Hihetetlenül jól érzetem magam a lányokkal. Az egész éjszakát át beszélgettük nevettük és persze az alkohol is bőséggel fogyott. Nevetve léptünk ki a zenétől dübörgő helységből. Kicsit többet ittunk a kelleténél ezért azon nevettünk ki hogy próbálja megtartani az egyensúlyát. Istambul konkrétan kétszer taknyolt ki mire oda értünk az autóhoz. Diamond ennél felelőség tudóbb volt, mivel ő hajtott ezért csak nagyon minimális alkoholt fogyasztott el.
Nagy kanyarral fordultunk be a házunk elé mire Shot majdnem kidobta a taccsot.
- Majd hívlak csajszi! - kiabált oda egy utolsót Diamond ahogy az ajtó felé botladoztam nevetve. Már legalább két óra lehetett mire haza vágódtam így próbáltam a lehető leghalkabban közlekedni. Kezdve azzal, hogy beestem az ajtón.
- Ssssh!- tettem nevetve ujjam szám elé jelezve Admanak, hogy ne zajongjon már. Hosszat pislantva vakarta meg homlokát majd felsegített. Cipőmet ledobtam a lépcső alján majd nehézkesen indultam fel a lépcsőn. Egy kín szenvedés volt mire felértem. Gondolkodás nélkül indultam meg Christan szobája felé. Fel sem merült bennem, hogy ébren lehet, viszont ezt megcáfolta az, hogy az író asztalánál ült. Felkapta rám fejét én pedig megálltam az ajtóban vigyorogva. Vagyis úgy éreztem vigyorgok, de mivel arcom már le zsibbadt az alkoholtól.
- Szia szépfiú. - támaszkodtam az ajtónak röhögve. Felkelt a székéből és össz szűkűlt szemekkel közeledett felém.
- Te ittál? - kérdezte felvont szemöldökkel végig mérve.
- Csak egy picit. - bigyesztettem le alsó ajkam ujjaim közt mutatva a mennyiséget. Jó, hogy megnem nyílt alattam a föld, mivel két kezem közt sem tudtam volna megmutatni, mennyit ittam igazából.
- Te részeg vagy. - nyúlt állam alá majd szemeimet kutatta.
- Te meg sexy.- haraptam be alsó ajkam, mire pillantása szememtől léjebb vándorolt.
- Ezt ne csináld. - súgta mély hangon amibe bele borzongtam.
- Akadályozd meg. - léptem közelebb mellkasához simúlva.
- Tracy.. - nézett le rám ajkát megnyalva. - Nem akarom, hogy aztán megbánd. - nézett komolyan szemembe.
- Ugyan mit? - vigyorogtam rá majd végig simítottam hasán. Tarkójára simítottam kezem majd szájára tapasztottam enyéim. Kibaszottul felhevített, egyébként is, de most hogy alkohol hatása alatt álltam még bátrabb lettem és úgy éreztem szét tudnám tépni. A falnak taszítottam és úgy folyattuk csókunk ami egyre hevesebb lett. Férfias morgás hagyta el a száját én pedig hátrébb lépve nemes egyszerűséggel téptem szét rajta ingjét. Gombjai aprót kopplanásal értek földet, szemébe nézve pedig olyan tüzet láttam, amitől mégjobban magaménak akartam tudni. Csókunk közben éreztem ahogy lehúzza a ruhám cipzárját majd egy halk puffanásal ér földet. Fenekem alá nyúlt csókunk meg nem szakítva majd az ágyra dobott. Beharapott szájjal néztem ahogy ledobja ingjét majd kicsatolja nadrág szíját végig testem fürkészve. Felém hajolt majd mélyen a szemeimbe nézett.
- Biztos akarod? - pillantott le rám.
- Csináld már!-utasítottam magamra rántva. Nyakam csókolgatta mikor megéreztem kemély nemiszervét combomnál. Hajába túrva hagyták el halk sóhalyok ajkamai az élvezettől. Szemeim lehúnyva bicsaklott hátra fejem mikor megéreztem magamban. Egy kicsit még várt majd finoman kezdett el mozogni bennem.
- Kibaszott szűk vagy, és kibaszott forró. - hagyja el egy halk sóhaj a száját. Egyre gyorsabban kezdett bennem mozogni, amit én nyögésekkel díjaztam. Csókokkal próbált egy egy nagyobbat belém folytani, hogy ne halják meg a többiek. Még gyorsabban diktálta a tempót én pedig egyre közelebb éreztem magam a csúcshoz. Teljesen extázisba estem ahogy bekövetkezett a vég. Pihegve néztem vágytól izzó szemeibe ahogy még párat lökve megfeszültek izmai. Legurult rólam majd lihegve fordult felém. Nagyon dögös volt, ahogy az izzadság cseppek gyöngyöződtek homlokán és pár tincs is oda tapadt.
- Holnapr meg fogod bánni. - mondta két lihegés közt.
- Kizárt. - csókoltam meg ismét.
- Remélem is hercegnőm. - húzott magára így fejemet mellkasán pihentetem.
- Mennyit is ittál tündérkém? - hangzott el a rettegett kérdés.
- Jóéjt Christan. - huntam le szemeimet kilerülve a választ. Mire kuncogva megsimogatta hajam és eloltotta a mellette lévő lámpát.
- Neked is hercegnőm. - mondta halkan.
YOU ARE READING
Stockholm sindrom × Befejezett *
FanfictionEgy átlagos lány átlagos élettel. Legalább is azt hitte. Életét fenekestől ferforgatja egy hivatlan vendég. Még tudatában sincs, hogy ki szemelte magának a maffiózók vezére Cristan. Vajon képes lesz megküzdeni az egész helyzettel? Megmenekül a fo...