Tegnap szinte azonnal kidőltem ahogy be értem a szobába. Christan még elintézte a dolgokat a csomagokkal kapcsolatban, viszont már aludtam mire befeküdhetett mellém. Apró csókokkal halmoztam el ajkát, hogy felébredjen. Csókunkba mosolygott majd kinyitotta csillogó kék szemeit.
- Már korán reggel nem bírsz a véreddel? - dörmögte reggeli rekedtes hangján.
- Kellene? - nyomtam csókot nyakára.
- Sosem kérnék ilyet. - vigyorodott el. - Hallom tegnap meglőtted azt a szegény srácot. - nevette el magát.
- Megérdemelte. - kászmálódtam ki az ágyból, hogy felöltözzek.
- Tudom és büszke vagyok rád nagyon jól teljesítettél tegnap. - ölelt át hátulró. - Bár nem tudom másban is tudnál e ilyen jól teljesíteni - csókolta meg nyakam érzékeny területét amitől végig futott rajtam a libabőr.
- Ezt vegyem kihívásnak? - fordultam felé össze szűkített szemekkel. Jól tudta, hogy ebben is jó vagyok szóval felőlem játszhatjuk ezt a játékot.
- Szeretnéd annak venni? - harapta be alsó ajkát elfojtva ravasz mosolyát.Vigyorogva löktem hanyatt az ágyon majd lassú léptekkel másztam fölé. Játékos mosolya lehervadt arcáról és szemében felcsillant a vágy. Jól ismertem már ezt a tekintetet tudtam hogy ebben a pillanatban csak körülöttem forognak gondolatai.
Csókba vontam megharapva alsó ajkát ami egy férfias morgásra késztette. Ajkáról nyakára vándoroltam és nedves csókokkal leptem el. Léjebb csúsztam végig nyalva felső testét végig a szemébe néztem. Ajkai elnyíltak ahogy engem figyelt majd az ujjait a hajamba vezette. Óvatosan fogta kezei közé a tincseimet nagy lélegzet vételek közepedte. Teste teljesen felmelegedett csókjaimtól és a vágytól ami egyre jobban égett szemeiben.Ujjaimat a boxer szegélyébe akasztottam majd egy kicsit léjebb húzva csókot adtam V vonalára. Halkan felsóhajtott majd tartva vele a szemkontaktust térdéig húztam a textilt. Farka már kő keményen lüktetett a bele tódult vértől. Rá fontam apró kezemet majd ismételten a szemébe nézve nyaltam végig hosszát. Szemeit lehunyva szakadt fel torkából a jó eső sóhaj. Szemeiben pedig láttam hogy szinte egy bomba robbant benne. Erősebben markolt a hajamba késztetve arra, hogy a számba vegyem. Teljesítettem kérését majd elkezdtem mozgatni rajta a szám fel le. Farkas szemet néztem vele miközben éreztem ahogy a nyálam lefolyik a számból a kezemig. Ekkor rá segítettem a kezemmel is amitől mégjobban elsötétültek kékjei. Csípőjét fel le mozgatta rá segítve magát a mégnagyobb élvezetre.
- Kié vagy? - húzta ki magát számból.
- Nem tudom. - vigyorodtam el.
- Kibaszottul az enyém vagy. - harapott alsó ajkába.
- Mutasd meg. - kacsintottam rá.Szemei megcsillantak azonnal felrántott és egy gyors mozdulattal már felém is kerekedett. Durván nyomta ajkait enyém ellen amitől csak mégjobban beindultam. Szinte falta ajkaimat miközben ujjait a bugyimba vezette. Félre tolta a lágy anyagot majd megéreztem odalenn keményedő férfiaságát. Csípőm felfelé biccentettem jelezve, hogy csak arra várok hogy magamban érezhesem. Kérésemnek eleget téve tövig nyomta bennem amitől egy apró sikoly hagyta el számat. Kezeit ajkaimra tette vissza folytva az újabb nyögéseket. Nem váltott tempót és nem lassított. Egyre gyorsabban és egyre keményebben dugott meg. Szemeim szinte fenn akadtak az élvezettől, még sosem adta át magát ennyire a vágynak mint most, de tetszett. Nagyon is tetszett. Amit ő is érzett hisz körmeim mély barázdákat ejtettek hátán. Izmaim megfeszültek csípőm pedig felbillent ahogy utol ért az extázis. Hosszan öntött el a gyönyör érzése amitől Christannak is megvolt az utolsó csepp a pohárban. Bomba ként robbant hasamra egy hatalmas nyögés közepedte. Pihegve nyomott csókot ajkaimra ahogy tincsek tapadtak izadt homlokára. Számomra ez kibaszott szexy volt. Hagytam, hogy egy kicsikét kipihenje a reggeli jógánkat amég letöröltem magamról a még meg nem született gyermekeinket.
- Kié vagy? - kérdezte kifulladva majd rám emelte tekintetét.
- A tiéd. - nevettem el magam majd újabb csókba invitáltam.A lábaim még mindig remegtek az aktustól ahogyan Dylan szobájába vettem az irányt. Kopogás nélkül léptem be fenség területére. Üressen fogadott a helység. Homlokon csaptam magam, ahogy eszembe jutott, hogy fél életét a konyhában tölti evésel. Nem is tudom hogy juthatott eszembe, hogy egyáltalán itt keressem.
Elindultam a lépcső irányába és konkrétan már az első pár lépcsőfok után lefagytam.
A lépcső korlátjai fehér és rózsaszín virágokkal volt díszítve. Lent a halban nagyon sokan sürögtek forogtak Dylan pedig egy noteszt szorongatva dirigált mindenkinek. Kikerekedett szemekkel néztem rá ahogy tekintetünk találkozott.
- Valakinek titkos szülinapja van? - kérdeztem tényleg meglepődve.
- Vagy csak valakinek esküvője lesz honlap után. - kacsintott rám.
Abban a pillanatban azt hittem elájulok és jobbnak gondoltam megkapaszkodni Dylan karjában.
YOU ARE READING
Stockholm sindrom × Befejezett *
FanfictionEgy átlagos lány átlagos élettel. Legalább is azt hitte. Életét fenekestől ferforgatja egy hivatlan vendég. Még tudatában sincs, hogy ki szemelte magának a maffiózók vezére Cristan. Vajon képes lesz megküzdeni az egész helyzettel? Megmenekül a fo...