7. Bölüm

5.3K 184 6
                                    

Genç kadın, Tahirle Ceylanın sarmaş dolaş olan videolarını, birbirleriyle açık seçik konuşmalarını ve gece geçirdiği yatakta iki gencin bariz bir şekilde birlikte oldukları görüntüleri dişlerini sıkarak izledikten sonra yukarı kata çıkarak kalçalarının altında biten salaş tişörtünün altına eşofman altını giyinmeye başladı öfkeyle.

O sıralarda da Tahir her şeyi halletmiş, arkadaşı Cihangiri tırların peşine göndermiş bir şekilde arabasının arka koltuğunda öfkeyle oturuyordu ve diğer yan kapının açılmasıyla yaka paça içeri sokulan, kendi yaşlarında olan Sabriye çevirdi soğuk bakışlarını.

"Ne istiyorsun benden daha."

Genç adam dişlerini sıkarak yan döner dönmez Sabri'nin boğazına sarılıp yüzüne eğildi ve dişlerini sıkarak konuşmaya başladı.

"Üç ay içerisinde ikinci kez fabrikamdan çıkan mal yüklü tırlarımı almaya çalıştın ve bu üçüncü kez olursa cesedini kimse bulamaz."

Sabri boğazında ki elin bileğini iki eliyle tutarak kızarmaya başlayan yüzü ve boğuk sesiyle konuştu.

"Boğacaksın beni, bırak!"

Tahir gözlerinden geçen parıltıyla "Amacım o zaten" dedi ve elini geri çekmese de biraz gevşeterek Sabri'nin yeteri kadar oksijen almasını sağladığı sırada boğazı sıkılan adam konuşmaya başladı kırıklaşan sesi ile.

"İki kez alacağım ihaleleri sen aldın. Beni dibe çekmeye devam edersen bende seni zora sokmaya devam ederim. Tırlarını bulabildiysen bu bulmanı istediğimdendir Keşanlı. Yoksa bulamazdın."

Sabri kısa kısa öksürürken Tahir aynı anda hem dişlerini hem hem elini sıktı.

"Sen kimsin ki benimle aşık atabileceğini zannediyorsun salak herif. Sen istediğini yapsan da benden, kimse bana ait olanı alamaz."

Sabri tuttuğu eli itekleyerek boğuklaşan bir ses tonu ile "Gelecek yıl sadece Türklere karşı ihaleye açılması planlanan Katar işine girme" dediğinde Tahir hem aşağılarcasına hem sinirle güldü.

"Sen cidden salaksın. O ihaleye kaç şirket girecek haberin var mı."

Genç adam ciddileşerek tuttuğu boğazı bıraktığı sırada Sabri de tek eliyle morarmaya başlayan yerleri sıvazlayarak öksürdü.

"Katarda ki ihaleye katılacak şirketlere baktım. Sen katılırsan büyük ihtimalle alacaksın ama katılmazsan senden sonra ben geliyorum. Bu işi de alamazsam gerilemeye gidecek şirketim."

Tahir aşağılayan bakışlarını sürdürerek "Zaten uzun süre önce batacaktın nasıl oldu da birden batmaktan kurtuldun anlayamadım" deyip öfkeden parıldayan gözleriyle Sabri'nin yüzüne yaklaştı. "Bir daha benimle uğraşırsan yemin ederim acıdan, İstanbul sokaklarında sesin inler. Ceylanın hatırına son kez seni uyarıyorum."

Sabri dişlerini sıkarak Tahire bakarken genç adam geriye çekilip gözlerini kıstı.

"Bildiğim kadarıyla şirketin o kadar da kötü durumda değil. Şuan benimle neden uğraştığını açık açık söylersen bu konu burada kapanır."

Sabri boğazında ki eli indirerek çatık kaşlarla "Bunu hiçbir zaman öğrenemeyeceksin. Öğrenmemen için elimden geleni yapacağım" dediğinde Tahir başka bir konunun olduğunu tamamen aklında kesinleştirdi.

"Ceylanın hatırına ikinci kez seni affediyorum. Daha fazla benimle uğraşmaya devam edersen canını yakarım."

Konuşması biter bitmez genç adam yanında ki kapıyı hafifçe açtığında Sabri'nin tarafında ki kapı açılmış ve Sabri bir şey diyemeden bindirildiği gibi yaka paça dışarı çıkartıldı. Kısa zaman sonra kapısını kapatarak sinirden önüne dönen Tahir Serhat'ın şoför kısmına geçmesiyle konuşacakken telefonu çaldı.

Ağır DarbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin