beraber Zühre'ye döndü.

"Eğer sakıncası yoksa normal hayatın da nelerle uğraştığını sormak isterim Zühre."

Genç kadın kahve bardağını eline alarak bir yudum daha almış gibi yapıp kuru olan dudaklarını yalayarak bardağı yerine bırakırken Sabri gülen gözlerle Zühre'yi izliyordu.

"Öğrencinin pek bir hayatına olmuyor ders çalışmak dışında."

Sabri düz ve soğuk yapılan açıklama ile canı sıkılsa da yüzünde ki tebessümden bir şey eksiltmeden bakarken genç kadında konuştuğu çalışanın bir kamera ile oynadığını fark etti ve o zaman oturdukları tarafın kayıt altına alınmadığını anladı ama her erkek bir değildi ki çalışan genç adam her ihtimale karşı ince ayrıntıları düşünüyordu.

Ağır DarbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin