Reggel csodálatosan kipihentnek éreztem magam és ami még egy lapáttal rá tett az az, hogy mikor kinyitottam a szemeim az első amit megláttam Christan mosolygós arca volt. Mosolya mégjobban kiszélesedett mikor meglátta kinyílni a szemeim, ezt pedig egy lágy csók követte.
- Jó reggelt Kiránynőm. - harapta be alsó ajkát.
- Jó reggelt Királyom. - húztam mosolyra ajkaim. Imádtam, hogy sosem tér el ettől az édes kis becenévtől.
- Mit szeretnél ma csinálni? - bújt közelebb én pedig elkezdtem tincseivel játszani.
- Igazából legszivessebben az egész napomat az ágyban tölteném veled. - öleltem meg.
- Ha jól tudom Dylan le akar téged foglalni. - ráncolta homlokát. - Azt mondta kell a legjobb barát idő is még mielőtt megbolondulsz és bele ugrasz a házas életbe. - nevette el magát.
- Akkor megint nem tudunk együtt lenni? - bigyesztettem le alsó ajkamat.
- Délután és este csaaak az enyém vagy. - csókolt meg. - Most pedig öltözz és keresd meg azt a tökfejet. - csapott fenekemre.Igazából megint csak nem tudtam mire számíthatok. Ezért felvettem egy fekete rövid nadrágot és egy comb közepéig érő fekete-piros kockás inget. Hajamat ló farokba kötöttem majd bele bújtam a Vansembe és még egy apró csókot nyomtam Christan homlokára aki ez idő alatt békésen vissza aludt.
A lépcső alján nem csak Dylan hanem Adam is teljes készenlétben várt.
- Ez meg mit keresek itt? - ráncoltam össze a homlokomat értetlenül állva a két srác előtt. Ahogy említettem már Dylan imád pletykálni és mi elő szeretettel figuráztuk ki Adamet. Szóval tényleg nem tudtam hova tenni a váratlan társaságot.
- Velünk fog jönni, furcsa ezt mondani és szerintem meg is fogom bánni, viszont szükségünk van rá. - forgatta meg szemeit Dylan. Adamre szegeztem szúrós tekintetem.
- Ne nézz így rám én sem tudom miről van szó. - vonta meg védekezően vállait.Az autókázás elég feszélyezett volt tekintve hogy Adam is ott volt. Nem feszegettük Dylanel a személyes életünket és néha inkább csak céloztunk az adott témákra belsős poénokat használva, hogy Adam egy szót se értsen abból amit beszélünk.
- Ez most komoly? - vontam fel szemöldököm Dylan felé fordulva miután pár percig szemeztem az elém tárulkozó fehérnemű üzlettel.
- Ez a nászajándékom neked és a te hős szerelmesednek. - kacsint rám Dylan kaján mosolyal ajkain.
- Te most csak szórakozol velem. - nevettem el magamat a fejemet fogva. - És Adam minek kell ide? Talán neki is új tanga kell? - nevettem fel mire Dylanből is kitört a nevetés.
- Igazából azért van rá szükség mert én nem tudok rád olyan,, pasisan,, tekinteni számomra olyan vagy mint a hugom. - ölel meg mosolyogva szavai pedig igazán jól estek. - Itt jön a képbe Adam. Olyan fehérneműt kell választanunk amiii dögös és feltüzel - mutogat össze vissza mintha dráma szakkörön lenne. - Adam fogja megnézni, és a legjobbat vesszük meg.
- Ezt most komolyan mondod? - fogtam meg fejem szorosan lehunyva szemeim. Nem igazán mentem volna bele abba, hogy Adam kedve szerint mustrálgason fehérneműben ami szerintem teljesen jogos. És ami azt illeti Adam paradicsom piros arcát elnézve erről ő sem tudott és ez neki is okozott egy kis váratlan kellemetlenséget.
- Tracy, ismersz már annyira hogy tudd mindent pontosan kitervezek. Kénytelen voltam segítséget kérni mert ennek tökéletesnek kell lennie. - húzta ki magát aztán karon fogott és az üzletbe ráncigált.Le fel cikáztunk a sorok közt mikor Adam leakasztott egy bordó csipkés fehérnemű szettet a többi közül. Igazából tényleg szépnek tartottam. Le akasztottam az ujjairól a ruha darabot majd magam mögött behúzva a bársony függönyt, beléptem az öltöző fülkébe.
- Felhúztad már? - kocogtatta meg Dylan pár perc után a fülke oldalát.
- Igen meg vagyok már. - nézegettem magam a teljes alakos tükörben. Egyszer csak szét lebbent a függöny és Adam kb rám esett a falnak paszírozva. Meg döbbenésemben köpni nyelni sem tudtam.
- Adam jó lesz ez a szett? - hallottam meg kintről Dylan türelmetlenkedő hangját miközben farkas szemet néztem a kikerekedett szemű Adamal akinek közelségétől még a szőr is fel állt a kezemen.
YOU ARE READING
Stockholm sindrom × Befejezett *
FanfictionEgy átlagos lány átlagos élettel. Legalább is azt hitte. Életét fenekestől ferforgatja egy hivatlan vendég. Még tudatában sincs, hogy ki szemelte magának a maffiózók vezére Cristan. Vajon képes lesz megküzdeni az egész helyzettel? Megmenekül a fo...