38.Fejezet

3K 88 0
                                    

      - Hogy érted azt, hogy neked akar? - kérdeztem értetlenül.
      - Tudod, minden népnek van saját hagyománya. Ezt is ahhoz tudnám hasonlítani. A Maffiában is van egy úgynevezett kultúra. - Egy kissé értetlenül álltam a helyzet előtt mert azért na. Furcsa és nem minden napi a Maffiát kultúrához kötni. - Viszont ezt majd elmesélem, ha oda értünk.
    Válasz gyanánt csak bólintottam egyet, más így sem jött volna ki a torkomon. Egész úton énekeltük a hangszóróból dübörgő dalokat. Teljesen megfeleltkeztem mindenről, csak élveztem a pillanatunkat. West Palmig  utaztunk majd leállította a motort egy belvárosi emeletesház előtt. Gyönyörű hely volt olyan tiszta volt minden és csendes. A házak ablakaiban virágok lógtak és az apartmanról még nem is esett szó. Tágas volt elegáns berendezésel és kilátás a tengerpartra. Épp alkonyodott így minden sokkal szebb volt, ahogy a nap utolsó sugarai beborították a tengert.
      - Tetszik? - ölelt át hátulról Christan.
      - Igen, lenyűgöző. - pásztáztam tovább a tájat.
      - Pakolj ki, mindjárt jövök. - puszilta meg nyakam majd elhagyta az apartmant.
   Bőröndömhöz lépve kezdtem el kipakolni a holmim. Őszintén szólva nem sok mindent hoztam, mert nem is tudtam mire számítsak igazán. És alap járaton sem voltam az a tipus aki akár hány napra is megy becsomagolja az egész szekrényt. Ahogy végeztem Christan már vissza is ért. Rá kaptam tekintetem aki széles vigyorral nyúlt kezemért.
      - Gyere, mutatok valamit. - húzott maga után. A folyosón elkanyarodtunk majd felmentünk egy lépcsőn, ami a tetőtérre vezetett. Szavam teljesen elakadt ahogy körbe néztem. Egy kis asztal volt ott gyertyákkal és vacsorával megterítve. Mellette két kerti székkel és még több gyertya a tető párkányain. Csodálatos volt ahogy a lágy fény betöltötte a teret és a fenti kilátás is gyönyörű volt. Felgyulladtak az utcán a lámpa sorok, az épületekben és beláttad szinte az egész várost.
       - Remélem tetszik. - ölelt át hátulról. - Mióta megtörténtek a dolgok nagyon feszültnek látszol, szeretném, hogy egy kicsit lazíts és kiverd a fejed.. - mondatát nem tudta befejezni mert azonnal megfordultam és tarkójánál fogva magamhoz húztam. Ajkaim az övére tapasztottam és úgy csókoltam, mint még soha sem. Azt akartam, hogy érezze mennyire hálas vagyok neki mindenért amit értem tesz. Karjait derekam köré fonta és úgy vont magához közelebb.
      - Köszönöm. - váltam el tőle végig simítva borostás arcán. Szemei csillogtak a boldogságtól ajkaira pedig felült a tőle megszokott félmosoly.

   Leültünk elfogyasztani a vacsoránk, miközben beszélgettünk. Ismét eszembe jutott a maffia téma ezért össze szedve bátorságom megpróbáltam rá irányítani a témára.
      - Azt mondtad a maffiának is van egy úgymond kultúrája, mire gondoltál? - ráncoltam össze homlokom bele kortyolva boromba.
   Egy ideig még nézett maga elé majd hátra dőlt székében és rám vezette tekintetét.
      - Erős és akaratos nő vagy. És amit tettél.... - túrt a hajába. - Kockáztattad a saját épségedet azért, hogy megmenthesd az életemet. - fogta meg kezeimet. - Szembe szálltál velük annak ellenére, hogy tudtad milyen emberek. És ezt ugyan úgy Darius is tudja. Ezért szeretné ha belépnél te is közénk az én pártomat fogva.
      - Mármint én a maffiába? - kerekedtek ki szemeim.
      - Pontosan. Mellettem vagy és erősítesz úgy ahogy én téged. Nagyon erős pár lennénk, és sok mindenben lennénk a hasznára így.
      - És ebben mi a kultúra? - ráncoltam össze homlokom.
      - A másik része. - kortyolt italába. - Tartozol annak aki meg menti az életedet.
      - Christan én nem szeretném, hogy úgy érezd ezért tartozol nekem bármivel is. - szorítottam meg kezét.
      - Tudom, viszont ez a maffián belül nem így megy. Én mondjuk örülök neki, hogy tartozhatom neked. - mosolyodott el selytelmesen. - A megmentett életért fel kell ajánlanom majd valamit. - Nyalta meg alsó ajkát.
      - Nekem az is tökéletes lenne, ha felajánlanád, hogy életben maradsz. - nevettem fel kínosan.
      - Nem illik vissza utasítani az ilyen ajánlatokat. - simította meg arcom, majd közelebb húzva magához egy szenvedélyes csókba húzott.
     

Stockholm sindrom × Befejezett *Where stories live. Discover now