31. Bölüm

2.5K 122 3
                                    

Tahir günler içerisinde Malik'in dediği fikir üzerinde yoğunlaşarak birkaç kişiden oluşan Hacker grubu kurdu ve elinde olan, Sabri'nin kayıp olduğu süresi boyunca şahsi ve mobese kayıtlarını bu gruba vererek incelemelerini söyledi. Kendisi fark edemese de bu işte olanlar görüntünün oynanıp oynanmadığını, yada kesilen veya tekrar olduğunu görebilirler ve anlayabilirlerdi.

Süha beyinde yardımı oluyordu ama Tahir çok fazla işe karıştırmak istemedi. Sabri'nin açığını Süha bey önceden bulursa Sabri'yi de alma ihtimali o kadar da fazlaydı.

Genç adamın ara ara siniri ayyuka çıkıp delirmiş gibi kendi kendi yiyerek evde bağırsa da bunun tek bir sebebi vardı o da Sabri'nin birkaç kere daha Zühre'nin karşısına çıkmasıydı ve her seferinde kendisini göstermemesinin sebebi ise Sabri'nin inat ederek Timur'u göstermeyişiydi. Tabi birde Zühre'nin seni gördükçe canım acıyor demesi, kendisini tutma noktalarından biriydi.

Zühre ise Sabri'nin bazı anlarda karşısına dikilip hiçbir şey olmamış gibi görüşme ısrarını sinirini zapt ederek reddetti ve yoluna baktı. Tahir'le en son konuştuğu gün, dediklerine az da olsa pişman oldu. Evet acısı vardı ve bu acı Tahir'in yalanla yaşatmasından kaynaklanıyordu ama dediği gibi gördüğünde canı acımıyordu sadece ilk gün ki gibi eskiyi hatırlıyordu.

Genç kadın ilerleyen günlerde artık dayanamayarak arkadaşıyla konuşmaya karar verdi ve bir gün okulun bahçesinde oturup ne yaşadıysa anlattı. Arkadaşı Ayça farklı sebeplerden dolayı ilişkilerini kendi eşiyle ilk tanışma ve kaynaşma günleriyle bağdaştırdı.

Ayça da sevilmeden eşine yaklaşmıştı ve artık pişmanlık bütün bedenini sarmıştı, Zühre'nin de kısmi olarak durumu buydu. Daha doğrusu Zühre, arkadaşına sevilmediğini aksettirmişti keza kendisi de öyle düşünmeyi tercih ediyordu.

Zühre arkadaşıyla konuştuktan sonra Ayça ile anlaştı ve birkaç saat sonra görüşmek üzere ayrılıp evine gitti. Ayçanın eski evinde kalacaktı ve arkadaşı evleneceği zaman o evde olan kıyafetlerini geri almıştı ama geceyi arkadaşında geçireceği için kendisine ufak bir çanta hazırlayıp annesine haber verdikten sonra evden ayrıldı.

Uzun bir sürenin ardından Ayçanın evine geldiğinde ise arkadaşını bitik bir hâl de buldu ve ne olduğunu sorduğunda ise Cihangirin on aydır evde olmadığını ve son konuşmalarını öğrendi.

Bu duruma çok fazla öfkelenen Zühre arkadaşına çok üzüldü ama Ayça ağlamamaya kararlı olarak bir komedi filmi açtı ve genç kadın çaresizce arkadaşının ağlayacağı zamanı beklemek üzere açılan filme gözlerini çevirdi.

Bazı duygular hazır olunca atılabiliyordu ve arkadaşı da ağlamaya hazır hissetmiyordu kendisini.

İki kadın ekranda oynayan filmi boş gözlerle izlediler ve sonlara doğru Ayçanın şiddetli ağlamaya başlaması ile Zühre beklediği zamanın geldiğini anlayıp arkadaşına sıkıca sarıldı.

İki kadın kendi acılarında kavruldu o akşam. Ayça sevilmemenin acısıyla kendisine kızarak ağlarken Zühre'nin de ondan bir farkı yoktu. Arkadaşına acılarını yaşamak ve geride bırakmak için iki hafta süre verdi.

Hayatının her alanın da kendisine hedefler koyan ve bu hedefleri aşmak yada katlanmak için kendisine süre tanıyan genç kadın arkadaşına da öyle olması gerektiğini söylerken aylarca Tahir'i unutamadığı gerçeğini kabullendi.

Bazı duyguları aşmak ve geride bırakmak için yaşamak gerekiyordu ama hayatında tek bir duyguyu atamadı Zühre, Tahir'in hissettirdiği o güzel ve kelimelerle tarif edemeyeceği duyguyu.

Genç kadın bir gün kalmak için arkadaşına gelse de bir hafta kaldı ve evine döndü. Üniversitenin kapanmasına birkaç gün kalmıştı ve o birkaç günün gecelerini ders çalışarak gündüzlerini ise sınavlara girerek geçirdikten sonra okulun son günü fakülteden çıkarak Ayça ile beraber adliyeye gitmek için zorda olsa bir taksi bularak sarı araca bindi.

Ağır DarbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin