Zühre Tahire göre kısa olduğu için genç adamın diz kapağına tersten vurarak dizlerinin üzerine düşmesini ve rahatça sarılmasını sağlamıştı. Genç kadın aynı anda hissettiği yanma ve sızıyla inleyerek kendinden geçerken hissettiği korkuyla dolan gözlerinden tek damla göz yaşı aktı.
Genç adam ise ağlayarak sıkıca sarıldı ve yeri göğü inletircesine bağırarak Zühre'yi kucakladığı gibi ayağa kalkarak arabaya doğru koşmaya başladı.
Etraftan birkaç kişi camlara çıktığı için Cevahir geride kalıp yerde yatan Sabri'nin yanında polisi beklemeyi tercih ederken Serhat patronundan önce arabaya ulaşıp sağ arka kapısını açtı.
Tahir hızlı adımlarla birkaç saniye sonra açık olan araba kapısından içeri dikkatle Zühre'yi yüz üstü yatırdı ve Serhat'ın bagajdan alıp uzattığı el havlusunu alarak iki kurşunun girdiği yere bastırmaya başladı.
Genç adam durduramadığı göz yaşlarını akıtıyor tek eliyle iki kanayan yaraya bastırırken diğer eliyle de Zühre'nin yüzüne inen saçlarını çekti.
Saniyeler sonra aracın hareketlenmesi ile "Zühre yalvarırım beni bırakma, Zühre!" diyen Tahir genç kadının beyazlayan yüzüne içinin yangını ile bakıyordu.
O kadar fazla canı yanıyordu ki kalbini yerinden söküp atası geldi.
Genç adam hızla akan göz yaşlarının arasında kan kaybının fazlalaştığını görerek boşta kalan eliyle, akmaya devam etse de göz yaşlarını silip birkaç saniye düşündü ve Serhat'a bakmadan konuştu.
"Selime haber ver Malik'i hemen alıp yanımıza getirsin."
Serhat gözlerini yoldan ayırmadan telefonunu alıp hızlı aramalardan arkadaşının numarasını çevirdi ve kulağına götürdü.
Tahir ise tekrardan göz yaşlarını hızlandırıp bağırarak "Neden yaptın Zühre, bana bunu neden yaptın!" diyerek kahrolmuş bir vaziyette iki eliyle yaralara bastırmaya devam etti.
O sırada da Serhat, arkadaşına hızlıca ve kısa olarak açıklama yapıp Malik'i yolunun üzerinde olan hastaneye getirmesini söyledikten sonra aramayı sonlandırırken Selimin koşarak karı kocanın kaldığı eve gitmesini Nevin hanım ikinci katın penceresinden fark ederek kaşlarını çattı. Anlamıştı bir şeyler olduğunu. Oğlunu bekliyordu zaten.
Orta yaşlı kadın hızlı adımlarla bir iki dakika içerisinde zemin kata inip evin bahçesine adım attığında Malik'in ağlayarak Selimle beraber arabaya koşmasına karşılık "Neler oluyor Selim" dedi.
Malik beklemeden arabaya geçerken Selim de şoför tarafının kapısını açıp durdu ve "Zühre yenge vurulmuş Nevin teyze" dedi ve açık olan kapıdan içeri girerek kontağı çevirdi.
Nevin hanım buz kesen yüz ile birkaç saniye afallayarak kalsa da bahçenin etrafında olan adamların şaşkınlıkla yerinde kımıldanmaları ile kendisine gelip bakışlarını bahçe kapısında duran birine çevirdi.
"Serhat'tan hastanenin adresini öğrenip arabayı çalıştır" diyen orta yaşlı kadın ağlamaya başlayarak açık olan ev kapısından içeri hızla girerken oğlu da o anda ağlayarak, duymasa da Zühre'ye yalvarıyordu.
"Gülüm ne olursun beni bırakma. Yemin ederim kendimi öldürürüm. Benim tek yönüm de yolumda sensin!"
Serhat ağzından sesli bir nefes alırken Tahir bakışlarını ön tarafa çevirdi ve bağırdı.
"Nerede kaldık. Yol üzerinde hiç mi hastane yok!"
"Bir iki dakika sonra bi özel hastane var, varmak üzereyiz" açıklaması ile ıslak bakışlarını tekrardan sevdiği kadına çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağır Darbe
General FictionÖlen sevgiliye benzeyen Zühre, Tahir'in sevgisine inanır ama genç adam ilk görüşte Zühre'ye aşık olduğunu kaybederken fark eder... Zühre ise aldatılmanın acısını içinde yaşarken Tahir'in her konuda yalan söylediğini fark eder ve öldü dediği sevgili...