13. Bölüm

4.3K 136 8
                                    

Genç adam annesi ve kız kardeşiyle iftar yemeğini bitirip eve geçtiğinde Şehrazat abisin aldığı tatlıları ve çayı hazırlayarak servis edip annesinin yanında ki yerini aldı.

"Abi bence içinden nasıl geliyorsa kendini öyle ifade et ve affettirmeye çalış. Bu işler inan öyle ilerlemiyor."

Tahir iç çekerek çayından bir yudum alırken Nevin hanım da kızıyla aynı fikirde olarak başını kısaca salladı.

"Kardeşin haklı oğlum ama bende merak ettim Zühreyi. Yarın bayram ziyaretine gitsek olur mu. Çok tuhaf kaçar mı."

Tahir sesli bir nefes alarak ilk önce kolunda ki saate daha sonra annesiyle kardeşine baktı.

"Şuan annesiyle beraber havalimanında olması lazım. Tokat'a gidiyor. Ben de ne kadar kalacaklarını, ne zaman döneceklerini bilmiyorum. Dokuz günlük tatilin tamamını orada geçirme ihtimalleri de var."

O sırada da Zühre annesiyle beraber bütün işlemlerden geçerek bekleme alanında ki yerlerden birine oturdu.

Aklı sabah ve olanlardaydı. Ceylanın ölmemiş olduğunu görmek ayrı bir sıkıntı olurken Tahirin onla olma ihtimali ki genç kadına göre ikisinin de duş almış halleri olduğu için birlikte olmuşlardı, içini çok yakmıştı.

Bir an olsun Tahire inanmış ve sevebileceğini düşünmüştü affetmese de. Ama Dinlenme durağı olmak ve genç adamın eski sevgilisine kavuştuktan sonra bir kere bile açıklama yapmayışı çok fazla gelmişti Zühreye.

Mine hanım ise, kızı anlatmasa da Tahirle yüz yüze geldiğini ve aralarında bir sıkıntı olduğunu anlayabiliyordu ve Zührenin hüzünle bakmasını istemiyordu. İç çekerek genç kadına döndü.

"Kızım neyin var. Eve döndüğünden beridir sessizsin. Anlat rahatlarsın."

Zühre araladığı dudaklarından sesli bir nefes alıp annesine baktığı sırada telefonunun çalması ile çapraz taktığı çantasına yöneldi ve kısa zamanda telefonunu çıkartıp arayan kişinin ismine kaşlarını çatarak baktı.

Birkaç saniye ekrana baksa da açmamaya kararlı bir şekilde aramayı reddedip telefonu elinde sıktığında Mine hanım arayanın Tahir olduğunu anladı.

Genç kadın saniyeler sonra sinirle telefonunu çantasına bırakacakken gelen mesaj sesi ile durup sinirli bir nefes aldı ve mesajı açtı.

"Açıklamama izin ver. Bana küs olarak bayramını geçirme Zührem."

Zühre dişlerini sıkarak telefonunu tamamen kapatıp aynı sinirle çantasına bıraktı. Sabahtan beridir aramayan adam daha yeni dönüş yapıyordu ve artık genç kadın için bir şeylerin anlamı yoktu. Zühre evin bahçesinden çıkmadan gelecekti ve genç adam onu yapmamıştı.

Bayramın ilk iki gününü akrabalarıyla beraber ananesinin yanında geçiren genç kadın Tahirle ne zaman evleneceklerini sorulduğunda ayrıldıklarını ve bir araya gelemeyeceklerini net bir dille söyledi.

Bu duruma yakın akrabaları üzülmüştü. Onlara göre genç adam dört dörtlük bir insandı ve iyi bir izlenim bıraktığı için Zührenin bir an önce olmasa da Tahirle evlenmesini istemişlerdi. Tabi bir de isimlerinin bir araya gelmeleri, destansı aşk hikâyesinde ki gibi özel kılmıştı durumlarını.

Zühre ikinci günün akşamı geldikleri gibi annesiyle beraber uçakla İstanbul'a dönerek soluğu kardeşi gibi büyüdüğü arkadaşının yanında, Orhan beyin evinde aldı. İlk günden annesinin telefonuyla konuşmuştu arkadaşıyla ve Ayça eşinin yurt dışına, iş seyahatine gittiğini ve bayramı babasının yanında geçireceğini söylemişti.

Ağır DarbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin