6. Bölüm

5.2K 193 6
                                    

İkili birkaç dakika sonra olan pişen kahvelerle salona geçtiklerinde genç kadın elinde ki tepsiyi orta sehpaya bırakarak fincanları aldı ve birini yanında oturan Tahire uzattı.

"Ellerine sağlık" diyen genç adam fincanı alarak kahvesinden bir yudum alırken Zühre de gülümseyerek ilk yudumunu alıyordu.

"Afiyet olsun."

Tahir iç çekerek genç kadına baktığında kalbi fazlasıyla hızlı atıyor ve aynı hızla kanı damarlarında dolaşıyordu. İçinden 'Bu nasıl bir sevdadır Allah'ım' derken Zühre de gülümseyerek genç adama bakıyordu.

Bazen sessizlik konuşmaktan daha fazla anlam içerir ve iki sevgili konuşmayarak sadece birbirlerine bakarak kahvelerini içtiler.

Birkaç dakika sonra kahveleri bittiğinde Zühre boş fincanları ve küçük su bardakları tepsiye bırakıp ayağa kalktığında Tahir de yerinde doğrulup genç kadının elinde ki tepsiyi aldı ve orta sehpanın üzerine bıraktı.

"Daha sonra beraber hallederiz. Erkenden uyusak olur mu."

Zühre ağzı kapalı bir şekilde gülümseyerek başını salladı ve "Olur" dediğinde tek eli Tahir tarafından sıkıca tutuldu.

Genç adam tuttuğu ele, bırakmayacakmışçasına baskı uygulayarak yürümeye başladığında Zühre de mutlulukla yanında ilerliyordu.

İkili dakikalar içerisinde salondan ayrılıp üst kata çıktıklarında koridorun sağına dönerek sonda bulunan tek kapıdan içeri girdiler ve Tahir Zühre'nin elini bırakarak omuzlarından şefkatle tuttu.

"İstersen yol yorgunluğunu atmak için bi duş al. Kendi evin gibi rahat etmeni istiyorum ki yakında senin de evin olacak."

Zühre tebessümle parmak uçlarına doğrulup Tahir'in dudaklarına bir öpücük bıraktıktan sonra geriye çekildi.

"İyi olur aslında."

Genç adam memnun olan bir yüz ifadesiyle arkasını dönerek banyonun kapısını açtığı sırada Zühre de eşikten içeri girdi ve tebessümle kapıyı kapattı.

Fazlasıyla mutluydu ama içinde sinsi yılan gibi ilerleyen bir şüphe işlerin ters gitmeye başlayacağını söylüyordu.

Genç kadın birkaç saniye sonra derin bir nefes alarak üzerine çıkartıp aklındakileri kovalayarak duş kabininin içine girdi.

Birkaç dakika içerisinde duşunu yavaşça alıp temiz olan beyaz havlulardan birini alarak göğüslerinden itibaren bedenine sardı ve saç kurulama havlusuyla beraber saçlarını kurulayarak utansa da o vaziyette yatak odasına döndü.

Tahir sadece eşofman altıyla odasının ortasında durarak saçlarını kurularken Zühre'nin gelişiyle arkasını döndü ve genç kadını baştan aşağı süzerek sesli bir nefes aldı.

"Diğer banyoda mı duş aldın" diyen Zühre ilk defa Tahiri üstsüz gördüğü için yutkunarak bakıp birkaç adımda genç adamın önüne geldi.

"Evet. Bir an önce uyuyalım diye" derken Tahir ıslak uzun saçlara ve genç kadının açıkta kalan bedeninde ki su damlalarına bakıyordu.

Zühre'nin de genç adamdan bir farkı yoktu ve kısaca öksürüp etrafına bakındı.

"Valizim nerede."

Tahir derin bir nefes alarak "Ben kıyafetlerini dolaba yerleştirdim. Nasıl olsa bir iki aya kadar aynı yerde olacaklardı" dediğinde Zühre gülümseyerek giyinme dolabının önüne gitti.

İlk kapağı yana kaydırdığında kıyafetlerini bularak iç çamaşırları takımlardan bir çift ve gece giydiği salaş uzun beyaz penyelerden birini alıp banyoya yöneldi.

Ağır DarbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin