9. Bölüm

5.2K 176 5
                                    

Zühre bir çift gözü üzerinde hissederek masayı hazırlamaya devam ederken Tahir de Mine hanımla konuşuyordu gündelik hayattan ve orta yaşlı kadının birkaç ailevi sorusunu cevapladı.

Yavaş yavaş hazırlanan masa ile birkaç dakika sonra işini bitiren genç kadın annesinin yanına geçerek oturduğu sırada Mine hanım da ikilinin birbirlerine olan bakışlarının farkında olarak neden ayrıldıklarını çözmeye çalışıyordu. Tahir'in aşığım sana diye adeta bağıran bakışlarına karşılık kızının sinirli bakışları Mine hanımın durma noktasıydı. Başından beridir genç adamı kızına yakıştırmıştı ama kızı istemiyorsa kendisi içinde olmazdı. Gerçi Zühre'nin de ara ara bakışlarında ki kırılmışlık ve sinir kısa bir an yok olup özleme dönüşmesi Mine hanımı muallakta bırakıyordu. Anne yüreği olarak kızının mutlu olmasını istiyordu.

Zühre'nin oturması ile sessizlik oluşmuş ve Tahir her zamanki gibi ciddi durarak genç kadına bakarken ki gözleri yumuşak ve aşk doluydu.

"Masaya geçelim mi" diyerek sessizliği bozmak isteyen Mine hanım Tahire bakarken genç adam da kendisine bakmayan Zühreye bakıyordu ve iç çekerek bakışlarını Mine hanıma çevirdi.

"Olur."

Tahir'in ayaklanması ile Zühre de annesiyle beraber kalkıp birkaç saniye sonra genç adamla karşı karşıya gelecek şekilde oturduğu sırada Mine hanımda baş sandalyeye geçerek ikilinin ortasında ki yerini aldı.

"Sen nasılsın Zühre, iyi misin."

Zühre kendisine yönelen soruyla sinirli bir nefes alıp sorunun sahibine çevirdi bakışlarını.

"Seni ilgilendiren bir konu değil benim iyi olup olmamam."

Tahir dişlerini sıkarak Zühreye baksa da bakışlarında ki yumuşaklık kaybolmamıştı. Bir tek Zühreye kızamıyordu zaten. Genç adamında zaafı sevdiği kadındı ve ne derse desin, ne yaparsa yapsın kızamıyor, sinirlenemiyordu. Gerçi hiçbir şeye de hakkı yoktu.

Mine hanım ikiliye bakarak ayağa kalkıp Tahir den önce "Kızım benim bi teyzeni aramam gerekiyordu" dedi ve hızla salondan çıkarak ikiliyi yalnız bıraktı.

Mine hanımın gidişi ile genç adam sesli bir nefes alarak öfkesinden bir şey kaybetmeyen siyahlıklara baktı.

"Seninle alakalı en ufak detay beni ilgilendirir Zühre."

Zühre hızla gelen sinirini göndermek isteyerek gözlerini sıkıca kapattı ve birkaç saniye bekledikten sonra geri açtı.

"Adımı ağzından duyunca midem bulanıyor."

Tahir tek eliyle yüzünü sıkıntı içerisinde sıvazlarken genç kadının gözleri yüzüğe takıldı ve sinirleri iki katına çıksa da ses düzeyini korudu.

"O kadına taktığın yüzüğü benim parmağıma da taktın değil mi. Sen nasıl adamsın ya. Hiç mi yüzün kızarmıyor yaptıklarından sonra."

Genç adam sinirli ve sesli bir nefes alarak dişlerini sıkıp "O yüzük sadece senin parmağından geçti Zühre. Sinir etme beni. Tamam seni kandırmam doğru değildi ama sende beni seviyorsun bunu kabul et. İki günde unutmuş olamazsın beni" dediğinde Zühre alayla gülse de içinden gelen sevme hissini geri gönderdi.

"Niye unutamayacağım seni. Dünyada tek adam sen misin. Şuan isteyim yeni bir ilişkiye başlarım."

Tahir sinirden gerilmeye başladığı sırada gözlerinden kısa bir an öfke parıltıları geçti.

"Senin için dünyada tek adam benim, benim içinse tek kadın sensin."

Zühre alayla daha çok gülerek sinirden parlayan gözlerle hafifçe masaya doğru eğilip dipsiz kuyulara baktı ve sessizce konuştu.

Ağır DarbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin