23. Bölüm

3.3K 138 3
                                    

Zühre iki elini belinde birleştirerek salonu bir ileri bir geri turlarken annesi esneyerek salondan içeri girdi.

"Kızım hayırdır sabah sabah. Bugün niye erken kalktın. Dün eve geç geldin zaten, uyusaydın biraz daha."

Genç kadın sesli bir nefes alarak yerinde durup saniyeler sonra karşısında duran annesine "Uyku tutmadı" dedi ve annesinin omuzlarından tutup üçlü koltuğun ortası oturttu.

Mine hanım iki kaşını kaldırarak kızının koltuğun arkasına geçişini başıyla takip edip "Sen iyi misin Zühre. Bi tuhaf duruyorsun kızım. Cumartesileri dokuza kadar uyursun sen" dediğinde Zühre annesinin başını önüne çevirerek ellerini omuzlarına bıraktı.

"Canım biraz sıkkın anne."

Mine hanım saniyeler sonra boynunda hissettiği şeyle başını aşağıya indirip "Ne yapıyorsun" dediği sırada Zühre sinirlenerek elinde ki kolyeyi annesine takamadan geri çekti.

"Ya nasıl yapıyor. Nasıl hissettirmeden bir şeyler yapıyor aklım almıyor. Valla çıldırıcam şimdi."

Annesi şaşkın ve anlamayan gözlerle kızına bakarken genç kadın sinirli bir nefes alıp annesinin yanına oturarak elinde ki kolyeyi zinciriyle havaya kaldırdı.

"Bunu dün gece boynuma taktı ve ben hissetmedim bile" diyen Zühre eşofmanının cebinden yüzüğü çıkartarak annesine gösterdi. "Bunu da parmağıma taktı ama yok, anlamadım."

Mine hanım şaşkınlıkla yüzüğe ve kolyeye daha sonra kızına bakıp gösterilenleri eline alarak incelemeye başladı.

"Bunları Tahir mi taktı sana."

Genç kadın sesli bir nefes alıp sırtını koltuğa yaslayarak başını olumlu anlamda salladı.

"Evet. Dün gece sevgilisiyle aynı yerde karşılaştık üstelik."

Mine hanım yok artık dercesine Zühre'ye gözlerini çevirdiğinde genç kadın dişlerini sıkıyordu.

"Sevgilisi mi var. Varsa sana niye hediye alıyor."

"Var da sevmiyormuş gibi de duruyor ama yanağından öpmesine de izin verdi. Tabi birde sevgilisinin erkeklerle oynaşmasına da bir şey demedi."

Mine hanım kaşlarını çatarak kızına tamamen dönüp "Onu nasıl oluyor baştan anlat bi" derken kızının aylardır üzgün olup da Tahir'in hayatını yaşayarak karşısına sevgilisi ile dikilmesine oldukça sinirlenmişti.

Zühre sesli bir nefes alarak anlatmaya başladığı sırada Tahir de hazırladığı kahvaltı masasında ki bir sandalyeyi çekip oturdu.

Sabaha kadar uyuyamamıştı, rutin yaptığı şeyi yaparak gece Zühre'yi görmeye gittiğinde genç kadının kâbuslar görerek uyuduğunu fark etmişti ve içine ok gibi saplanmıştı.

Birkaç dakika yorgunlukla boş tabağına bakan genç adam Ceylanın başını tutarak mutfaktan içeri girmesi ile kendisine gelip çayından bir yudum aldı.

Ceylan yüzünü ekşiterek ve başını tutmaya devam ederek birkaç saniye sonra masanın önünde durdu.

"Çok mu içtim ben dün. Hiçbir şey hatırlamıyorum."

Tahir ayakta duran genç kadına bakmadan canı istemese de yaptığı omletten bir parça alıp çiğnerken başını olumlu anlamda salladı ve birkaç saniye sonra lokmasını yutarak kendisini zorladı ve tebessümle Ceylana baktı.

"Evet baya içtin. Kahvaltı yap da bi ağrı kesici iç başın ağrımasın."

Ceylan değer verilmenin farkındalığıyla gülümseyerek elini başından indirdi ve genç adamın arkasına geçerek ellerini omuzlarına bırakıp yüzünü Tahir'in yüzüne yanlamasına bıraktı.

Ağır DarbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin