İkili bir süre daha oturup kahvaltı yaptıkları yerden kalkarak sahile indiler. Denizin tuzlu kokusunu içlerine çekerek bir müddet sessizce yürüdüklerin de genç adam Zühre'ye döndüğü sırada telefonunun çalmasıyla durdu ve genç kadını da durdurmuş oldu.
Zühre Tahir'in telefonunu ceketinin iç cebinden çıkartmasını izlerken belinin arka tarafına doğru gördüğü metal renkli şey ile kaşlarını çattı. Cihangirin az çok nasıl işlerle uğraştığını bildiği için arkadaşının da öyle olması tuhaf gelmedi gözüne ve aynı zamanda da korkmadı nedensizce.
"Söyle."
Genç kadın sert yüze bakarken Tahir konuşulanı dinleyip bir şey demeden telefonu kapatarak Zühre'ye baktı.
"Aslında bütün günümü sana ayırdım ama acil bir işim çıktı. Yarım saate bitirmiş olurum. Evim sahil yoluyla on dakikalık mesafede. Seni evime bıraksam olur mu. Yarım saatliğine ayrılmayalım."
Tahir yumuşak konuşmaya özen gösteriyordu ki Zühre'yi kızdırarak gitmesini istemiyordu.
Genç kadın birkaç saniye düşündükten sonra "Tamam olur" dediğinde Tahir'in rahat bir nefes almasını sağladı.
İki genç geldikleri yolu geriye dönmeden kendilerini takip eden araca doğru yarım dakika yürüyerek arabaya bindiklerin de Zühre içinde yükselen heyecanıyla iç çekti yanında ki adama fark ettirmeden.
"Serhat eve ama hızlı git biraz."
Serhat denileni yaparak eve doğru arabayı sürmeye başladığında Tahir genç kadına bakıp "Kızmadın değil mi" dediğin de Zühre tebessümle bakışlarını Tahire çevirdi.
"Neden kızayım iş bu ve ne zaman çıkacağı belli olmaz."
Genç adam aklında ufak bir kıyaslama yaptığında Ceylana onaran Zühre'nin daha anlayışlı olduğunu fark etti ama Zühre de atladığı bir şey vardı o da daha damarına basmamış oluşuydu.
"Kendimi kötü hissettim şimdi. İstersen gitmeyeyim. Cihangir bensiz de halleder."
Zühre gülümseyerek "Her zaman bu kadar düşkün müsündür etrafındaki insanlara" dediğinde Tahir sesli bir nefes aldı ciddiyetini koruyarak.
"Sen herhangi bir insan değilsin benim için."
Genç kadın dudaklarını birbirine bastırarak içinin sıcaklığıyla ve parıldayan kara gözlerle aynı karalıkta ki duygu yüklü gözlere birkaç saniye baktı.
"Şimdiden kendimi senin yanında dünya da tek kadınmışım gibi hissetmeye başladım."
Tahir sağ elini uzatarak beklentiyle hafifçe havaya kaldırdığında Zühre beklemeden o eli tutup parmaklarını birbirine geçirdikten sonra genç adam iç çekerek başını yan şekilde arka koltuğa yatırdı ve Zühre'ye baktı.
Zühre mutlulukla Tahire bakarken genç adam Zühre'ye değil, Ceylana bakıyordu. Özlüyordu, unutamamıştı ve unutmak istemiyordu.
Genç kadın Tahir'i öpme iç güdüsünü durdurmaya çalışarak birkaç saniye sonra bakışlarını ön cama çevirse de Tahir Zühre'ye bakmaya devam ediyordu.
Yaklaşık on dakika sonra genç adamın da dediği gibi evin bahçesine gelerek araba durduğunda Zühre elini sıkıca tutan adama bakıp gülümseyerek elini çekti ve yanında ki kapıyı açarak dışarı çıktı.
Tahir de iç çekmelerin eşiğinde aşağı indiğinde genç kadın iki katlı eve baktı göz ucuyla. Genç adamın elini sırtında hissettiği sırada adımlarını kapıya doğru çevirdi ve saniyeler sonra kapının önüne geldiklerinde Tahir açarak yana çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağır Darbe
General FictionÖlen sevgiliye benzeyen Zühre, Tahir'in sevgisine inanır ama genç adam ilk görüşte Zühre'ye aşık olduğunu kaybederken fark eder... Zühre ise aldatılmanın acısını içinde yaşarken Tahir'in her konuda yalan söylediğini fark eder ve öldü dediği sevgili...